Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska 2D/1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92 , fax. 0-62 722 88 91
- Data zamieszczenia: 2013-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Młyńska 2D/1 2D/1
63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 722 88 91, 722 88 92, fax. 0-62 722 88 91
REGON: 25086439100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie pobytu uczestnikom warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie, wyżywienie oraz udostępnienie sal szkoleniowych dla uczestników (rodziców zastępczych i dzieci z tych rodzin zastępczych jako ich otoczenia) warsztatów wyjazdowych realizowanych w ramach projektu systemowego pn. Razem z Tobą będę Sobą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami warsztatów wyjazdowych jest 20 opiekunów zastępczych i 32 dzieci z rodzin zastępczych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 10-dniowy pobyt (9 noclegów) w obiekcie (ośrodku wypoczynkowym lub rekreacyjnym lub pensjonacie lub hotelu) położonym nad polskim morzem. Warsztaty będą realizowane w ciągu 8 dni (od 2 do 9 dnia pobytu). Zakres tematyczny warsztatów: Radzenie sobie ze stresem sytuacyjnym (25 h) - zajęcia dla 20 opiekunów zastępczych, Muzykoterapia i techniki relaksacyjne (2 gr po 30 h) - zajęcia dla 20 opiekunów zastępczych i 32 dzieci z rodzin zastępczych, Trening kreatywności (25 h) - 32 dzieci z rodzin zastępczych. Godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zapewnienie obiektu (ośrodku wypoczynkowym lub rekreacyjnym lub pensjonacie lub hotelu) położonego w odległości nie dalszej niż 500 m od linii brzegowej polskiego morza, - zapewnienie zakwaterowania dla rodzin w pokojach 2 - 5 osobowych z łazienką, wyposażonych minimum w TV w zależności od liczebności rodziny i wieku dzieci; Zamawiający zastrzega sobie prawo (w uzasadnionych przypadkach) do zmniejszenia liczby dzieci (nie więcej niż o 3 dzieci) uczestniczących w warsztatach. O liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę osób rozpoczynających pobyt na wyjeździe z uwzględnieniem w/w zapisu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował obiekt zapewniający co najmniej zakwaterowanie (w pokojach blisko siebie, w jednym budynku), wyżywienie, 2 sale szkoleniowe, sale zabaw dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, boisko sportowe, basen murowany (na terenie ośrodka); Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zagwarantował takie rozłożenie pokoi, aby w 1 pokoju nie łączono osób z różnych rodzin; Wykonawca zobowiązany jest do zarezerwowania 3 pokoi 1 osobowych dla osób prowadzących warsztaty w ww. terminie, - zapewnienie wyżywienia: pierwszy dzień pobytu - obiad (dwudaniowy), deser, kolacja, 2 - 9 dzień pobytu - śniadanie, obiad (dwudaniowy), deser, kolacja, 10 dzień pobytu - śniadanie; jedno dziecko jest na diecie bezglutenowej oraz bezmlecznej, - zapewnienie serwisu kawowego (kawa, herbata, woda, soki, ciastka) podczas wszystkich warsztatów - 2 razy dziennie (serwis powinien być uzupełniany na bieżąco), - zapewnienie 2 oddzielnych sal szkoleniowych (każda na min. 35 osób) na terenie obiektu, do wyłącznej i całodziennej dyspozycji uczestników. Sale szkoleniowe powinny znajdować się w tym samym obiekcie/kompleksie obiektów, w którym zakwaterowani są uczestnicy. Każda sala powinna być wyposażona w projektor multimedialny, flipchart (z blokiem i markerami) oraz w odpowiednią ilość krzeseł dla wszystkich uczestników, - zapewnienie 3 opiekunek dla dzieci na czas zajęć warsztatowych, w tym 2 opiekunek posiadających doświadczenie zawodowe związane z opieką nad grupą dzieci w wieku przedszkolnym i jednej opiekunki posiadającej doświadczenie zawodowe związane z opieką nad grupą dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym, - oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo PCPR oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu warsztatów ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja obiektu. Do zadań Zamawiającego należy: ubezpieczenie NNW uczestników warsztatów, zorganizowanie dojazdu i powrotu uczestników z miejsca odbywania się warsztatów, zapewnienie trenerów prowadzących warsztaty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność możliwości wykorzystania czasu wolnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pcpr.krotoszyn.pl, www.pcpr.krotoszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług hotelarskich w 2016 roku w hotelach czterogwiazdkowych na terenie Poznania
Dodano: 2016-03-24 - Świadczenie usług hotelarskich w 2016 roku w hotelach trzygwiazdkowych na terenie Poznania
Dodano: 2016-03-24 - Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 12 - 18 czerwca 2016r.
Dodano: 2016-03-18 - Usługi hotelarskich (noclegowych) dla pacjentów WCO.
Dodano: 2016-01-27 - USŁUGI HOTELOWE
Dodano: 2015-05-13 - Wykonanie usługi w zakresie wynajmu miejsc noclegowych i sali konferencyjnej dla uczestników szkoleń organizowanych w Centrum Szkolenia Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-05-07 - Usługa hotelowa w ramach wyjazdów edukacyjnych do krajów anglojęzycznych - usługa hotelowa w Wielkiej Brytanii dla 18 osób dorosłych
Dodano: 2015-05-06 - ŚWIADCZENIE USŁUG NOCLEGOWYCH I RESTAURACYJNYCH DLA MYŚLIWYCH ORAZ OSÓB TOWARZYSZĄCYCH ZAGRANICZNYCH I POLSKICH W TERMINIE OD 01.06.2015 r. DO 31.03.2018 r.
Dodano: 2015-04-24 - Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL oraz 5th Summer Symposium on Nanomaterials and their application to Biology and Medicine w Zakopanem w dniach 14-20 czerwca 2015 roku
Dodano: 2015-04-16