Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I ZARZĄDZANIE SEZONOWĄ STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA (SSPP) I PŁATNYMI PARKINGAMI (PP) NA TERENIE MIASTA GIŻYCKA

Gmina Miejska Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, al. 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 73 24 111, 7324 143, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Giżycko
    al. 1 Maja 14
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 73 24 111, 7324 143, , fax. -
    REGON: 79067117100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I ZARZĄDZANIE SEZONOWĄ STREFĄ PŁATNEGO PARKOWANIA (SSPP) I PŁATNYMI PARKINGAMI (PP) NA TERENIE MIASTA GIŻYCKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu Sezonową Strefą Płatnego Parkowania (SSPP) oraz płatnymi parkingami miejskimi (PP) na terenie miasta Giżycka w sezonach wiosenno-letnich 2021-2023, tj. Zamówienie obejmuje: • Opracowanie i uzgodnienie projektów czasowej organizacji ruchu drogowego w związku z wprowadzeniem sezonowej strefy płatnego parkowania i płatnych parkingów z uwzględnieniem zwolnionych z poboru opłat miejsc dla osób niepełnosprawnych. • Zakup oznakowania pionowego oraz tablic informacyjnych w związku z wprowadzeniem sezonowej strefy płatnego parkowania i płatnych parkingów • Wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z uzgodnionymi i zatwierdzonymi projektami czasowej organizacji ruchu. • Utrzymywanie w miesiącach funkcjonowania SSPP i PP oznakowania poziomego i pionowego wraz z tablicami informacyjnymi SSPP i PP • Przechowywanie w okresie jesienno-zimowym oznakowania pionowego zdemontowanego po 30.09 każdego roku trwania umowy. • Wyposażenie i zamontowanie nie mniej niż 23 sztuk urządzeń – parkomatów o parametrach opisanych w SOPZ (w tym minimum 4 parkomaty z opcją płatności kartą w SSPP i minimum 3 parkomaty w obrębie PP). • Wyposażenie, uruchomienie i prowadzenie (w godz. 9.00 -17.00 Biura Obsługi SSPP i PP) zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 7 w Giżycku w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego. • Zatrudnienie pracowników biura obsługi SSPP i PP oraz kontrolerów wyposażonych w urządzenia do kontroli, których wymagania określono w SOPZ do ciągłej kontroli SSPP i PP w dniach i godzinach poboru opłat. • Pobieranie opłat dodatkowych z tytułu nie wniesienia opłaty za parkowanie lub przekroczenie opłaconego czasu parkowania. • Przekazywanie zamawiającemu w formie elektronicznej w okresach comiesięcznych wykazu numerów rejestracyjnych pojazdów wraz z danymi właściciela, których postój nie został opłacony i za które nie wniesiono opłat dodatkowych z rozróżnieniem na postój nieopłacony w SSPP i odrębnie w obrębie Płatnych Parkingów. • Pobieranie opłat i przekazywanie zamawiającemu (w tym płatności mobilnych oraz opłat dokonanych kartą) za parkowanie w SSPP i PP za pomocą parkomatów zgodnie z obowiązującymi stawkami opłat. • Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów, dokumentacji oraz dokumentów źródłowych w zakresie uiszczonych opłat w parkomatach, Ilości sprzedanych abonamentów w zakresie SSPP i PP oraz opłat dodatkowych. • Przekazywanie do banku Zamawiającego, na odrębne konta dedykowane SSPP i PP wpływów pobranych przez Wykonawcę; • Wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju. Wypisywanie (drukowanie za pomocą dedykowanego urządzenia mobilnego) zawiadomień (wezwań) o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej z tyłu nieopłaconego postoju lub przekroczonego czasu postoju. • Dozór techniczny oraz kompleksowy serwis gwarantujący stałą gotowość operacyjną urządzeń obejmujący między innymi naprawy i wymiany wszystkich urządzeń, w tym zwłaszcza parkomatów lub ich części. • Usuwanie wszelkich awarii w obrębie SSPP i PP: • Wprowadzenie rozliczania rzeczywistego czasu parkowania za pomocą telefonu komórkowego od chwili rozpoczęcia pobierania opłat w SSPP i PP, z wykorzystaniem przynajmniej jednej aplikacji zgodnie z wytycznymi zawartymi w SOPZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Rozdziale III. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/000 złotych). 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) pieniądzu Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Konto Bankowe: PEKAO SA 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowej, 4) gwarancji ubezpieczeniowej, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j . Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późniejszymi zmianami). 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt.2-5) – zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok.101 (pn.-pt. 09.00-14.00). w przypadku braku możliwości dostarczenia oryginału do kasy zamawiającego, oryginał dokumentu należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem odrzucenia oferty): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Miejską Giżycko reprezentowaną przez Burmistrza Miasta Giżycka, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym paragrafie dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 11. Zamawiający odrzuci ofertę z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b) ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6) Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną