Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy ogłasza przetarg
- Adres: 58-100 Świdnica, ul. Wałbrzyska 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 851 50 10 , fax. 0-74 851 50 11
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy
ul. Wałbrzyska 15 15
58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 851 50 10, fax. 0-74 851 50 11
REGON: 89072420800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wyjazdowych treningów kompetencji i umiejętności społecznych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 41 uczestników projektu DROGA DO AKTYWNOŚCI tj.: - 24 pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz placówek opiekuńczo wychowawczych, - 17 osób niepełnosprawnych w tym 3 osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, w wieku aktywności zawodowej, bezrobotnych lub zatrudnionych lub nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, z uwzględnieniem 5 opiekunów osób niepełnosprawnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. cztery osoby (po 2 na jedną grupę) legitymującymi się dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunkach psychologia, pedagogika, socjologia, nauki społeczne bądź pokrewne lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie socjoterapii bądź pokrewne, z minimum 5 letnim doświadczeniem w zakresie prowadzenia przedmiotowych treningów. 4. posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem przynajmniej jednego treningu wyjazdowego w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie ww warunków lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz osób przewidzianych do realizacji projektu tj. dwóch psychologów, pedagoga, terapeutę oraz osobę do sprawowania nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego wg załącznika nr 3 lub/i 3a do SIWZ; 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu jednego treningu wyjazdowego w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.swidnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną