Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu ogłasza przetarg
- Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Władysława Jagiełły 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 676 33 89 wew. 15 , fax. 48 676 36 23
- Data zamieszczenia: 2012-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu
ul. Władysława Jagiełły 4 4
26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
tel. 48 676 33 89 wew. 15, fax. 48 676 36 23
REGON: 67199501000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu z programem rehabilitacyjno - integracyjnym dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów, wyjazdu z programem integracyjno - szkoleniowego dla dzieci z rodzin zastępczych i opiekunów, kursu prawa jazdy Kat.B dla pełnoletnich osób z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego wyjazdu z programem rehabilitacyjno - integracyjnym dla 30 osób niepełnosprawnych i 15 ich opiekunów, 7 dniowego wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla 6 dzieci z rodzin zastępczych i 6 ich opiekunów oraz Kursu prawa jazdy Kat.B dla 10 pełnoletnich osób z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych będących uczestnikami projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2 Zamawiający powyższe zamówienie podzielił na III części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca biorący udział w niniejszym postępowaniu może zrealizować całość zamówienia lub poszczególną jego część: 3.Część I zamówienia - 14 dniowy wyjazd z programem rehabilitacyjno- integracyjnym dla 45 osób (30 osób niepełnosprawnych w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich i 15 ich opiekunów) ze szkoleniem z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej w ilości 30 godzin zajęć zespołowych i 30 godzin indywidualnego doradztwa zawodowego ( po 1 godz. dla każdej osoby niepełnosprawnej) z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: - z dysfunkcją narządu ruchu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; - z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; - z chorobami neurologicznymi; 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694) a w szczególności zapewnić jego uczestnikom: 5 W zakresie położenia ośrodka: a) zakwaterowania w jednym obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym ( dla całej grupy) uprawnionym do realizacji niniejszego zamówienia, zlokalizowanym w odległości max. 200 km. Od siedziby Zamawiającego ( Zwolenia) położonym nad akwenem wodnym ( np. rzeka, jezioro itp.). b) wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy m.in. stołówka, baza rekreacyjna, baza zabiegowa itp, dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( np. winda, podjazd itp.) 6W zakresie zakwaterowania: a) rozlokowania wszystkich uczestników w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( tj: umywalka, prysznic, wc, z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody) zlokalizowanych na parterze ośrodka, wyposażonych w telewizor z pilotem, telefon, czajnik bezprzewodowy, ręczniki kąpielowe itp. b) w przypadku zakwaterowania na piętrze niezbędne wyposażenie budynku w windę. Wykonawca musi dysponować również salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej. c) wyposażenie pokoi i łazienek w rozwiązania architektoniczne dostosowane do rodzaju niepełnosprawności (np. osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) d)zapewnienie obsługi sprzątającej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu. 7W zakresie wyżywienia: a) 3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i kompotem, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zastrzeżeniem iż przyjazd uczestników do ośrodka rozpoczyna się obiadem. b) w przypadku osób wymagających zastosowania specjalistycznej diety, zagwarantowanie zbilansowanych, urozmaiconych posiłków, dostosowanych do rodzaju schorzenia; c) suchy prowiant na czas podróży w dniu wyjazdu; d) żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i zasad higieny; 8W zakresie bazy rehabilitacyjno - zabiegowej: a) co najmniej 2 zabiegi dziennie przez min. 10 dni zabiegowych dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, dostosowane do rodzaju schorzenia lub dysfunkcji, zabiegi realizowane na terenie osrodka w którym zakwaterowani będą uczestnicy wyjazdu; b) wykwalifikowana kadra rehabilitantów i fizykoterapeutów; c) badania lekarskie na początku i na końcu turnusu osób niepełnosprawnych; d) całodobowa opieka pielęgniarska i lekarska ( lekarz i pielęgniarka na stałe przebywający w ośrodku) e) w przypadku konieczności przewozu uczestnika do szpitala, gwarancja bezpłatnego transportu, opieki pielęgniarskiej lub lekarskiej; 9 W zakresie zaplecza rekreacyjno - rozrywkowego: a) kadra gwarantująca prawidłową realizację programu wyjazdu, w tym opiekun odpowiedzialny za koordynację pobytu grupy w zakresie obsługi kulturalno- oświatowej; b) zatrudnienie opiekuna ze strony Zamawiającego i pokrycie jego kosztów pobytu. c) bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych ( ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez) d) co najmniej 2 wycieczki autokarowe, w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne . e) uregulowanie wszelkich biletów wstępu, wejściówek opłat parkingowych itp; f) bogata bezpłatna infrastruktura sportowa np.: boiska do piłki siatkowej, koszykowej, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia rowerów itp.; g) zajęcia związane z przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nich udział; 10W zakresie transportu: a) przewóz uczestników ze Zwolenia do miejscowości w której położony jest ośrodek, oraz przywóz z ośrodka do Zwolenia po zakończeniu pobytu; b) wykonawca zapewni sprawny technicznie ( posiadający aktualny przegląd techniczny), komfortowo wyposażony autokar z klimatyzacją, toaletą, TV i nagłośnieniem; c) wykonawca zapewni kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu i aktualne badania lekarskie; d) wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie, miejscu i godzinie podstawienia autokaru w dniu wyjazdu ze Zwolenia w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu; e) ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników na czas pobytu i przejazdu autokarowego w wysokości 10 tys. zł. przypadających na jednego uczestnika a w razie zaistnienia potrzeby sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnikiem jak i w drodze do i z miejsca turnusu; f) wykonawca jest zobowiązany do pełnienia roli opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób przez cały okres pobytu; 2.7 W zakresie przeprowadzenia szkolenia: a) wykonawca przeprowadzi 30 godz. grupowe szkolenie z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej oraz 30 godz. indywidualnego doradztwa zawodowego ( po 1 godz. dla każdej osoby niepełnosprawnej) b) tematyka szkolenia obejmuje: - umiejętności komunikacji interpersonalnej; - jak podnieść poczucie własnej wartości: - jak wzmocnić pewność siebie; - nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem; - poruszanie się po rynku pracy; - warunki zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz przysługujące im prawa i obowiązki; - nauka konstruowania CV oraz listu motywacyjnego; - nabywanie wiedzy z zakresu autoprezentacji; c) w trakcie szkolenia poczęstunek w postaci suszu ciastkowego, napoi, owoców, kawy, herbaty. d) Wykonawca na 5 dni przed planowanym wyjazdem przedstawi zamawiającemu, plan wyjazdu oraz program szkolenia. 11 Wymagania dodatkowe, związane z realizacją usługi: a) opłata taksy klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka miejscowości uzdrowiskowej; b) oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy projektu, poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizowanego projektu; c) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazania jej w formie zapisu cyfrowego na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu zrealizowanej usługi; d) zawiadomienie zamawiającego o każdym przypadku przerwania pobytu przez jego uczestnika; e) przekazanie sprawozdania w formie pisemnej po jej zakończeniu zawierającego opis przeprowadzonej usługi oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, niezbędnych przy realizacji ww. projektu f) W wyjeździe będzie dodatkowo uczestniczył opiekuna ze strony Zamawiającego , którego koszty pokryje sam Zamawiający. g) Wykonawca pokryje koszty pobytu osób kontrolujących ze strony Zamawiającego; h) Podane w pkt 1 niniejszego załącznika ilości uczestników są szacunkowe a Zamawiający poda wstępną ilość osób na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Powiadomienie o wstępnej ilości uczestników nastąpi faksem lub pocztą elektroniczną na numer/adres podany przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) i tak: - jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników, najpóźniej do 1-go dnia przed umownym terminem rozpoczęcia usługi, to zamawiający nie poniesie kosztów umownych świadczeń przewidzianych dla tych uczestników, których nieobecność została zgłoszona; - jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników w dniu rozpoczęcia usługi, to zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych, za pierwszą dobę w ośrodku dla tych osób; - jeżeli zamawiający nie dokona zgłoszenia o zmniejszeniu ilości uczestników, zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych dla danej osoby za wszystkie dni trwania usługi; - jeżeli liczba osób zostanie zwiększona Zamawiający, dodatkowo pokryje koszty tych osób zgodnie z e złożoną w niniejszym postępowaniu ofertą. - Każdorazowa zmiana ilości osób uczestników projektu wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 12 Część II zamówienia - 7 dniowy wyjazd integracyjno - szkoleniowy dla 6 dzieci z rodzin zastępczych i 6 ich opiekunów. 13Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie 7 dniowego wyjazdu integracyjno- szkoleniowego dla 6 dzieci z rodzin zastępczych i 6 ich opiekunów uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 14.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia z należytą starannością, a w szczególności zapewnić jego uczestnikom: 15. W zakresie położenia ośrodka: a) zakwaterowania w jednym ośrodku ( dla całej grupy) zlokalizowanym w odległości max. 200 km. od siedziby Zamawiającego ( Zwolenia) położonym nad akwenem wodnym ( np. rzeka, jezioro itp.). b) wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy projektu m.in. stołówka, baza rekreacyjna, baza szkoleniowa; 16.W zakresie zakwaterowania: a) rozlokowania wszystkich uczestników w pokojach 2 i 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( tj: umywalka, prysznic, wc, z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody) wyposażonych w telewizor z pilotem, telefon, czajnik bezprzewodowy, ręczniki kąpielowe itp. b) Wykonawca musi dysponować również salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć z zakresu rozwoju kompetencji społecznych; c)zapewnienie obsługi sprzątającej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy projektu 17.W zakresie wyżywienia: a) 3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i kompotem, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zastrzeżeniem iż przyjazd uczestników do ośrodka rozpoczyna się obiadem. b) suchy prowiant na czas podróży w dniu wyjazdu; c) żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i zasad higieny; 18.W zakresie zaplecza rekreacyjno - rozrywkowego: a) kadra gwarantująca prawidłową realizację programu wyjazdu, w tym opiekun odpowiedzialny za koordynację pobytu grupy w zakresie obsługi kulturalno- oświatowej; b) bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych ( ogniska, grillowanie, wieczorki taneczne, wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez) c) co najmniej 2 wycieczki jednodniowe autokarowe w trakcie których uczestnicy będą mogli zwiedzić okoliczne atrakcje przyrodnicze i historyczne. d) uregulowanie wszelkich biletów wstępu, wejściówek opłat parkingowych itp; e) bogata bezpłatna infrastruktura sportowa np.: boiska do piłki siatkowej, koszykowej, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia rowerów itp.; f) zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników projektu; 19.W zakresie transportu: a) przewóz uczestników ze Zwolenia do miejscowości w której położony jest ośrodek, oraz przywóz z ośrodka do Zwolenia po zakończeniu pobytu; b) wykonawca zapewni sprawny technicznie ( posiadający aktualny przegląd techniczny), komfortowo wyposażony autokar z klimatyzacją, toaletą, TV i nagłośnieniem; c) wykonawca zapewni kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu i aktualne badania lekarskie; d) wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie, miejscu i godzinie podstawienia autokaru w dniu wyjazdu ze Zwolenia w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu; e) ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników na czas pobytu i przejazdu autokarowego w wysokości 10 tys. zł. przypadających na jednego uczestnika a w razie zaistnienia potrzeby sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnikiem jak i w drodze do i z miejsca turnusu; f) wykonawca jest zobowiązany do pełnienia roli opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób przez cały okres pobytu; 20.W zakresie przeprowadzenia szkolenia: a) wykonawca przeprowadzi 10 godz. grupowe szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji społecznej oraz 6 godz. indywidualnego doradztwa zawodowego ( po 1 godz. dla każdego dziecka) tematyka szkolenia obejmuje: - rozpoznawanie osobistych kompetencji, umiejętności, mocnych stron niezbędnych do pracy z ludzmi; - rozpoznawanie własnych skutecznych strategii, wywieranie wpływu społecznego; - stwarzanie wizji własnej pracy zawodowej; - twórcze przekraczanie własnych ograniczeń; - trening umiejętności optymalnego wyrażania własnego zdania, życzeń, uczuć, obmowy i krytyki; - budowanie dobrych, bliskich relacji rodzinnych; - asertywność, radzenie sobie ze stresem; - kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie konfliktów; - znaczenie i istota komunikacji interpersonalnej; b) w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni jego uczestnikom, poczęstunek w postaci suszu ciastkowego, napoi, owoców, kawy, herbaty. c) Wykonawca na 5 dni przed planowanym wyjazdem przedstawi zamawiającemu, plan wyjazdu oraz program szkolenia. 21.Wymagania dodatkowe, związane z realizacją usługi: a) opłata taksy klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka miejscowości uzdrowiskowej; b) oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy projektu, poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizowanego projektu; c) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazania jej w formie zapisu cyfrowego na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu zrealizowanej usługi; d) zawiadomienie zamawiającego o każdym przypadku przerwania pobytu przez jego uczestnika; e) przekazanie sprawozdania w formie pisemnej po jej zakończeniu, zawierającego opis przeprowadzonej usługi oraz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego. f) Podane w pkt 1 niniejszego załącznika ilości uczestników są szacunkowe a Zamawiający poda wstępną ilość osób na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Powiadomienie o wstępnej ilości uczestników nastąpi faksem lub pocztą elektroniczną na numer/adres podany przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie i tak: - jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników, najpóźniej do 1-go dnia przed umownym terminem rozpoczęcia usługi, to zamawiający nie poniesie kosztów umownych świadczeń przewidzianych dla tych uczestników, których nieobecność została zgłoszona; - jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników w dniu rozpoczęcia usługi, to zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych, za pierwszą dobę w ośrodku dla tych osób; - jeżeli zamawiający nie dokona zgłoszenia o zmniejszeniu ilości uczestników, zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych dla danej osoby za wszystkie dni trwania usługi; - każdorazowa zmiana ilości osób uczestników projektu wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. g) Wykonawca jest zobowiązany poddać się kontroli ze strony PCPR oraz innym uprawnionym osobom ,oraz pokryje koszty pobytu tych osób. 22.Część III zamówienia- Kurs prawa jazdy Kat.B dla 10 pełnoletnich osób z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo- wychowawczych 1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy Kat. B dla 10 pełnoletnich osób z rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 23.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 24.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.) 25.Kurs będzie obejmował 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin indywidualnych zajęć praktycznych (tzw jazdy) dla każdego uczestnika projektu. Przez godz. jazdy należy rozumieć 60 min. ) Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia przeprowadzi egzamin wewnętrzny i wyda zaświadczenie o ukończonym szkoleniu, przed zgłoszeniem do egzaminu państwowego oraz badania lekarskie przed przystąpieniem do kursu dla każdego uczestnika. Koszt pierwszego egzaminu państwowego i koszt badań lekarskich pokrywa Wykonawca. 26.Zajęcia teoretyczne Zamawiający wymaga, żeby odbywały się na terenie miasta Zwolenia, Wykonawca w złożonej ofercie poda dokładny adres realizacji niniejszego zamówienia. i przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące lokalizacji budynku i sal wykładowych. 27.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne materiały dydaktyczne i piśmienne, które po zakończeniu szkolenia przejdą na ich własność; 28.Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godz. 7:00 do godz. 18 :00. Zamawiający dopuszcza zajęcia w soboty i niedziele. 29.Zajęcia muszą być zorganizowane w odpowiednich pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do przeprowadzenia zajęć tj: posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy p poż.. 30.Wykonawca podczas prowadzenia zajęć teoretycznych zapewni jego uczestnikom wyżywienie w postaci obiadu - II danie wraz z napojem oraz przerwy kawowe ( kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, ciastka) 31.Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od dnia rozpoczęcia szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków , forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy), kserokopię polisy należy dostarczyć do zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy to w dniu rozpoczęcia szkolenia.. W przypadku zmiany osób uczestniczących w projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt. 32.Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołów okoliczności i przyczyn wypadku przez zespół powypadkowy w razie gdy taki wypadek zaistniał w trakcie szkolenia u osoby skierowanej, lub w trakcie przejazdu tych osób. 33.Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją projektu, a po zakończeniu kursu przekazania jej Zamawiającemu. 34.Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za przeprowadzony kurs prawa jazdy kat. B zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestników na zajęcia; b) przerwanie lub rezygnacja z uczestnictwa w kursie skierowanej osoby c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu i umowy; 35.Wykonawca jest zobowiązany poddać się kontroli PCPR oraz innym uprawnionym osobom. 36.Wykonawca będzie zobowiązany do właściwego oznakowania (oblogowania) sal wykładowych ,list obecności, dzienników zajęć itp zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego 37.Zamawiający zastrzega, iż może ulec zmianie liczba uczestników kursu, wówczas Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność za faktyczną ilość osób, które kurs ukończyły, stosownie do złożonej w prowadzonym postępowaniu oferty. 38.Prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazania jej w formie zapisu cyfrowego na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu zrealizowanej usługi; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.zwolen.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem
Dodano: 2016-07-01 - Realizacja programu z zakresu profilaktyki uzależnień i przemocy zaadre-sowanego do dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na podstawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2016 r.
Dodano: 2016-04-06 - Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - Realizacja spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla rad pedagogicznych w żoliborskich placówkach oświatowych.
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu umiejętności komunikacyjnych w procesie oceny pracowniczej
Dodano: 2015-09-18 - Realizacja szkolenia pn. Przeciw pijanym kierowcom
Dodano: 2015-09-15 - Realizacja warsztatów z zakresu umiejętności wychowawczych dla rodziców w przedszkolach i szkołach podstawowych
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja szkolenia wyjazdowego p.n. Praktyczne aspekty funkcjonowania zespołów interdyscyplinarnych ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja cyklu spotkań edukacyjnych dla rodziców pn. Żoliborska Akademia Rodzica.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i przeprowadzenie programu profilaktycznego wraz z wypoczynkiem letnim dla 280 dzieci z rodzin zagrożonych problemem alkoholowym zamieszkujących na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w roku 2015
Dodano: 2015-04-20