Przetargi.pl
Zorganizowanie, przeprowadzenie i rozstrzygnięcie w imieniu Zamawiającego konkursu na koncepcję architektoniczną budynku Muzeum Książąt Lubomirskich we Wrocławiu wraz z wypłatą nagród

Zakład Narodowy im. Ossolińskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-139 Wrocław, ul. Szewska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713444471 , fax. +48713448561
  • Data zamieszczenia: 2017-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Narodowy im. Ossolińskich
    ul. Szewska 37
    50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713444471, fax. +48713448561
    REGON: 930691990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ossolineum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie, przeprowadzenie i rozstrzygnięcie w imieniu Zamawiającego konkursu na koncepcję architektoniczną budynku Muzeum Książąt Lubomirskich we Wrocławiu wraz z wypłatą nagród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: Zorganizowanie, przeprowadzenie i rozstrzygnięcie w imieniu Zamawiającego konkursu na koncepcję architektoniczną budynku Muzeum Książąt Lubomirskich we Wrocławiu wraz z wypłatą nagród. Skrócony opis: Wykonawca przygotuje i przeprowadzi Konkurs zgodnie ze wszelkimi obowiązującymi wymogami prawnymi, w dwóch etapach: I Etap – obejmuje wszystkie działania Wykonawcy związane z organizacją Konkursu do momentu publikacji ogłoszenia o Konkursie przez Zamawiającego przy współpracy Wykonawcy; II Etap – obejmuje wszystkie działania Wykonawcy mające na celu wyłonienie zwycięskich prac konkursowych i wypłatę nagród. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia II Etapu w dwóch turach. W przypadku gdy na ogłoszony Konkurs nie wpłynie wymagana przez Regulamin liczba prac, lub zostanie on z przyczyn regulaminowych unieważniony, Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zorganizuje, przeprowadzi i rozstrzygnie kolejny Konkurs. Zakres prac w ramach organizacji konkursu obejmuje: I Etap - Przygotowanie Konkursu oraz ogłoszenie Konkursu do 15.12.2017 r., zakończony protokolarnym przekazaniem Zamawiającemu treści ogłoszeń o konkursie przekazywanych do publikacji zgodnie z wymogami prawa. W ramach tego etapu do zadań Wykonawcy będzie należało: • opracowanie materiałów do Konkursu oraz konsultacja i współudział w opracowaniu wytycznych Użytkownika na podstawie informacji i dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego; • zapewnienie konsultacji z dziedziny architektury, urbanistyki i architektury krajobrazu w trakcie sporządzania części merytorycznej Regulaminu dotyczącej programu, funkcji i formy przyszłych obiektów architektonicznych oraz zagospodarowania; • przedstawienie nazwisk przynajmniej dwóch Sędziów Konkursowych ze wskazaniem Przewodniczącego i uzgodnienie w porozumieniu z Zamawiającym składu Sądu Konkursowego; • uzgodnienie i uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego i Sędziów Konkursowych Regulaminu Konkursu (konieczne zapisy o przeniesieniu praw autorskich do prac konkursowych na Zamawiającego) i załączników do Regulaminu, w tym system i podział nagradzania finalistów Konkursu; • opracowanie istotnych postanowień umowy na dokumentację projektową obejmującą m. in. projekt architektoniczno-budowlany, projekty wykonawcze oraz nadzór autorski z wybranym w wyniku Konkursu Projektantem, oraz uzgodnienie projektu tej umowy z Zamawiającym i uzyskanie zatwierdzenia go przez Zamawiającego; • opracowanie projektu Regulaminu działania Sądu Konkursowego określającego organizację i tryb pracy Sądu Konkursowego; • udostępnienie materiałów konkursowych na stronie internetowej Wykonawcy w formie umożliwiającej pobranie ich przez zainteresowanych; • przygotowanie/zredagowanie informacji na temat Konkursu w celu zamieszczenia ich przez Zamawiającego na portalu www.ossolineum.pl; • działania informacyjne, promocja konkursu w porozumieniu z Zamawiającym, w środowisku muzealniczym, bibliotekarskim, architektonicznym i kulturalnym, w tym: a) przynajmniej: 1 ogłoszenie (reklama) o konkursie w czasopiśmie branży architektonicznej, 1 ogłoszenie (reklama) w branży sztuka, kultura, 1 ogłoszenie (reklama) w prasie regionalnej - każde na min. ½ strony, zredagowanie informacji oraz opracowanie graficzne; b) przynajmniej 1 reklama w mediach społecznościowych (Facebook, Tweeter) - zredagowanie informacji oraz opracowanie graficzne; c) przynajmniej 1 ogłoszenie w portalu internetowym poświęconym kulturze (culture.pl, o.pl, dwutygodnik.com, Magazyn Szum, Kultura Liberalna) - zredagowanie informacji oraz opracowanie graficzne. • przygotowanie zgodnie z wymaganiami prawnymi treści ogłoszeń związanych z konkursem i ich publikacja we współpracy z Zamawiającym • przejęcie od Zamawiającego nagród dla finalistów Konkursu; • stosowanie w opracowywanych dokumentach i materiałach promocyjnych zapisu „Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego” oraz logotypu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego; II Etap - Rozstrzygniecie Konkursu oraz ogłoszenie wyników Konkursu do 30.04.2018 r., zakończony podpisaniem z Zamawiającym protokołu potwierdzającego wykonanie całości usługi. W ramach tego etapu do zadań Wykonawcy będzie należało: • zorganizowanie i przeprowadzenie wizji lokalnej dla uczestników Konkursu; • zapewnienie Sekretarza Konkursu oraz obsługi administracyjnej i organizacyjnej Konkursu, w tym: a) udostępnienie we Wrocławiu pomieszczeń na pracę Sądu Konkursowego; b) organizację prac Sądu Konkursowego, protokołowanie posiedzeń Sądu Konkursowego oraz innych zdarzeń związanych z przebiegiem Konkursu; c) udostępnienie pomieszczenia Sekretariatu Konkursu; d) prowadzenie sekretariatu Konkursu. • prowadzenie korespondencji z uczestnikami Konkursu poprzez sekretariat Konkursu, przyjmowanie od uczestników Konkursu pytań dotyczących treści Regulaminu oraz udzielenie odpowiedzi na pytania; współudział w udzielaniu odpowiedzi na anonimowe pytania uczestników konkursu; • pokrycie kosztów związanych z pracą (w tym delegacje) przynajmniej 2 Sędziów Konkursowych wskazanych przez Wykonawcę, pełniących funkcje: a) Przewodniczącego Sądu Konkursowego; b) Sędziego/ów referenta/ów; koszty pracy sędziów Zamawiającego pokrywa Zamawiający; • analizę składanych przez uczestników wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie oraz ewentualnych uzupełnień do wniosków i przedstawienie Zamawiającemu rekomendacji co do postępowania z wnioskami i uzupełnieniami do wniosków; • przyjęcie prac konkursowych oraz organizacja prac Sądu Konkursowego (we Wrocławiu) - zapewnienie możliwości oceny przez Sąd Konkursowy z zachowaniem anonimowości uczestników Konkursu; • w razie konieczności, na wniosek Sądu Konkursowego, rekomendowanie ewentualnych rzeczoznawców, biegłych, doradców lub ekspertów w trakcie oceny prac konkursowych; • sporządzenie dokumentacji pokonkursowej; • ogłoszenie wyników Konkursu: a) przygotowanie treści ogłoszenia o wynikach Konkursu zgodnie z wymaganiami prawnymi i ich publikacja w porozumieniu z Zamawiającym, b) publikacja informacji o wynikach Konkursu na stronie internetowej Wykonawcy; c) przygotowanie/zredagowanie informacji o wynikach Konkursu dla Zamawiającego na potrzeby zamieszczenia ich na portalu www.ossolineum.pl; • promocja w porozumieniu z Zamawiającym wyników konkursu w środowisku muzealniczym, bibliotekarskim, architektonicznym i kulturalnym, w tym: a) przynajmniej: 1 ogłoszenie (reklama) o wynikach konkursu w czasopiśmie branży architektonicznej, 1 ogłoszenie (reklama) w branży sztuka, kultura, 1 ogłoszenie (reklama) w prasie regionalnej - każde na min. ½ strony, zredagowanie informacji oraz opracowanie graficzne; b) przynajmniej 1 reklama w mediach społecznościowych (Facebook, Tweeter) - zredagowanie informacji oraz opracowanie graficzne; c) przynajmniej 1 ogłoszenie w portalu internetowym poświęconym kulturze (culture.pl, o.pl, dwutygodnik.com, Magazyn Szum, Kultura Liberalna) - zredagowanie informacji oraz opracowanie graficzne. • organizacja wystawy pokonkursowej a) zapewnienie na czas trwania wystawy sprzętu do nagłośnienia oraz ewentualnej prezentacji multimedialnej (rzutnik, ekran, laptop) i systemu wystawienniczego do prezentacji dla prac konkursowych (salę zapewnia Zamawiający); b) organizację w porozumieniu z Zamawiającym panelu dyskusyjnego w trakcie trwania wystawy, w tym zapewnienie udziału w nim zgłoszonych przez Wykonawcę członków Sądu Konkursowego. • wypłata nagród finalistom Konkursu i przekazanie potwierdzenia zapłaty Zamawiającemu; • przygotowanie raportu końcowego z organizacji, przebiegu i rozstrzygnięcia konkursu obejmującego syntetyczny opis podjętych i zrealizowanych zadań, dokumentację fotograficzną zgłoszonych i nagrodzonych prac konkursowych, przebiegu obrad Sądu Konkursowego oraz wystawy pokonkursowej; • przekazanie wszystkich egzemplarzy (na wszystkich nośnikach) nagrodzonych prac wszelkich innych utworów powstałych w związku z realizacją niniejszej Umowy - po 1 (jednym) egzemplarzu każdego wytworzonego dokumentu: w postaci elektronicznej oraz w formacie PDF lub DOCX; • stosowanie w opracowywanych dokumentach i materiałach promocyjnych zapisu „Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego” oraz logotypu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. 3 do niniejszej SIWZ 3.1. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: Zamawiający wymaga od Wykonawcy/podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję pracownika obsługi administracyjnej biura konkursu. Wykonawca w tym celu przedstawi Zamawiającemu, na każdorazowe jego wezwanie, dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione powyżej, w szczególności umowę o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydanie pracownikowi potwierdzenia warunków zatrudnienia. 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia określonych wyżej, Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na umowę o pracę osoby, której dotyczy uchybienie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty ujawnienia uchybienia i do okazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie powyższej osoby na umowę o prace, w szczególności umowy o pracę, zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71230000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami: 1) Załącznik nr 1a do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art . 24 ust. 1 pkt 23 Pzp; 4) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (je śli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w post ępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną