Przetargi.pl
Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla maksymalnie 80 osób - uczestników projektu (dorosłych osób niepełnosprawnych oraz wychowanków pieczy zastępczej od 15 roku życia) i osób z ich otoczenia w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Spółdzielcza 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3728406 , fax. 41 3728406
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich
    ul. Spółdzielcza 3 3
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3728406, fax. 41 3728406
    REGON: 29113482900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie pikniku integracyjnego dla maksymalnie 80 osób - uczestników projektu (dorosłych osób niepełnosprawnych oraz wychowanków pieczy zastępczej od 15 roku życia) i osób z ich otoczenia w związku z realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Końskich projektem systemowym My samodzielni, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu pikniku integracyjnego dla maksymalnie 80 osób - uczestników projektu (dorosłych osób niepełnosprawnych oraz wychowanków pieczy zastępczej od 15 roku życia) i osób z ich otoczenia. 2.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia - pomiędzy 18 maja 2015 roku a 29 maja 2015 roku, z wyłączeniem dnia 22 maja 2015 roku. Spotkanie należy przeprowadzić w dzień powszedni (pon. - pt.) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach: 15.00 - 19.00. 3.Miejsce realizacji zamówienia - teren miasta Końskie. 4.Wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca zorganizuje piknik na terenie obiektu o charakterze sportowo - rekreacyjnym z dostępem do bazy higieniczno - sanitarnej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wykonawca zapewni miejsca siedzące i ławy/stoły dla uczestników pikniku pod zadaszoną wiatą lub namiotami, b)Czas trwania pikniku - 4 godziny zegarowe, c)Wykonawca zapewni podczas pikniku usługę cateringu dla każdego z uczestników: kiełbasa wiejska z grilla i kaszanka z grilla (porcje po 20 dag na 1 osobę), karkówka z grilla (porcja 15 dag na 1 osobę), żurek z jajkiem i wędzonką (300 ml na 1 osobę), pieczywo (25 dag na 1 osobę), kawa i herbata (po jednym termosie 2-litrowym na 8 osób), cukier, musztarda, ketchup, zimne napoje (sok pomarańczowy, jabłkowy, porzeczkowy - ? litra na 1 osobę łącznie), woda mineralna niegazowana oraz napoje gazowane - ? litra na 1 osobę łącznie), naczynia jednorazowe - w ilości stosownej do liczby uczestników i potraw, d)Wykonawca zorganizuje podczas pikniku 3 konkurencje sportowe, tj.: -przeciąganie liny - 2 drużyny 5-osobowe, -dart (rzucanie lotkami do tarczy), -podbijanie piłki siatkowej lub nożnej. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych - zamiennie inne konkurencje drużynowe zaproponowane przez Wykonawcę, e)Wykonawca zakupi nagrody rzeczowe dla zwycięzców indywidualnych konkurencji sportowych (dart, podbijanie piłki siatkowej lub nożnej): -za 1 miejsce - plecak turystyczny o parametrach: materiał: 100% poliester, wymiary ok.: 46 x 30 x 16 cm, pojemność: ok. 25 l, kieszenie zewnętrzne: 1 + 1 + 2, waga: ok. 550 g, profilowane, pogrubione szelki, pas biodrowy, elementy odblaskowe, obustronne kieszenie z gęstej, elastycznej siatki, system wentylacji pleców, usztywnione plecy, pokrowiec przeciwdeszczowy, kolor - dowolny, -za 2 miejsce - kije trekkingowe 3-segmentowe, materiał: aluminium, długość: ok. 110-135 cm, długość po złożeniu: ok. 63 cm, stalowy grot, stopki z twardej gumy, profilowana twarda rękojeść z tworzywa, pod rękojeścią uchwyt z gąbki, pasek na nadgarstek, regulacja długości, waga 1 kija: ok. 340 g. -za 3 miejsce - portfel sportowy z materiału, zapinany na rzep z dwoma kieszeniami na banknoty oraz jedną - na bilony zapinaną na zamek, przegródki na karty oraz dwie dodatkowe kieszenie na dokumenty. Wymiar portfela: ok.12 cm. x ok. 10 cm. f)Wykonawca zakupi nagrody rzeczowe dla zwycięskiej 5 - osobowej drużyny biorącej udział w konkurencji przeciągania liny, tj. brelok-latarka z karabińczykiem, kolor - dowolny, wymiary: ok. 1,6 x ok. 9,2 cm, materiał: aluminium, g)Wykonawca zapewni kadrę do przeprowadzenia pikniku - co najmniej 3 osoby obsługujące uczestników oraz organizujące konkursy i czuwające nad ich przebiegiem, h)Wykonawca zapewni opiekę medyczną (wykwalifikowaną pielęgniarkę) podczas pikniku, i)Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika pikniku na kwotę 10.000 zł na jedną osobę, j)Wykonawca oznaczy miejsce spotkania, poprzez umieszczenie informacji dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (przekazanych przez Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe atrakcje pikniku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/quest/pcpr
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach