Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów składających się z trzech modułów każdy: fryzjerski, kosmetyczny i wizażu dla 50 osób bezrobotnych w pięciu oddzielnych grupach liczących od 8 do 12 osób

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. 1 Maja 1A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8144051, 8144518 , fax. 046 8143534
  • Data zamieszczenia: 2012-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. 1 Maja 1A 1A
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 046 8144051, 8144518, fax. 046 8143534
    REGON: 75020190100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// pup.rawamazowiecka.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów składających się z trzech modułów każdy: fryzjerski, kosmetyczny i wizażu dla 50 osób bezrobotnych w pięciu oddzielnych grupach liczących od 8 do 12 osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów składających się z trzech modułów każdy: fryzjerski, kosmetyczny i wizażu dla 50 osób w pięciu oddzielnych grupach liczących od 8 do 12 osób. 2. Celem warsztatów jest: - przygotowanie uczestniczek do rozmowy z pracodawcą od strony wizualnej poprzez dobór ubioru, makijażu, uczesania stosownego do poszukiwania pracy, - wykonanie każdej uczestniczce warsztatów odpowiedniej fryzury i makijażu stosownego do poszukiwania pracy, - zwiększenie pewności siebie uczestniczek warsztatów a tym samym zwiększenie szansy na ryku pracy. 3. Termin realizacji zamówienia: I edycja - maj 2012 r., II edycja - czerwiec 2012r., III edycja - lipiec 2012 r., IV edycja - sierpień 2012r., V edycja - wrzesień 2012 r. 4. Czas trwania warsztatów - 40 godzin zegarowych dla każdej uczestniczki (1 godzina zajęć = 60 min w tym 45 min zajęć i 15 min przerwy z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie), przy czym zajęcia praktyczne muszą stanowić minimum 80% ogólnej liczby godzin przeznaczonych na realizację warsztatów. 5. Warsztaty dla każdej grupy trwają 5 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia warsztatów, w układzie od poniedziałku do piątku po 8 godzin zegarowych dziennie. 6. Warsztaty odbywają się w godzinach 08.00-18.00. 7. Preferowane miejsce warsztatów miasto Rawa Mazowiecka. 8. W przypadku realizacji zajęć warsztatowych poza miastem Rawa Mazowiecka Wykonawca we własnym zakresie zapewni: 8.1 Dojazd wszystkim uczestniczkom warsztatów z Rawy Mazowieckiej do miejsca warsztatów i z powrotem. Przewidywany transport powinien obejmować codziennie dojazd i powrót po zajęciach w każdym dniu zajęć, lub 8.2 Zakwaterowanie i wyżywienie wszystkim uczestniczkom warsztatów w przypadku, gdy czas dojazdu na warsztaty i z powrotem przekroczy 3 godziny dziennie. 9. Wykonawca zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie warsztatów oraz w czasie dojazdu na zajęcia. II. Zamówienie obejmuje w zakresie merytorycznym: 1. Przygotowanie harmonogramu zajęć teoretycznych i praktycznych, który powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin zegarowych, miejsce realizacji warsztatów oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu warsztatów oraz przedstawienie go do zatwierdzenia przez Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy. 2. Przeprowadzenie warsztatów zgodnie z programem i harmonogramem warsztatów. 3. Potwierdzenie przeprowadzenia poszczególnych zajęć teoretycznych i praktycznych w dzienniku zajęć oraz na liście obecności każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestniczki warsztatów. 4. Zapewnienie przez Wykonawcę uczestniczkom niezbędnych materiałów dydaktycznych/warsztatowych do przeprowadzenia warsztatów, które zostaną ujęte w koszcie zajęć i po ich zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentek. 5. Program warsztatów musi zawierać co najmniej następujące moduły: 1) fryzjerski - rodzaje włosów - omówienie produktów do stylizacji i modelownia włosów - pielęgnacja włosów - dobór fryzur do kształtu twarzy - koloryzacja włosów - modelowanie włosów - stylizacja fryzury (czesanie i/lub obcinanie i/lub koloryzacja włosów) - czynności wykonywane na kursantkach 2) kosmetyczny - pielęgnacja twarzy, rodzaje skóry - tuszowanie defektów - zasady modelowania oczu, twarzy, ust, brwi i nosa charakterystyka i kształty twarzy - zdobienie paznokci, - kosmetyki i środki do upiększania paznokci - dobieranie makijażu - makijaż dzienny dla kobiet (do pracy) - czynności wykonywane na kursantkach 3) wizaż - określenie typu urody i sylwetki, korekcja stylu, figury, twarz, zastosowanie dodatków, biżuterii - techniki wykonywania profesjonalnego wizażu, kamuflaż, modelarz, korekcja twarzy - elementy stylizacji (m.in. typy sylwetek, osobowości, mowa ciała, style ubierania, fryzura, dodatki, kompozycje zestawu ubrań) - elementy charakteryzacji - kreowanie własnego wizerunku - dobór odpowiedniego stroju do poszukiwania pracy, kolor i styl 6. Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje i doświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami w poszczególnych modułach. 7. Program warsztatów ( wg załącznika nr 9 do siwz) powinien zawierać następujące zagadnienia: 7.1 nazwa i zakres warsztatów, 7.2 czas trwania i sposób organizacji warsztatów, 7.3 wymagania wstępne dla uczestniczce warsztatów, 7.4 cele warsztatów, 7.5 plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, 7.6 opis treści warsztatów w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 7.7 wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych/warsztatowych, 7.8 sprawdziany i egzaminy jeżeli są przewidziane, 7.9 informacje na temat miejsca przeprowadzania zajęć (adresu), a w szczególności warunków lokalowych tj.: - dostępności sal dydaktycznych do szatni, sanitariatów wyposażonych w bieżącą ciepłą i zimną wodę, - powierzchni sal dydaktycznych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne/warsztatowe dostosowane do zakresu warsztatów oraz liczby uczestniczek warsztatów, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy - dostępności gabinetu kosmetycznego i zakładu fryzjerskiego wyposażonych w odpowiedni sprzęt do wykonania makijażu i fryzury. 7.10 informację na temat składników poczęstunku, który każda uczestniczka otrzyma podczas warsztatów, z wyszczególnieniem informacji na temat miejsca do spożywania poczęstunku, oraz informacji czy w sali lub jej bliskim sąsiedztwie znajduje się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników warsztatów bez dostępu dla osób trzecich, 8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia warsztatów zgodnie z przedstawionym Zamawiającemu programem i harmonogramem warsztatów. 9. W ramach zajęć warsztatowych (w ostatnim dniu zajęć) zostanie wykonany makijaż w gabinecie kosmetycznym oraz stylizacja fryzur (czesanie i/lub strzyżenie i/lub farbowanie włosów) w zakładzie fryzjerskim. 10. Jeżeli zaistnieje konieczność podziału uczestniczek na grupy, to każda grupa musi mieć zagwarantowany przez cały czas trwania zajęć nadzór wykładowcy lub instruktora. 11. Warsztaty winny zakończyć się wydaniem uczestnikom: - zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, - certyfikatu z logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki III. Zamówienie obejmuje w zakresie organizacyjnym: 1. Wyznaczenie osoby nadzorującej i odpowiadającej za przebieg zajęć teoretycznych i praktycznych podczas ich trwania. 2. Zapewnienie odpowiedniej sali do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc i stolików, dostosowaną do ilości uczestniczek warsztatów wraz z zapleczem sanitarnym. 3. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia: - sal warsztatowych w odpowiedni sprzęt dydaktyczny/warsztatowy: projektor i rzutnik multimedialny, - zakładu fryzjerskiego wyposażonego w odpowiedni sprzęt do wykonania fryzury (czesanie i/lub strzyżenie i/lub farbowanie włosów). - gabinetu kosmetycznego wyposażonego w odpowiedni sprzęt do wykonania profesjonalnego makijażu. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada własnego lokalu - sali, gabinetu kosmetycznego i zakładu fryzjerskiego zobowiązany jest dołączyć do formularza ofertowego dokument w oryginale potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów (np. oświadczenie, zobowiązanie, porozumienie, umowa wstępna itp.). 5. Zapewnienie przez Wykonawcę wszystkim uczestniczkom warsztatów poczęstunku w postaci kanapki oraz słodkiej bułki. W czasie przerw wymagana jest obowiązkowo: kawa, herbata, zimne napoje. Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom warsztatów higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestniczek warsztatów. 6. Każda uczestniczka warsztatów musi otrzymać na własność nowo zakupione materiały dydaktyczne: - zeszyt A4 w twardej oprawie (notatnik), długopis - kuferek/kosmetyczka z zestawem kosmetyków do makijażu tj. tusz do rzęs, podkład do makijażu, puder transparentny, podstawowa paleta cieni do makijażu oczu, kredka do oczu, lusterko, pomadka /błyszczyk, - pędzle do makijażu w etui, - zestaw podstawowych akcesoriów do wykonywania manicure w etui (pilniczek, cążki, nożyczki), - zestaw podstawowych akcesoriów fryzjerskich (szczotka do włosów, grzebień, pianka do układania włosów, lakier do włosów). 7. Zapewnienie możliwości wizytacji zajęć uprawnionym pracownikom Powiatowego Urzędu Pracy w Rawie Mazowieckiej oraz innym uprawnionym podmiotom w zakresie prawidłowej realizacji projektu. 8. Prowadzenie dokumentacji przebiegu warsztatów tj.: - dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestniczki warsztatów, - rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie warsztatów zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestniczki, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę warsztatów i datę wydania zaświadczenia, 9. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczki warsztatów oraz dostarczenie kopii polisy ubezpieczeniowej Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia warsztatów. 10. Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poprzez umieszczenie w miejscu odbywania warsztatów, na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji warsztatów, na materiałach dydaktycznych, wydawanych certyfikatach lub innych zaświadczeniach co najmniej emblematu Unii Europejskiej, odwołania słownego do Unii Europejskiej, odwołania słownego do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji: Warsztaty realizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej w ramach projektu Czas dla kobiet współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 11. Wystawienie przez Wykonawcę faktury/rachunku za przeprowadzenie warsztatów bezpośrednio po zakończeniu każdej edycji warsztatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000099
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Akredytacja kuratora oświaty dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// pup.rawamazowiecka.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną