Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 05-402 Otwock, ul. Komunardów 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 27 7194810 , fax. 27 7792433
- Data zamieszczenia: 2013-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Komunardów 10 10
05-402 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 27 7194810, fax. 27 7792433
REGON: 01605932800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI-2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki CZĘŚĆ I WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO CZĘŚĆ II TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części, tj.: - I część postępowania: WARSZTATY DLA UCZESTNIKÓW ZESPOŁU PORADNICTWA RODZINNEGO: Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dwudniowych z autoprezentacji (2 godziny), połączone z zajęciami ze stylizacji (14 godzin) dla 10 uczestników projektu systemowego (osób dorosłych) w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II część postępowania: TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UWIERZ W SIEBIE: Przygotowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji społecznych Uwierz w siebie (30 godzin/grupę, 5 dni x 6 godzin) dla 49 osób niepełnosprawnych (5 grup po 9-10 osób) w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający ustalił następujące kryteria szczegółowe: CZĘŚĆ I 1. Miejsce realizacji zajęć: na terenie Miasta Otwock. Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w Sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2. Termin realizacji zajęć: od 22 maja do 31 maja 2013 r. 3. Ilość uczestników: 10 osób dorosłych - klientek zespołu poradnictwa rodzinnego. 4.Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dwudniowych z autoprezentacji (2 godziny), połączone z zajęciami ze stylizacji (14 godzin) - Zajęcia powinny odbywa się w cyklu dwudniowym w godzinach 8-16 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin dydaktycznych - 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 5. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) wyżywienie dla 10 osób (jak w ust. 3) w trakcie trwania zajęć, składające się z: - obiadu dwudaniowego z deserem, - serwisu kawowego dla 10 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko, i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, b) materiały szkoleniowe dla 10 osób (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), c) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu dla 10 osób (jak w ust. 3), d) ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g) ankiet oceniających zajęcia h) sprawozdania merytorycznego, i) zdjęć na płycie CD lub DVD 8. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 10. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 50 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 11. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). CZĘŚĆ II 1. Miejsce realizacji zajęć: na terenie Miasta Otwock w sali szkoleniowej dostosowanej do osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość bezpłatnego przeprowadzenia zajęć w Sali konferencyjnej PCPR w Otwocku. 2. Termin realizacji zajęć: 3 czerwiec - 10 lipiec 2013r. 3. Ilość uczestników: 49 osób niepełnosprawnych. 4. Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: - Przygotowanie i przeprowadzenie Treningu kompetencji społecznych dla 5 grup (30 godzin/grupę, 5 dni x 6 godzin), - Zajęcia powinny odbywa się w ciągu 5 dni w godzinach 8-15 z wyłączeniem niedzieli i soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin dydaktycznych, - 1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut w każdym dniu zajęć. 5. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) wyżywienie dla 49 osób (jak w ust. 3) w trakcie trwania zajęć, składające się z: - obiadu dwudaniowego z deserem, - serwisu kawowego dla 49 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, b) materiały szkoleniowe dla 49 osób (jak w ust. 3) zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), c) materiały piśmiennicze dla 49 osób (jak w ust. 3) w formie notesu i długopisu, d) ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć. 7. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) kserokopii zaświadczeń, certyfikatów g) ankiet oceniających zajęcia h) sprawozdania merytorycznego, i) zdjęć na płycie CD lub DVD 8. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 10. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 50 zdjęć) zajęć i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć. 11. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: c) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 7, d) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania seminaryjne dla ZSK - Trenerzy. Znak sprawy: IBE/2/2016
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu hortiterapii w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2016-07-26 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Sieci PIFE
Dodano: 2016-07-26 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-06-30 - Przetarg nieograniczony na aktywizację uczestników projektu pn. Moje najważniejsze miejsce - rodzina,
Dodano: 2016-06-03 - Organizacja szkoleń dla potencjalnych beneficjentów POIiŚ 2014-2020 (działanie 2.4 w zakresie typów projektów 2.4.1 a oraz 2.4.2 a)
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja warsztatów szkoleniowych z zakresu metodyki zarządzania projektami wg PRINCE2, w tym projektami realizowanymi w ramach instrumentu ZIT w ramach projektu pn.: Stworzenie warunków do sprawnego wdrażania instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020
Dodano: 2016-05-05 - Szkolenia okresowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników branży budowlanej zatrudnionych na stanowiskach robotniczych
Dodano: 2016-05-02 - Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w ramach w ramach projektu Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie radomskim i m. Radom
Dodano: 2016-04-29