Przetargi.pl
Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,

Gmina Suchożebry ogłasza przetarg

  • Adres: 08-125 Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 63 145 15 , fax. 0-25 63 145 15
  • Data zamieszczenia: 2011-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchożebry
    ul. Aleksandry Ogińskiej 11 11
    08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 63 145 15, fax. 0-25 63 145 15
    REGON: 71158260600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem postępowania jest usługa pn: Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 12 lat w ramach projektu ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,, w tym: A) CZĘŚĆ I - Organizacja turnusu kolonii letnich nad morzem. Zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich w okresie lipiec-sierpień 2011 roku dla 30 uczniów dla dzieci Szkoły Podstawowej w Krześlinie, w wieku od 7 do 12 lat oraz 4 opiekunów i 1 kierownika, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 218.1696) zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. b) Miejsce pobytu, Polska: województwo zachodniopomorskie, obiekt: 1) w miejscowości nad morzem z dostępem max 500m do plaży 2)teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, oświetlony i strzeżony. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony Środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie Środowiska. Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli. Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach. 3) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika w jednym ośrodku (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc ), 4) w pokojach dzieci maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 5) pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku - tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 8) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i wc) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 11) ośrodek musi dysponować: a) salą dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia zajęć, g) pomieszczeniem do suszenia odzieży oraz sprzętem do prasowania 12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Na 14 dni przed przewozem uczestników wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu c) Ilość i czas trwania turnusów: 1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 2) czas trwania turnusu od daty wyjazdu do daty przyjazdu- 14 dni, tj 14 dób (13 noclegów). d) Liczba uczestników kolonii: Uczestnikami kolonii będą dzieci szkoły Podstawowej w Krześlinie w wieku 7 - 12 lat, ogółem 30 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór wychowawców i kierownika kolonii. Lista i informacja o dokumentach zostaną przekazane na 3 tygodnie przed terminem kolonii e) Wymogi dotyczące wyżywienia: 1) 4 (cztery) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja, 2)zapewnienie obiadu oraz suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Krześlina oraz podczas całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie ramowym kolonii, 3)dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 4)posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu 5)turnus rozpoczyna się obiadem dwudaniowym w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu. f) Transport: 1) transport zapewnia Wykonawca, 2)transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Szkoła Podstawowa w Krześlinie - obiekt, obiekt - Szkoła Podstawowa w Krześlinie, 3)pojazd musi być sprawny z aktualnym przeglądem technicznym, obsługa dwóch kierowców. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 4)dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru ustalony zostanie w późniejszym okresie, 5). Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 6)Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie oraz przed powrotem z kolonii 8) w przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia zastępczy na własny koszt, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, g). Ubezpieczenie: 1)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 2)ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki Szkoła Podstawowa w Krześlinie, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców przy Szkole Podstawowej w Krześlinie, 3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku, 4)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. h) Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu turnusu, i) Opieka: Na turnusie Wykonawca zapewnia: 1)kierownika obiektu, 2) pilota wycieczek, 3) przewodników na wycieczkach 4)autokar 5)bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, 6) opiekę ratownika, 7) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. j) Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 1) pisemny program kolonii na każdy dzień pobytu zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne itp.), 2) Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnieni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach, pilota oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. Zamawiający zastrzega sobie realizację wycieczek autokarowych przez 10 dni kolonii: 8 wycieczek autokarowych po terenie Polski: powinny obejmować miejscowości atrakcyjne pod względem przyrodniczym i historycznym Świnoujście: min Muzeum Rybołóstwa Morskiego, gotycki kościół, latarnia morska, Park Zdrojowy, Rezerwat florystyczny-Karsiborskie paprocie z placem edukacji przyrodniczej, punkt widokowy Wzgórze Zielonka, forty anioła, zachodni; Międzyzdroje: min Park Zdrojowy Muzeum Przyrodnicze, rezerwat Żubrów, Promenada gwiazd, Kawcza Góra, Woliński Park Narodowy-muzeum przyrodnicze, Trzęsacz: ruiny gotyckiego kościoła, Gdynia: akwarium, muzeum Żaglowiec lub Okręt, Kołobrzeg-min latarnia, katedra, ogrody Hortulus, rejs statkiem po morzu, formy ochrony przyrody, ścieżki dydaktyczne, molo, Bazylika Mariacka, Muzeum Oręża Polskiego; Stargard Szczeciński: min wieża ciśnień, gotycki zabytki, południk 150, stare miasto; Kamień Pomorski: min Kościół Jana Chrzciciela- muzyka organowa ,katedra, Pałac Biskupi, , Stare miasto, Muzeum Kamieni, Cedynia: min Muzeum Regionalne , Grodzisko, Cedyński Park Krajobrazowy, szlak dydaktyczny, Gorzów Wielkopolski pomniki, stare miasto, jak również 2 wycieczki autokarowe w Niemczech lub jedna dwudniowa: Berlin - zabytki Alexanderplatz z wiżą telewizyjną, Aleja Unter den Linden,Reichstag, Brama Brandenburska, Kolumna Zwycięstwa , ZOO, Akwarium; Legoland. 3) Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu kolonii w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kolonii, 4) Wykonawca zapewni artykuły (bloki, kredki, farby, długopisy, plastelina , modelina, wycinanki, nożyczki itp.)niezbędne do prowadzenia zajęć dla każdego uczestnika)oraz nagrody rzeczowe(drobny sprzęt sportowy, gadżety) i dyplomy dla uczestników kolonii za udział w konkursach i zabawach. Wykonawca będzie ściśle współpracował z kierownikiem kolonii. Zamawiający zapewni dzienniki zajęć. B) CZĘŚĆ II - Realizacja zadań kierownika turnusu. Zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Realizacja zadań kierownika turnusu dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zadania obejmować będą przygotowanie i realizację turnusu wakacyjnego, nadzorowanie nauczycieli opiekunów , kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami; 1) opracowywanie planu pracy oraz rozkładu dnia wypoczynku i kontrola ich realizacji; 2) ustalenie i przydzielenie szczegółowego zakresu czynności poszczególnym opiekunom 3) kontrola wykonywania obowiązków przez pracowników; 4) zapewnienie uczestnikom wypoczynku właściwej opieki i warunków bezpieczeństwa od momentu przejęcia ich od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom); 5) nadzorowanie zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych i higieniczno-sanitarnych w miejscu wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stanu sanitarnego pomieszczeń i otoczenia; 6) informowanie o zachowaniu dzieci i młodzieży oraz ich stanie zdrowia - na wniosek rodziców (prawnych opiekunów); 7) dbanie zapewnienie zróżnicowanej diety uczestnikom wypoczynku; 8) przechowywanie kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje pracowników pedagogicznych przez 14 dni/ turnus . Łącznie dni (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. C) CZĘŚĆ III Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. Zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy; 4) organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. 9) Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. D) CZĘŚĆ IV Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. Zgodnie z wymaganiami jak dla CZĘŚCI III. E) CZĘŚĆ V Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. Zgodnie z wymaganiami jak dla CZĘŚCI III. D) CZĘŚĆ VI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku 2011 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI do zadań opiekuna - wychowawcy będzie należało: 1) zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku; 2) prowadzenie dziennika zajęć, 3) opracowywanie planów pracy zajęć sportowych; 4) organizowanie zajęć sportowych zgodnie z rozkładem dnia; 5) sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia 6) oraz innych czynności opiekuńczych; 7) zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy; 8) prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku. Zajęcia odbywać się będą 14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni. II. a) (Dotyczy CZĘŚCI II.) Osoba wykonująca zadana kierownika turnusu musi posiadać uprawnienia kierownika wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) b) (Dotyczy CZĘŚCI III - VI) Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696) c) (Dotyczy CZĘŚCI II-VI) Osoby wykonujące zamówienie muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych; nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub dyscyplinarne, lub postępowanie o ubezwłasnowolnienie; nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie. Na podstawie art. 10 ust. 5 pkt 2, 3 i 4 oraz ust. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie turnusu III. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. IV. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamiawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach