Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdów edukacyjnych z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w związku z realizacją projektów unijnych

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 508 565 , fax. 566 486 447
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
    ul. Konstytucji 3 Maja
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 508 565, fax. 566 486 447
    REGON: 57212820000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdów edukacyjnych z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w związku z realizacją projektów unijnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdów edukacyjnych z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w związku z realizacją projektów unijnych: Część I zamówienia - 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum 2" realizowanego i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych; Część II zamówienia - 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów szkoleniowych, w ramach projektu „Toruńskie Centrum Aktywności Społecznej”, realizowanego i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.1. Włączenie społeczne i rozwój usług opiekuńczych w ramach ZIT, Poddziałanie 9.1.1 Aktywne włączenie społeczne w ramach ZIT. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania wyjazdu edukacyjnego zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ na zasadach i warunkach opisanych w projekcie istotnych warunków umownych, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na część I zamówienia, II część zamówienia lub obie części zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 8. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z KLAUZULĄ SPOŁECZNĄ: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji zamówienia przynajmniej 1 osoby z grup określonych poniżej: a) bezrobotnej w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, b) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w okresie 5 dni, obejmujących realizację przedmiotu zamówienia. 2) W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający jest uprawniony w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów, o których mowa w pkt. 1 powyżej i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 1: • oświadczenie Wykonawcy dotyczące wymagań określonych przez Zamawiającego w punkcie 1, w związku z treścią art. 29 ust. 4 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osób wskazanych w punkcie 1), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia zgodnie z punktem 1), traktowane będzie na równi z niespełnieniem przez Wykonawcę ww. wymogu. 9. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 63511000-4 Organizacja wycieczek, 63500000-4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55100000-1 Usługi hotelarskie, 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 80500000-9 Usługi szkoleniowe 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 11. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, w tym informację o miejscowości oraz nazwie ośrodka gdzie będzie zorganizowany przedmiot zamówienia wraz z danymi kontaktowymi do tego ośrodka oraz informację dotyczącą trwania wyjazdu (w tym planowana godzina wyjazdu i powrotu), warunków zakwaterowania; 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale VII.1-4 niniejszej SIWZ (załączniki nr 3 i 4 do SIWZ); W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca załącza odrębny załącznik nr 3 dla każdej części zamówienia i wyraźnie zaznacza, której części dotyczy. 3) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 4) Harmonogram turystyczno - wypoczynkowy, stanowiący podstawę do oceny w kryterium: ILOŚĆ PLANOWANYCH ZAJĘĆ DLA DZIECI I RODZICÓW W CZASIE WOLNYM; W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca załącza odrębny harmonogram dla każdej części zamówienia i wyraźnie zaznacza, której części dotyczy. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 8 do SIWZ); 6) Oświadczenie Wykonawcy, związane z klauzulą społeczną (załącznik nr 5 do SIWZ); 7) Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba że wynika ono z odrębnych dokumentów. Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) pisemne zobowiązania osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ załączonym do oferty, do realizacji przedmiotu zamówienia na rzecz Wykonawcy; b) wydruki z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (rps.ms.gov.pl) potwierdzające, iż osoby, o których mowa w pkt. a), zatrudnione lub dopuszczone do opieki nad małoletnimi dziećmi, nie figurują w ww. rejestrze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach