Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3270215, 3284870 , fax. 68 3284871
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
    ul. Zamenhofa 1 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3270215, 3284870, fax. 68 3284871
    REGON: 00103663200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów informatycznych dla uczestników projektu Nowe perspektywy 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami szkolenia jest młodzież zagrożona wykluczeniem społecznym w wieku 15- 17 lat, uczestnicy OHP jak i spoza OHP, zaniedbująca obowiązki szkolne, zagrożona wypadnięciem z systemu oświaty, bądź nierealizująca obowiązku nauki. Warsztaty swoim zakresem powinny obejmować podstawową wiedzę z zakresu obsługi komputera, korzystania z programów biurowych, a także użytkowania Internetu jako źródła wiedzy i rozrywki. Warsztaty maja zapewnić elementarne przygotowanie do pracy z komputerem. Zajęcia mają pokazać różne zastosowania programów komputerowych, dostosowanych do wieku uczestników m.in. do tworzenia rysunków, obróbki zdjęć, tekstów i muzyki, wyszukiwania, gromadzenia i przedstawiania informacji, wykonywania obliczeń i symulacji procesów. Wskazane jest dostosowanie tematyki zajęć do umiejętności oraz zainteresowań uczestników. Zajęcia należy prowadzić w grupach 10-osobowych, w wymiarze 30h/grupę. Jedna godzina wynosi 45 minut. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w salach wyposażonych w sprzęt komputerowy, zapewniający każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko komputerowe (1 uczestnik przy 1 komputerze). Sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz być dostosowana do ilości uczestników. Salę i sprzęt zapewnia Wykonawca na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zrealizowane było w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 20.05.2014 r. Dokładny harmonogram zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Postępowanie podzielone jest na 4 części: 1. warsztaty informatyczne w Nowej Soli, - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z ŚHP w Nowej Soli, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Nowej Soli, 2. warsztaty informatyczne w Żarach, - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z HP w Żarach, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Żar, 3. warsztaty informatyczne w Międzyrzeczu, - dla 2 grup 10-osobowych uczestników projektu z OSiW w Międzyrzeczu, - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Międzyrzecza, 4. warsztaty informatyczne w Gorzowie Wlkp., - dla 1 grupy 10-osobowej uczestników projektu z CEiPM w Gorzowie Wlkp., - warsztaty maja być przeprowadzone na terenie Gorzowa Wlkp. Wykonawca w swojej ofercie uwzględni wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją warsztatów, w szczególności: - koszt wynagrodzenia instruktora/ów, - koszt materiałów dydaktycznych (zeszyt oraz długopis), - koszt zapewnienia sali i niezbędnego sprzętu do przeprowadzenia zajęć. W przypadku konieczności wniesienia jakichkolwiek dodatkowych opłat związanych z ww. czynnościami koszty tych opłat ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu konspektu i szczegółowego harmonogramu zajęć, podpisanego przez Wykonawcę i koordynatora projektu w danej jednostce w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy; - prowadzenia dziennika zajęć, list obecności zgodnie z kartą przeprowadzonych zajęć i harmonogramem; - pisemnego informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników, w przypadku przekroczenia 10% absencji; - wykonania ankiety końcowej zajęć dydaktycznych w ostatnim dniu spotkań z uczestnikami projektu wg wzoru dostarczonego przez opiekuna grupy; - wystawienia uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów wraz z podaniem zakresu tematycznego oraz ilości godzin. Dodatkowo, na zaświadczeniach musi się znaleźć informacja, iż kurs był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu Nowe perspektywy 2 oraz właściwe logowanie. Wzory zaświadczeń Wykonawca uzgodni z Zamawiającym; - rozliczenia się z dokumentacji w ciągu 7 dniu od ukończenia warsztatów. Płatności będą realizowane po zakończeniu warsztatów i przedstawieniu pełnej dokumentacji z ich realizacji, zatwierdzonej przez koordynatora projektu w danej jednostce. Należności uregulowane zostaną ze środków finansowych z budżetu państwa w ramach projektu Nowe perspektywy 2, po przekazaniu ich Zamawiającemu przez dysponenta II stopnia, tj. Komendę Główną Ochotniczych Hufców Pracy. Wykonawca jest zobowiązany wystawić daną fakturę po konsultacji z koordynatorem projektu oraz uwzględnić odroczony termin płatności-przelew w terminie min. 60 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach