Przetargi.pl
Zorganizowanie kolonii śródrocznej dla uczniów klas trzecich Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi

Miejski Zespół Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. Szkolna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2658569 , fax. 032 2651853
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Szkół
    ul. Szkolna 6 6
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2658569, fax. 032 2651853
    REGON: 27828348800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzs.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kolonii śródrocznej dla uczniów klas trzecich Miejskiego Zespołu Szkół w Czeladzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości nad Morzem Bałtyckim, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przewidywana liczba uczniów - 79, w tym 3 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych). Rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych. a)zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownik + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b)czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów. 2.2. Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy (klimatyzacja, WC- sprawne, sprzęt DVD), spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a)zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b)zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. c)w przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d)w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3. Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym : a)obiekt oddalony maksymalnie do 700 m od morza, ogrodzony; b)zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max.2+3 osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe -nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła . c)wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; d)umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; e)każdy wychowawca zakwaterowany w oddzielnym pokoju; f)stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu); g)wyżywienie 4X dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek ,kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych. h)turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną; i)preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; j)wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem; k)zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; l)pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży; ł)rezydent z ramienia biura. 2.4Zorganizowanie: a)dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min. 2 obiekty w trakcie każdej z nich) + rejs statkiem (w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek), b)ogniska z pieczeniem kiełbasek c)dwóch wejść na basen kryty, w przypadku braku możliwości zorganizowania wejść na basen dopuszcza się inne dwa rodzaje rozrywki np. pracownia bursztynu, latarnia morska, stadnina koni, Park Dinozaurów, Wioska Indiańska, lekcja żywej historii, przejażdżka kolejką Retro, seans multimedialny, itp.( mają to być dwie atrakcje, inne niż podczas wycieczek autokarowych) 2.5 Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- sportowego: a) co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; b)zapewnienie jednego pomieszczenia (sali), wyposażonej w tablicę, stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych, mieszczącego około 30 uczniów; c)możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD; d)zorganizowanie co najmniej czterech dyskotek w turnusie, e)obiekt powinien posiadać boiska sportowe, plac zabaw, a Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka, f)zapewnienie drobnych nagród, czapeczek i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6 Zapewnienie opieki medycznej: a)pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie ośrodka (w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka); c)zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej ( przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; d) Wykonawca zapewni zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe 2.7. Pozostałe warunki zamówienia: a)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie; b)wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za warunki BHP i P/poż. na obiekcie; c)zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; d)Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs.czeladz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach