Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie Zielonej szkoły w ramach projektu Dobry start

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie Zielonej szkoły w ramach projektu Dobry start
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej Zielonej szkoły dla dzieci z klas IV - VI szkół podstawowych w ramach projektu Dobry start. W ramach zamówienia planuje się uczestnictwo 375 uczniów oraz 30 opiekunów. Zamówienie obejmuje: zapewnienie bazy dydaktycznej, bazy żywieniowo-noclegowej, zorganizowanie zajęć i wyjazdów (w tym transportu) zgodnie z programem oraz zapewnienie transportu związanego z dojazdem do miejsca wypoczynku i powrotem. 1. Termin realizacji zamówienia: od 04.05.2011 do 22.06.2011 w dni robocze (od poniedziałku do piątek). Ilość turnusów zależna od możliwości bazy noclegowej wykonawcy przy zastrzeżeniu że minimalna liczba uczestników turnusu nie może być mniejsza niż 20 uczniów plus 2 opiekunów. 2. Warunki socjalne i zakwaterowanie: pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (maksymalnie 6-osobowe), bieżącą ciepłą wodą, bez łóżek piętrowych.; ogrodzony teren wokół ośrodka - umożliwiający zorganizowanie zajęć na świeżym powietrzu, świetlica - umożliwiająca organizację dyskoteki. 3. Warunki wyżywienia: 3 posiłki dziennie plus podwieczorek (przy założeniu że w dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem jest obiad). Posiłki są przygotowywane na miejscu i spełniają wymagania żywieniowe dla dzieci w grupie wiekowej odpowiadającej uczestnikom Zielonej szkoły; jednozmianowość w trakcie posiłków. 4. Dojazd i powrót: autokarem klasy turystycznej lub klasy LUX z kierowcą. 5. Ośrodek powinien znajdować się w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego. 6. Dodatkowe warunki: możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu RTV, sprzętu sportowego; organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasy, ubezpieczenie NNW uczestników. Program pobytu zaproponowany przez Wykonawcę powinien zawierać elementy edukacyjne - przyrodnicze i kulturowe. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników (nie przekraczającej 10%). Zamawiający na 2 tygodnie przed rozpoczęciem każdego turnusu dostarczy listę z danymi uczestników. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu propozycję programu i harmonogramu turnusów, który będzie stanowił integralną część umowy. Do podpisania umowy dojdzie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego tegoż programu i harmonogramu turnusów. 9. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia Zamawiającemu zamieszczenia informacji na terenie ośrodka na temat realizowanego projektu oraz jego dofinansowania (w formie plakatów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach