Przetargi.pl
Zorganizowanie praktyk zawodowych uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w zawodzie kucharz (6 uczniów - 2 grupy) i stolarz (6 uczniów - 2 grupy) w przedsiębiorstwach na terenie Miasta Suwałki lub Gminy Suwałki realizowanych w ramach projektu Zainwestuj w zawodówkę

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628000 , fax. 087 5628098
  • Data zamieszczenia: 2013-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    ul. Mickiewicza 1 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628000, fax. 087 5628098
    REGON: 79067103000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie praktyk zawodowych uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w zawodzie kucharz (6 uczniów - 2 grupy) i stolarz (6 uczniów - 2 grupy) w przedsiębiorstwach na terenie Miasta Suwałki lub Gminy Suwałki realizowanych w ramach projektu Zainwestuj w zawodówkę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie praktyk zawodowych uczniom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 w Suwałkach Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 1 w Suwałkach w zawodzie kucharz (6 uczniów - 2 grupy) i stolarz (6 uczniów - 2 grupy) w przedsiębiorstwach na terenie Miasta Suwałki lub Gminy Suwałki, realizowanych w ramach projektu Zainwestuj w zawodówkę, w terminie od grudnia 2013 r. do sierpnia 2014 r. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2.Zamawiający zapewni każdej grupie uczniów opiekuna praktyki zawodowej, odzież ochronną i ubezpieczenie ucznia. 3.Przez określenie 1 godzina zajęć, w niniejszym postępowaniu należy rozumieć jednostkę o wartości 45 min. 4.Zamówienie podzielone jest na 2 części, które zostały opisane w załączniku nr 1. Część 1 Moderniazacja kształcenia w zawodzie kucharz i stolarz-praktyka zawodowa stolarz, Część 2 Moderniazacja kształcenia w zawodzie kucharz i stolarz-praktyka zawodowa kucharz. 5.Wykonawca zorganizuje praktyki zawodowe w formie 15 trzygodzinnych spotkań dla każdej grupy. 6.W ramach ww. części zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do: 1)zapewnienia uczniowi odpowiedniego stanowiska pracy, pomieszczeń, urządzeń, narzędzi i materiałów do odbycia stażu, 2)nadzoru nad wykonywaniem przez ucznia powierzonych mu zadań związanych z realizacją stażu, 3)wyznaczenia pracownika - instruktora praktycznej nauki zawodu - posiadającego odpowiednie kwalifikacje do sprawowania merytorycznej i metodycznej opieki nad uczniem odbywającym praktykę zawodową, 4)ochrony danych osobowych ucznia zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, 5)umieszczenia w widocznym miejscu informacji o realizacji praktyk współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 7.Do zadań instruktora praktycznej nauki zawodu należy: 1)sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad przebiegiem praktyk, 2)kontrolowanie poprawności wykonywania zadań przez ucznia, 3)udzielanie uczniowi pomocy i wskazówek w wypełnianiu powierzonych mu zadań, 4)zapoznanie ucznia z obowiązującymi w miejscu odbywania stażu przepisami i zasadami, w szczególności regulaminem pracy, tajemnicą służbową, zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, 5)przygotowanie stanowiska do odbywania praktyk, 6)zapewnienia bezpieczeństwa i higieny w miejscu odbywania stażu, 7)przeszkolenia ucznia w zakresie bhp i ppoż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 802120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/zamo_publ_w_2014_lista.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach