Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 71 11
- Data zamieszczenia: 2015-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8 8
01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 71 11
REGON: 00017823500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej Polskiej Ramy Kwalifikacji w stacji telewizji regionalnej obejmującej swym zasięgiem teren Małopolski. Znak sprawy: IBE/5/M/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Produkcja oraz emisja cyklu w powszechnie dostępnej na terenie Małopolski telewizji 6-20 audycji, w dwóch cyklach, o łącznym czasie 200 minut informujących o Polskiej Ramie Kwalifikacji oraz o założeniach nowego, spójnego systemu kwalifikacji w Polsce. Ponadto, Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie i produkcję dwóch ok. 10 minutowych filmów informacyjno-promocyjnych. Działania dotyczące produkcji i emisji w TV pierwszego cyklu audycji, oraz przygotowanie filmów informacyjno - promocyjnych będą realizowane od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. Drugi cykl audycji zostanie przygotowany i wyemitowany, pod warunkiem przedłużenia okresu realizacji projektu, o którym mowa w pkt. 1, w terminie do 16 października 2015. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem - Kampania informacyjno-promocyjna w TV -. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Mediaplan
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną