Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psychologicznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-160 Ryglice, ul. Ks. J. Wyrwy 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 644 36 47 , fax. 14 644 36 48
  • Data zamieszczenia: 2012-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach
    ul. Ks. J. Wyrwy 2 2
    33-160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 14 644 36 47, fax. 14 644 36 48
    REGON: 85001943500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psychologicznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn Aktywizacja zawodowa szansą na zatrudnienie dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1 Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów psychologicznych oraz doradztwa zawodowego. Szczegółowy zakres szkoleń: Warsztaty psychologiczne dla 18 uczestników będą miały na celu integrację grupy w odniesieniu do indywidualnych potrzeb, wzmocnienie wiary we własne siły, zwiększenie zdolności komunikacyjnych, zmniejszenie barier społecznych a także mobilizację do wysiłku związanego z uczestnictwem w projekcie. Wymiar godzin 8 godzin dydaktycznych grupowych 2 godziny indywidualnie dla każdego uczestnika. Termin realizacji: Warsztaty grupowe - miesiąc kwiecień 2012 roku - 4 godziny dydaktyczne -miesiąc listopad 2012 roku - 4 godziny dydaktyczne Warsztaty indywidualne-miesiąc maj 2012 roku - po 2 godziny dydaktyczne dla każdego uczestnika. Doradztwo zawodowe - dla 18 uczestników ma na celu wyposażyć uczestników w wiedze i umiejętności dotyczące intensywnego i efektywnego poszukiwania pracy. Doradca zawodowy określi umiejętności zawodowe uczestników celem wyboru odpowiedniego szkolenia zawodowego. Po zajęciach indywidualnych doradca zawodowy przedstawi propozycje szkoleń zawodowych dla każdego uczestnika. Wymiar godzin - 8 godzin dydaktycznych grupowych - 2 godziny indywidualnie dla każdego uczestnika. Termin realizacji: Doradztwo grupowe - miesiąc czerwiec 2012 roku - 4 godziny dydaktyczne -miesiąc październik 2012 roku - 4 godziny dydaktyczne Doradztwo indywidualne -miesiąc maj 2012 roku -po 2 godziny dydaktyczne dla każdego uczestnika. 3.2 Wymagania dla szkoleń w zakresie: 1) Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania i harmonogramem zajęć osobno dla każdego szkolenia.Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych i rejestru wydanych zaświadczeń. Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć:, niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Rejestrować i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach. Przeprowadzenie wśród uczestników ewaluację postępów osób objętych wsparciem, w tym ankiet służących do oceny usługi. Wypełnione przez uczestników zajęć ankiety (ex-ante, ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenia/certyfikat potwierdzający ukończenie wsparcia z logotypami: POKL, UE, oraz nazwę projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów ramach POKL. 2) Organizacyjnym: Miejsce realizacji zamówienia: Tarnów lub/i Ryglice. Zapewnić uczestnikom codzienny catering, na który składa się: śniadanie w formie: kanapki, drożdżówki, kawa, herbata, obiad dwudaniowy, poczęstunek między posiłkowy w formie: ciastka, owoce, napoje ciepłe i zimne. Catering ma być urozmaicony. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni: poniedziałek - piątek w wymiarze nieprzekraczającym 4 godzin dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. Zapewnić przerwę min. 30 minutową - obiadową i inne według zapotrzebowania uczestników szkolenia. Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 16.00. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla każdego uczestnika kursów zawodowych materiały do ćwiczeń w takiej ilości, aby, każdy z uczestników kursów samodzielnie mógł wykonywać ćwiczenia i powierzone zadania. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW w formie imiennej. W przypadku skierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia ilości uczestników, Wykonawca zapewni im ubezpieczenie od następstw NW od chwili rozpoczęcia szkolenia. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników treningów, doradztwa, Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia kursantów - na każdym etapie. Do kontroli Wykonawcy w zakresie przebiegu zajęć oraz prawidłowości realizacji przedmiotu umowy mają prawo również Instytucja Wdrażająca/Pośrednicząca oraz inne podmioty uprawnione
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach