Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników Programu Aktywności Lokalnej Sikorki i ich rodzin oraz dla Dzielnic V i VII

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników Programu Aktywności Lokalnej Sikorki i ich rodzin oraz dla Dzielnic V i VII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem I części zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników Programu Aktywności Lokalnej Sikorki i ich rodzin w ramach projektu Pora na aktywność u umożliwiających podniesienie kompetencji społecznych. zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Warsztaty odbędą się dla 55 osób uczestników projektu pora na aktywność w tym: 1) 40 dorosłych w tym: 1 osoba poruszająca się na wózku 2) 15 dzieci w wieku: od 6-15 lat 2. Warsztaty prowadzone będą przez pracowników Zamawiającego zgodnie z harmonogramem: 1) godz. 7.00 zbiórka uczestników pod budynkiem ul. Sikorki 15 2) przejazd uczestników do Wisły 3) trening zachowań w miejscu publicznym ( zwiedzanie wraz przewodnikiem): - skoczni narciarskiej Wiśle Malince - wodospadu Niagara - Rynku Wisły - Muzeum Regionalnego w Wiśle 4) przejazd do miejscowości Górki Wielkie do Chlebowej Chaty 5) zajęcia warsztatowe: - poznanie historii pracy na roli i w wiejskim gospodarstwie domowym - próby młócenia cepami - mielenie zboża na żarnach - przesiewanie mąki - formowanie oraz wypiek podpłomyków -degustacja samodzielnie przygotowanych podpłomyków z: masłem, miodem lub smalcem i kawą zbożową z mlekiem 6) obiad w Chlebowej Chacie 7) spotkanie integracyjne: - kulig dla uczestników warsztatów trwający około 60 minut. ( w przypadku braku śniegu przejażdżka dorożkami) - nauka jazdy na koniach w trakcie oczekiwania na kulig ( po 10 minut dla każdego uczestnika w zamkniętej hali) - ognisko/grill 8) ok. godz. 17:30 wyjazd do Krakowa. 3.Cel zajęć: Po ukończeniu zajęć każdy uczestnik powinien: - poznać zasady prawidłowych relacji i komunikacji w rodzinie i wykorzystywać ją w życiu codziennym - poznać zasady zaplanowania czasu wolnego przeznaczonego na wypoczynek i rozwój indywidualny - umieć dostrzec potencjał swój, członków rodziny oraz sąsiadów - umieć zachować się w miejscu publicznym i umieć korzystać z dostępnych mu ofert kulturalnych - nawiązać relacje z innymi członkami grupy; integracja - zapoznać się z tematyką uzależnień wśród dzieci i młodzieży oraz wynikającymi z tego tytułu zagrożeniami, - wzmocnić wolę na budowanie motywacji do zmiany, integrację grupy i rodzin. Organizacja zajęć w tej formie pozwoli na wyłonienia potencjalnych liderów społeczności lokalnej. Przedmiotem II część zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów integracyjno-edukacyjnych dla uczestników Programu Aktywności Lokalnej dla Dzielnic Vi VII Siła Rodziny zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1. Warsztaty odbędą się dla 45 osób uczestników projektu Pora na aktywność w tym: 1) 15 dorosłych 2) 30 dzieci w wieku do 18 lat 2. Warsztaty prowadzone będą przez pracowników Zamawiającego zgodnie z harmonogramem: 1) godz. 8:00 zbiórka uczestników przy ul. Ingardena 2) przejazd do Wieliczki 3) trening zachowań w miejscu publicznym: - zwiedzanie z przewodnikiem Kopalni Soli w Wieliczce 4) obiad w Kopalni Soli w Wieliczce 5) Przejazd do miejscowości Zator - zwiedzanie Parku św. Mikołaja (interaktywne Show 3D, palenie złych uczynków w Wulkanie Zapomnienia, grupowe zdjęcie ze Św. Mikołajem spotkanie ze Świętym Mikołajem, bajkową małą karuzelę (dzieci do 6 lat), odwiedziny w zagrodzie prawdziwych reniferów Rudolfa i Kometka, herbata 6) spotkanie integracyjne: - ognisko/grill 7) ok. godz. 19:30 wyjazd do Krakowa 3.Cel zajęć: Po ukończeniu zajęć każdy uczestnik powinien: - poznać zasady prawidłowych relacji i komunikacji w rodzinie i wykorzystywać ją w życiu codziennym, - umieć zachować się w miejscu publicznym i umieć korzystać z dostępnych mu ofert kulturalnych, - nawiązać relacje z innymi członkami grupy; integracja, - wzmocnić wolę na budowanie motywacji do zmiany, integrację grupy i rodzin. Organizacja zajęć w tej formie pozwoli na wyłonienia potencjalnych liderów społeczności lokalnej. III. Termin realizacji I część zamówienia: 10 lub 17 grudnia 2011r.w godz. od 7:00 do 21:00 II część zamówienia:10 lub 17 grudnia 2011r. w godz. od 8:00 do 21:00 Jadłospis zgodnie z menu na osobę I część zamówienia: Obiad zupa ogórkowa z ryżem 400 ml pieczeń wieprzowa duszona 170 g ziemniaki 200 g buraczki zasmażane 150 g kompot 250ml Kolacja: ognisko/grill kiełbasa 300g kosze pieczywa - bez ograniczeń, ketchup/musztarda bez ograniczeń herbata i kawa bez ograniczeń ciasto- babka piaskowa 300g II część zamówienia: Obiad: rosół z makaronem 400ml kotlet schabowy 200g frytki 150g zestaw surówek 200g kawa, herbata kremówka Kolacja: ognisko/grill kiełbasa 300g kosze pieczywa - bez ograniczeń, ketchup/musztarda bez ograniczeń herbata i kawa bez ograniczeń ciasto- babka piaskowa 300g
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach