Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim

Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8786940, -950 , fax. 076 8786955
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8786940, -950, fax. 076 8786955
    REGON: 39068085700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zlotoryja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p.n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych oraz poligrafii i reklamy wizualnej w ramach projektu p. n. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2.W celu realizacji zmówienia Wykonawca zobowiązany będzie: 1) prowadzić zajęcia przez 5 godzin dziennie w godzinach 8:00-13:00, 5 razy w tygodniu (w dni robocze) przez 9 tygodni. Łącznie 45 dni (225 godz.) dla każdej z dwóch 18-osobowych grup osób niepełnosprawnych. 2) Zajęcia należy przeprowadzić w dwóch grupach 18-osobowych w terminie: a. grupa I : od dnia 06.05.2013 r. do dnia 08.07.2013 r. b. grupa II: od dnia 16.09.2013 r. do dnia 19.11.2013 r. 3) zapewnić 2 sale wykładowe dla łącznie 18 osób niepełnosprawnych (dla I i II grupy). 4) zapewnić 2 sale wykładowe dwa razy w tygodniu przez okres trwania warsztatów w godzinach 13:00-15:00 na potrzeby Zamawiającego. 5) zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkolenia. 6) zorganizować przeprowadzenie badań z zakresu medycyny pracy, niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia dla uczestników warsztatów. 7) zapewnić sprzęt audiowizualny, w tym projektor multimedialny, ekran i komputer; 8) zapewnić 9 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu zdobnictwa ozdób choinkowych, w tym: stoły, krzesła, kuwety do brokatu, palety do baniek szklanych, pędzle, farby, tamponiarkę; 9) zapewnić 9 stanowisk do zajęć praktycznych z zakresu poligrafii oraz dostęp do maszyn i urządzeń poligraficznych, tj.: maszyna offsetowa, maszyna do druku cyfrowego, krajarka, ploter, prasa, olejarka, bigówka; 10) zapewnić komplet materiałów szkoleniowych adekwatnych z zakresem merytorycznym szkolenia (dla każdego uczestnika) 11) zapewnić: a) jadalnię z dostępem do czajnika i kuchenki mikrofalowej, b) dostęp do sanitariatów, c) dostęp do mediów (woda i energia elektryczna), 12) zapewnić podstawową opiekę medyczną uczestnikom warsztatów; 13) przeprowadzić wstępne szkolenie BHP dla łącznie 36 uczestników warsztatów; 14) prowadzić listy obecności uczestników projektu; 15) zapewnić dowóz uczestników szkolenia z terenu powiatu złotoryjskiego na miejsce szkolenia oraz z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania, zgodnie z dodatkiem nr 9 do SIWZ, uwzględniając możliwości osób niepełnosprawnych w zakresie poruszania się. 16) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport uczestników warsztatów pojazdami dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych spełniającymi wymogi rozporządzenia z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 roku, Nr 32, poz.262 ze zm.). 17) Zorganizować oraz przeprowadzić egzamin kończący szkolenie oraz w przypadku pozytywnego zaliczenia wydać certyfikat dla każdego uczestnika; 18) Przeprowadzić na zakończenie warsztatów ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. 19) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów: a) imienne listy obecności, dzienniki zajęć z zaznaczeniem tematyki szkoleń, ankiety ewaluacyjne, b) listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia. c) rejestr wydanych certyfikatów. 20) Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach