Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów skierowanych do osób będących Uczestnikami projektu pn. COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści

Zespół Szkół im. C.K.Norwida ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. 3 Maja 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 472-60-20 , fax. 0-56 472 60 37
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. C.K.Norwida
    ul. 3 Maja 24 24
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-56 472-60-20, fax. 0-56 472 60 37
    REGON: 00068091100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.norwid.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów skierowanych do osób będących Uczestnikami projektu pn. COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYJAZDOWE WARSZTATY 3 - dobowe ekspresji kulturalnej (teatr, muzyka, sztuka) do ośrodka specjalizującego się w innowacyjnych, alternatywnych formach edukacji w każdym roku tj. 2014 rok - 3 wyjazdy warsztatowe grupy 20 osobowej (podzielonej na 2 podgrupy po 10 osób każda ) razem 144 h przeprowadzonych warsztatów tj. 48 h podczas 1 wyjazdu dla grupy 20 osobowej, po 24 h przeprowadzonych warsztatów dla każdej podgrupy rozłożonych równomiernie w ciągu całego wyjazdu 3 - dobowego. 2015 rok - 3 wyjazdy warsztatowe grupy 20 osobowej (podzielonej na 2 podgrupy po 10 osób każda ) razem 144 h przeprowadzonych warsztatów tj. 48 h podczas 1 wyjazdu dla grupy 20 osobowej, po 24 h przeprowadzonych warsztatów dla każdej podgrupy rozłożonych równomiernie w ciągu całego wyjazdu 3 - dobowego. Razem w roku 2014 i 2015 wyjazdowe warsztaty obejmują 288 h zajęć warsztatowych dla 120 uczestników projektu prowadzonych aktywnie, bazujących na kreatywności uczniów. Uczestnicy warsztatów przygotują 8 prezentacji finałowych. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: przestronną salę z drewnianą podłogą o powierzchni min. 140 m ? umożliwiającą przeprowadzenie zajęć z tańca, minimum dwie sale szkoleniowe zapewniające warunki do przeprowadzenia warsztatów dla grupy 10 osobowej każda, niezbędny sprzęt (kamera, projektor, ekran, laptop, nagłośnienie, aparat fotograficzny, mikrofony, oświetlenie sceniczne - reflektory itp.), oddzielne pomieszczenie do spożywania posiłków ( stołówka ) w trakcie pobytu uczestników projektu w ośrodku może przebywać tylko 1 grupa 20 osobowa, miejsce noclegowe dla 20 osobowej grupy młodzieży, uwzględnić należy grupę mieszaną ( dziewczęta i chłopcy ), łazienki ( damskie i męskie ) w budynku, w którym zakwaterowana będzie młodzież, umywalki, natryski, WC, ciepłą i zimną wodę bez ograniczeń dla grupy 20 osobowej dziewcząt i chłopców , całodobowe wyżywienie ( minimum trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja) dla 20 osobowej grupy, posiłki powinny być podane w sposób estetyczny, spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, w czasie pobytu młodzieży w punktach gastronomicznych na terenie całego obiektu nie będzie sprzedawany alkohol, wydzielone miejsce na ognisko wraz z terenem zielonym wokół obiektu umożliwiającym zajęcia na świeżym powietrzu ( np. wiata, altana itp. ), boisko do piłki siatkowej, miejsce do gry w piłkę nożną, sprzęt sportowy ( piłki itp. ) zapewnienie młodzieży miejsca do spędzania wolnego czasu w budynku (np: świetlica, sala kominkowa itp.), dostęp do pomieszczenia z czajnikiem w celu zrobienia kawy, herbaty w wolnym czasie, zapewnienie wykwalifikowanej opieki podczas pobytu młodzieży na wyjazdowych warsztatach dla grupy 20 osobowej w trakcie zajęć warsztatowych ( instruktorzy min 2 osoby), prowadzenie listy obecności uczestników warsztatów, oznakowanej zgodnie z zasadami dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego umożliwi każdorazowo udział w wyjazdowych warsztatach 1 osoby ze strony Zamawiającego, któremu zapewni nocleg i wyżywienie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty proponowany program zajęć warsztatowych wraz z opisem proponowanych innowacyjnych form oraz harmonogramu zajęć dla grupy 20 osobowej. Oświadczenie, o dysponowaniu miejscem ( ośrodkiem, pensjonatem itp.) w którym zamierza przeprowadzić wyjazdowe warsztaty, spełniającym powyższe warunki. Koszty transportu uczestników do miejsca prowadzenia warsztatów ponosi ZAMAWIAJĄCY. Ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na transport uczestników miejsce wykonania zamówienia nie powinno być oddalone od Nowego Miasta Lubawskiego dalej niż 25 km. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów w związku z przejazdem do miejsca zamówienia osób wykonujących zamówienie ze strony wykonawcy. TERMINY WYJAZDÓW WARSZTATOWYCH W 2014 ROKU 27 - 30 stycznia 2014 roku 30 stycznia - 2 lutego 2014 roku 2 - 5 lutego 2014 roku TERMINY WYJAZDÓW WARSZTATOWYCH w 2015 ROKU do uzgodnienia WYJAZDOWE WARSZTATY 3 - dobowe dla 5 klas I LO w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 do ośrodka specjalizującego się w innowacyjnych, aktywnych metodach pracy, zajęcia odbywać się będą w formie warsztatów dot. m. in. komunikacji, współpracy w grupie, radzenia sobie z emocjami i stresem, asertywności. Prowadzone warsztatowo: ćwiczenia, praca w grupach i parach, wystąpienia przed grupą. Rok szkolny 2013/2014 - 5 wyjazdów warsztatowych grupy 30 osobowej (podzielonej na 3 podgrupy po 10 osób każda ) razem 360 h przeprowadzonych warsztatów tj. 72 h podczas 1 wyjazdu dla grupy 30 osobowej, po 24 h przeprowadzonych warsztatów dla każdej podgrupy rozłożonych równomiernie w ciągu całego wyjazdu 3 - dobowego. Rok szkolny 2014/2015 - 5 wyjazdów warsztatowych grupy 30 osobowej (podzielonej na 3 podgrupy po 10 osób każda ) razem 360 h przeprowadzonych warsztatów tj. 72 h podczas 1 wyjazdu dla grupy 30 osobowej, po 24 h przeprowadzonych warsztatów dla każdej podgrupy rozłożonych równomiernie w ciągu całego wyjazdu 3 - dobowego. Razem w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 wyjazdowe warsztaty obejmują 720 h zajęć warsztatowych dla 300 uczestników projektu, prowadzonych aktywnie, bazujących na kreatywności uczniów. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: przestronną salę z drewnianą podłogą o powierzchni min. 140 m ? umożliwiającą przeprowadzenie zajęć z tańca, minimum trzy sale szkoleniowe zapewniające warunki do przeprowadzenia warsztatów dla grupy 10 osobowej każda, niezbędny sprzęt (kamera, projektor, ekran, laptop, nagłośnienie, aparat fotograficzny, mikrofony, oświetlenie sceniczne - reflektory itp.), niezbędny sprzęt i materiały warsztatowe ( np. bębny, szczudła, kaski, ochraniacze, treningowy sprzęt do tańca z ogniem, sprzęt palący do tańca, parafinę do tańca z ogniem, łuki, strzały, tarcze, rekwizyty teatralne, garderobę ze strojami itp.) oddzielne pomieszczenie do spożywania posiłków ( stołówka ) w trakcie pobytu uczestników projektu w ośrodku może przebywać tylko 1 grupa 30 osobowa, miejsce noclegowe dla 30 osobowej grupy młodzieży, uwzględnić należy grupę mieszaną ( dziewczęta i chłopcy ), łazienki ( damskie i męskie ) w budynku, w którym zakwaterowana będzie młodzież, umywalki, natryski, WC, ciepłą i zimną wodę bez ograniczeń dla grupy 30 osobowej dziewcząt i chłopców oraz 1 opiekuna ze strony zamawiającego, całodobowe wyżywienie dla 30 osobowej grupy ( minimum trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja) posiłki powinny być podane w sposób estetyczny, spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, w czasie pobytu młodzieży w punktach gastronomicznych na terenie całego obiektu nie będzie sprzedawany alkohol, wydzielone miejsce na ognisko wraz z terenem zielonym wokół obiektu umożliwiającym zajęcia na świeżym powietrzu ( np. wiata, altana itp. ), boisko do piłki siatkowej, miejsce do gry w piłkę nożną, sprzęt sportowy ( piłki itp. ) zapewnienie młodzieży miejsca do spędzania wolnego czasu w budynku (np: świetlica, sala kominkowa itp.), dostęp do pomieszczenia z czajnikiem w celu zrobienia kawy, herbaty w wolnym czasie, możliwość użytkowania w ośrodku pomieszczeń kuchennych (np. aneks kuchenny z piekarnikiem w celu - prowadzenie zajęć warsztatowych z wykorzystaniem sprzętu kuchennego ( pieczenie chleba itp.), zapewnienie wykwalifikowanej opieki podczas pobytu młodzieży na wyjazdowych warsztatach dla grupy 30 osobowej w trakcie zajęć warsztatowych ( instruktorzy min 3 osoby), prowadzenie listy obecności uczestników warsztatów, oznakowanej zgodnie z zasadami dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego umożliwi każdorazowo udział w warsztatach 1 osoby ze strony Zamawiającego, któremu zapewni nocleg i wyżywienie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty proponowany program zajęć warsztatowych wraz z opisem proponowanych innowacyjnych form oraz harmonogramu zajęć dla grupy 30 osobowej. Oświadczenie, o dysponowaniu miejscem ( ośrodkiem, pensjonatem itp.) w którym zamierza przeprowadzić wyjazdowe warsztaty, spełniającym powyższe warunki. Koszty transportu uczestników do miejsca prowadzenia warsztatów ponosi ZAMAWIAJĄCY. Ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na transport uczestników miejsce wykonania zamówienia nie powinno być oddalone od Nowego Miasta Lubawskiego dalej niż 25 km. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów w związku z przejazdem do miejsca zamówienia osób wykonujących zamówienie ze strony wykonawcy. TERMINY wyjazdów warsztatowych w roku szkolnym 2013/2014 16 - 19 grudnia 2013 roku (termin uzależniony od daty podpisania umowy) 7 - 10 stycznia 2014 roku 14 - 17 stycznia 2014 roku 21 - 24 stycznia 2014 roku 11 - 14 lutego 2014 roku TERMINY wyjazdów warsztatowych w roku szkolnym 2014/2015 do uzgodnienia 3.3 WYJAZDOWE WARSZTATY DLA NAUCZYCIELI - 3 warsztaty dwudobowe dla 16 osób z zakresu aktywnych, innowacyjnych metod pracy z grupą, metodologii trenerskiej 48 h zajęć x 2 trenerów razem 96 h. Rok 2014 - 3 wyjazdy warsztatowe grupy 16 osobowej (podzielonej na 2 podgrupy po 8 osób każda ) razem 96h przeprowadzonych warsztatów tj. 32 h podczas 1 wyjazdu dla grupy 16 osobowej, po 16 h przeprowadzonych warsztatów dla każdej podgrupy rozłożonych równomiernie w ciągu całego wyjazdu 2 - dobowego. TERMINY wyjazdów warsztatowych 3 - 5 stycznia 2014 roku 24 - 26 stycznia 2014 roku 14 - 16 luty 2014 roku Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie zapewnić: minimum dwie sale szkoleniowe zapewniające warunki do przeprowadzenia warsztatów dla 2 grup 8 osobowych, dwie tablice typu flipchart, niezbędny sprzęt (projektor, ekran, laptop, nagłośnienie itp.), wygodne certyfikowane krzesła z podłokietnikami dla min. 16 osób oddzielne pomieszczenie do spożywania posiłków ( stołówka ) miejsce noclegowe dla 16 dorosłych osób ( kobiet i mężczyzn), łazienki ( damskie i męskie ) w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy warsztatów, umywalki, natryski, WC, ciepłą i zimną wodę bez ograniczeń dla grupy 16 osobowej, całodobowe wyżywienie ( minimum trzy posiłki: śniadanie, obiad, kolacja) posiłki powinny być podane w sposób estetyczny, spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, stały dostęp dla uczestników wyjazdowych warsztatów do serwisu kawowego w postaci: kawy, herbaty, ciastek, cukru, mleka, wody mineralnej zapewnienie miejsca do spędzania wolnego czasu w budynku (np: świetlica, sala kominkowa itp.), dostęp do pomieszczenia z czajnikiem w celu zrobienia kawy, herbaty w wolnym czasie, prowadzenie listy obecności uczestników warsztatów, oznakowanej zgodnie z zasadami dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty proponowany program zajęć warsztatowych wraz z opisem proponowanych innowacyjnych form oraz harmonogramu zajęć dla grupy 16 osobowej. Oświadczenie, o dysponowaniu miejscem ( ośrodkiem, pensjonatem itp.) w którym zamierza przeprowadzić wyjazdowe warsztaty, spełniającym powyższe warunki. Koszty transportu uczestników do miejsca prowadzenia warsztatów ponosi ZAMAWIAJĄCY. Ze względu na ograniczone środki finansowe przeznaczone na transport uczestników miejsce wykonania zamówienia nie powinno być oddalone od Nowego Miasta Lubawskiego dalej niż 25 km. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów w związku z przejazdem do miejsca zamówienia osób wykonujących zamówienie ze strony wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://norwid.e-bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach