Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2021-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
al. 1 Maja 14
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 73 24 111, 7324 143, fax. -
REGON: 79067117100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i zarządzanie sezonową strefą płatnego parkowania (SSPP) i płatnymi parkingami (PP0 na terenie miasta Giżycka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu Sezonową Strefą Płatnego Parkowania (SSPP) oraz płatnymi parkingami miejskimi (PP) na terenie miasta Giżycka w sezonach wiosenno-letnich 2021-2023, tj. Zamówienie obejmuje: • Opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego w związku z wprowadzeniem sezonowej strefy płatnego parkowania i płatnych parkingów z uwzględnieniem zwolnionych z poboru opłat miejsc dla osób niepełnosprawnych. • Zakup oznakowania pionowego oraz tablic informacyjnych w związku z wprowadzeniem sezonowej strefy płatnego parkowania i płatnych parkingów • Wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z uzgodnionymi i zatwierdzonymi projektami czasowej organizacji ruchu. • Utrzymywanie w miesiącach funkcjonowania SSPP i PP oznakowania poziomego i pionowego wraz z tablicami informacyjnymi SSPP i PP • Przechowywanie w okresie jesienno-zimowym oznakowania pionowego zdemontowanego po 30.09 każdego roku trwania umowy. • Wyposażenie i zamontowanie nie mniej niż 23 sztuk urządzeń – parkomatów o parametrach opisanych w SOPZ (w tym minimum 4 parkomaty z opcją płatności kartą w SSPP i minimum 3 parkomaty w obrębie PP). • Wyposażenie, uruchomienie i prowadzenie (w godz. 9.00 -17.00 Biura Obsługi SSPP i PP) zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 7 w Giżycku w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego. • Zatrudnienie pracowników biura obsługi SSPP i PP oraz kontrolerów wyposażonych w urządzenia do kontroli, których wymagania określono w SOPZ do ciągłej kontroli SSPP i PP w dniach i godzinach poboru opłat. • Pobieranie opłat dodatkowych z tytułu nie wniesienia opłaty za parkowanie lub przekroczenie opłaconego czasu parkowania. • Przekazywanie zamawiającemu w formie elektronicznej w okresach comiesięcznych wykazu numerów rejestracyjnych pojazdów wraz z danymi właściciela, których postój nie został opłacony i za które nie wniesiono opłat dodatkowych z rozróżnieniem na postój nieopłacony w SSPP i odrębnie w obrębie Płatnych Parkingów. • Pobieranie opłat i przekazywanie zamawiającemu (w tym płatności mobilnych oraz opłat dokonanych kartą) za parkowanie w SSPP i PP za pomocą parkomatów zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat. • Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów, dokumentacji oraz dokumentów źródłowych w zakresie uiszczonych opłat w parkomatach. Ilości sprzedanych abonamentów w zakresie SSPP i PP oraz opłat dodatkowych. • Przekazywanie do banku Zamawiającego, na odrębne konta dedykowane SSPP i PP wpływów pobranych przez Wykonawcę; • Wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju. Wypisywanie (drukowanie za pomocą dedykowanego urządzenia mobilnego) zawiadomień (wezwań) o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej z tyłu nieopłaconego postoju lub przekroczonego czasu postoju. • Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza parkomatów lub ich części. • Usuwanie wszelkich awarii w obrębie SSPP i PP. • Wprowadzenie rozliczania rzeczywistego czasu parkowania za pomocą telefonu komórkowego od chwili rozpoczęcia pobierania opłat w SSPP i PP, z wykorzystaniem przynajmniej jednej aplikacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w SOPZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Rozdziale III. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38730000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną