Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Zamkowa 30
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4632810 , fax. 013 4641368
- Data zamieszczenia: 2012-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Zamkowa 30 30
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4632810, fax. 013 4641368
REGON: 00401074500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla osób będących uczestnikami: Programu Rewitalizacji Społecznej Lepsze Jutro realizowanego w ramach projektu systemowego Rewitalizacja Społeczna Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz Projektu Systemowego Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok realizowanego w Ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki priorytet VII Promocja Integracji Społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kurs przedstawiciela handlowego z prawem jazdy kat. B 22 osoby w ramach Programu Lepsze Jutro 2. Kurs obsługa kasy fiskalnej z obsługą komputera 17 osób w ramach Programu Lepsze Jutro oraz 10 osób w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 3. Kurs Prawo jazdy kat. C E z kwalifikacją wstępną przyspieszoną 1 osoba w ramach Programu Lepsze Jutro oraz 1 osoba w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok oraz Kurs prawo jazdy kat. C z kwalifikacja wstępna przyspieszoną 7 osób w ramach Programu Lepsze Jutro 4 osoby w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 4. Kurs kucharz małej gastronomii 4 osoby w ramach Programu Lepsze Jutro 5. Kurs ciastkarz cukiernik 2 osoby w ramach Programu Lepsze Jutrooraz 7 osób w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 6. Kurs bukieciarstwa 7 osób w ramach Programu Lepsze Jutro 7. Magazynier - operator wózka jezdniowego z systemem HACCP 6 osób w ramach Programu Lepsze Jutro oraz 5 osób w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 8. Kurs operator koparko ładowarki klasa III wszystkie typy 4 osoby w ramach Programu Lepsze Jutro oraz 3 osoby w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 9. Kurs księgowość małych i średnich firm 4 osoby w ramach Programu Lepsze Jutro 10. Kurs opiekunka środowiskowa 2 osoby w ramach Programu Lepsze Jutro oraz 9 osób w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 11.Kurs technolog robót wykończeniowych 1 osoba w ramach Programu Lepsze Jutro oraz 4 osoby w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 12. Kurs energetyczny uprawnienia SEP do 1kV 1 osoba w ramach programu Lepsze Jutro 13.Kurs grafika komputerowa 2 osoby w ramach Programu Lepsze Jutro 14. Kurs kosmetyczny z elementami wizażu 3 osoby w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 15.Kurs spawania metodą MAG podstawowy Metoda 135 dla 3 osób w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok 16.Kurs spawanie metodą TIG 141 dla 1 osoba w ramach projektu Czas na aktywność w gminie miejskiej Sanok Wymagania ogólne w zakresie Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania i harmonogramem zajęć osobno dla każdej części zamówienia. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, tj. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia otrzymania zimnego oraz gorącego poczęstunku w postaci dania obiadowego, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu z egzaminu oraz rejestru wydanych zaświadczeń a po zakończeniu szkolenia przekazania oryginałów tych dokumentów Zamawiającemu wraz z kserokopiami zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wymaganych przez podmioty kontrolujące, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Organizacyjnym Miejsce realizacji zamówienia Gmina Miasta Sanok. Liczba godzin zajęć dziennie na osobę nie może być mniejsza niż 6 godzin zegarowych i nie większa niż 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa ma liczyć 60 minut i obejmować zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut W ofercie szkoleń dla uczestników należy uwzględnić codzienny catering w trakcie zajęć trwających powyżej 6 godzin zegarowych w kwocie nie mniejszej niż 25 złna uczestnika, na który składa się: obiad dwudaniowy oraz serwis kawowy kawa, herbata, woda wg potrzeb uczestników. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni poniedziałek piątek, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich pomieszczeń szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików w zależności od liczby uczestników szkolenia wraz z zapleczem sanitarnym, Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia pomieszczeń szkoleniowych flipchart lub tablica klasyczna, magnetyczna, multimedialna, sprzęt audiowizualny. Zapewnienie podczas zajęć praktycznych odpowiednich warunków pracy, niezbędnych materiałów, surowców urządzeń i narzędzi spełniających wymogi BHP w ilości i stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia oraz swobodny dostęp do stanowiska, przy którym będzie odbywała się praktyka. Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć praktycznych niezbędnych odzieży ochronnej, ubrań roboczych, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnejzgodnie z przepisami BHP. Zapoznanie uczestników poszczególnych szkoleń z przepisami BHP. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW. W przypadku skierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia ilości uczestników, Wykonawca zapewni im ubezpieczenie od następstw NW od chwili rozpoczęcia szkolenia. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników szkoleń. Wykonawca jest obowiązany do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej na początku i końcu szkolenia, Wykonawca będzie systematycznie informował Zamawiającego o absencji uczestników kursu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, a także innych okolicznościach mających wpływa na realizację programu nauczania. Zgłoszenia o nieobecności powinny być dokonywane telefonicznie oraz mailowo do Koordynatora Merytorycznego Wykonawca przedkłada Zamawiającemu listę obecności uczestników za każdy dzień szkolenia. Wykonawca po zakończeniu szkolenia i pozytywnym zdaniu egzaminu wewnętrznego i lub zewnętrznego w zależności od rodzaju prowadzonego kursu wyda uczestnikowi szkolenia certyfikat dyplom oraz zaświadczenie uczestnictwa w kursie zgodne z § 6 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz.U. Nr.31, poz. 216 z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania wszystkich materiałów szkoleniowych, dydaktycznych oraz pozostałej dokumentacji związanej z prowadzeniem kursu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pomieszczeń gdzie realizowane będą zajęcia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów związanych z realizowanym zleceniem do dnia 31.12.2020r. Wymagania szczegółowe dotyczące organizacji poszczególnych kursów oraz terminy realizacji zostały opisane w załącznikach od 1.1. do 1.16 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.sanok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie MAG. Spawacz spoin czołowych blach w metodzie MAG
Dodano: 2016-07-27 - Szkolenie autoryzowanego montera instalacji fotowoltaicznych
Dodano: 2016-07-05 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Operator koparko - ładowarek i koparek jednonaczyniowych III kl.
Dodano: 2016-06-24 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej
Dodano: 2016-06-16 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych, użytkowych programów komputerowych oraz kasy fiskalnej
Dodano: 2016-06-07 - Przeprowadzenie szkolenia zawodowego Operator suwnic hakowych sterowanych z poziomu roboczego kategorii II S
Dodano: 2016-05-25 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur w metodzie TIG. Spawacz spoin czołowych blach oraz czołowych rur w metodzie TIG (stale nierdzewne)
Dodano: 2016-05-19 - Usługa szkoleniowa w zakresie: Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych
Dodano: 2016-05-13 - Usługa szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3
Dodano: 2016-04-28 - Usługa szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3
Dodano: 2016-04-18