Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych połączonego z warsztatami psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej i automasażem

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Komunardów 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 27 7194810 , fax. 27 7792433
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Komunardów 10 10
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 27 7194810, fax. 27 7792433
    REGON: 01605932800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych połączonego z warsztatami psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej i automasażem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia zorganizowanie i przeprowadzenie w miejscowości nadmorskiej (nad Bałtykiem) 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla 49 osób niepełnosprawnych (w tym 10 osób z chorobą cukrzycy oraz 10 kobiet ze zdiagnozowaną chorobą nowotworową piersi) połączonego z: -warsztatami psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej (5 grup po 30 godzin - jedną grupę) dla wszystkich uczestników, -dla amazonek - 1 godzina sztuki automasażu dziennie przy muzyce dla Uczestników projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI 2012, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Pojęcie zajęcia w niniejszym SIWZ oznacza: warsztaty psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej oraz zajęcia z automasażu, organizowane podczas turnusu rehabilitacyjnego. 3. Zamówienie realizowanie jest w ramach projektu systemowego Sprawni i samodzielni, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz z PFRON-u (wkład własny). 4. Warunki płatności. Płatność za wykonane zamówienie będzie realizowana w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury i zaakceptowania jej przez Zamawiającego oraz w miarę dostępności środków finansowych na subkoncie projektu realizowanego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że płatność z tytułu wykonania niniejszej umowy będzie dokonana nie wcześniej niż przekazanie przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia środków finansowych na realizację projektu systemowego. W przypadku opóźnienia w otrzymaniu przez Zamawiającego środków finansowych z Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz Banku Gospodarstwa Krajowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo uregulowania należności za wykonane zamówienie w terminie późniejszym, bez odsetek karnych. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za zrealizowane zamówienie stanowi bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia spełniała następujące kryteria ogólne i szczegółowe: 5. Kryteria ogólne: 1. Rekrutację uczestników turnusu rehabilitacyjnego, połączonego z zajęciami prowadzi Zamawiający. 2. Zajęcia należy przeprowadzić w formie 14-dniowej sesji wyjazdowej w nadmorskim ośrodku wypoczynkowo - rehabilitacyjnym. 3. Ośrodek powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 500 km od Otwocka. 4. Odległość odrodka od plaży morskiej - ni e większa niż 500 m 5. Ośrodek powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego przeprowadzenia zajęć. Sale zajęciowe powinny być dostosowane do ilości osób skierowanych na zajęcia. 6. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi. 7. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych zajęciami, a także uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 8. Warunki pracy osób uczestniczących w zajęciach organizowanych w formie sesji wyjazdowej oraz zakwaterowanie w ośrodku muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. dojazd w obie strony (autokar klimatyzowany z pasami bezpieczeństwa dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych), b. zakwaterowanie w 1 budynku (pokoje 2,3 osobowe z łazienką) c. całodzienne wyżywienie - śniadanie, obiad (dwudaniowy + deser), podwieczorek, kolacja, całodobowy dostęp do napojów chłodzących, d. ubezpieczenie wszystkich Uczestników, e. zorganizowanie czasu wolnego (w tym 2 wycieczki + rejs statkiem po morzu), f. opieka lekarska i pielęgniarska, g. serwis kawowy w czasie realizowanych działań projektu, h. zatrudnienie (na podstawie umowy cywilnoprawnej) opiekuna/animatora grupy. 10. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. 11. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach. 12. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców i trenerów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. Wykaz kadry, która będzie brała udział w realizacji zajęć Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 6 do formularza oferty. 13. W przypadku gdy wystąpią okoliczności, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia. Podana liczba osób - 49 jest wielkością, którą Zamawiający max. skieruje na wyjazd. W przypadku uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym mniejszej liczby osób Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną liczbę osób, która wzięła udział w turnusie rehabilitacyjnym, pomniejszając wynagrodzenie o kalkulację przeliczoną w stosunku do 1 (jednej) osoby, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - formularzem oferty. 14. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji załączonego do oferty harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż na trzy dni przed rozpoczęciem turnusu rehabilitacyjnego, połączonego z zajęciami. 6. Kryteria szczegółowe: 1. Warsztaty należy przeprowadzić w ośrodku wypoczynkowo-rehabilitacyjnym. Ośrodek, w którym będą organizowane warsztaty z rehabilitacją powinien posiadać wpis do rejestru ośrodków oraz organizator musi mieć wpis do rejestru organizatorów, w którym mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych, określony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych lub spełniać standardy odnośnie bazy zabiegowo-rehabilitacyjnej oraz dostępności ośrodka i jego najbliższego otoczenia dla osób niepełnosprawnych, jak w powyższym rozporządzeniu, co Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić stosownym oświadczeniem. 2. Ośrodek powinien posiadać odpowiednią, dostępną dla osób niepełnosprawnych bazę lokalowo-szkoleniową i zaplecze techniczne do sprawnego przeprowadzenia warsztatów. Sale na zajęcia powinny być dostosowane do ilości osób biorących udział w warsztatach oraz odpowiednio wyposażone w narzędzia i pomoce techniczne typu: tablica, ekran projekcyjny, laptop, odtwarzacz muzyki. 3. Wykonawca zapewni transport uczestników z Otwocka do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Otwocka po zakończeniu turnusu. 4. Ośrodek powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 500 km od Otwocka. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu zakwaterowanie w pokojach 2,3 osobowych z łazienką z pełnym węzłem sanitarnym - wc, natryski w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). 6. Wykonawca zapewni wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (z wykluczeniem łóżek piętrowych), szafy ubraniowe, krzesła i stolik, szafki przy łóżkach, TV, lodówkę, czajnik bezprzewodowy. 7. Wykonawca zapewni bezpłatną całodobową opiekę medyczną (opieka lekarska i pielęgniarska) oraz opiekę ratownika. 8. Wykonawca zapewni uczestnikom wieczorek zapoznawczy, grille, ogniska, dyskoteki oraz innego typu atrakcje miejscowe wraz z poczęstunkiem odpowiednim do tego typu imprez. 9. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa, itp.) poprzez umieszczenie informacji dotyczącej projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić turnus rehabilitacyjny w obiekcie zlokalizowanym w odległości niewiększej niż 500 metrów od plaży morskiej. 11. Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. 12. Wykonawca przeprowadzi 2 badania lekarskie dla każdego uczestnika - łącznie dla 49 niepełnosprawnych uczestników - pierwsze powinno zakończyć się wskazaniem indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych. 13. Zamawiający wymaga, aby zabiegi rehabilitacyjne były prowadzone na terenie ośrodka przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Wymagania kadrowe dotyczące organizacji turnusu zawarte są w rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.). Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie/na jednego uczestnika - zlecone przez lekarza i odpowiednio dopasowane do schorzeń osób niepełnosprawnych (łącznie 28 zabiegów/jedną osobę w okresie 14 dni). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył dla uczestników kompleksową bazę rehabilitacyjną wraz ze sprzętem niezbędnym do rehabilitacji na terenie ośrodka. 14. Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu wyżywienie 3 razy dziennie z uwzględnieniem odpowiednich diet dostosowanych do stanu zdrowia osób niepełnosprawnych. 15. Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno - rozrywkowym m.in. dyskoteki, ogniska, wieczorki taneczne oraz co najmniej dwoma całodniowymi wycieczkami krajoznawczą i rejs statkiem po morzu. W przypadku organizacji wycieczek krajoznawczo - edukacyjnych uczestnicy nie mogą być dołączeni do innej grupy. 16. Wykonawca realizujący turnus zapewni osobę nadzorującą i odpowiadającą za przebieg turnusu. 17. Wykonawca zapewni animatora dla uczestników turnusu odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie. 18. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi program kulturalno - oświatowy dla wszystkich uczestników turnusu, odpowiedni do rodzaju ich schorzeń. 19. Termin realizacji turnusu: 24.08.2013 do 14.09.2013 20. Ilość uczestników: 49 osób niepełnosprawnych (w tym 10 osób z chorobą cukrzycy oraz 10 kobiet ze zdiagnozowaną chorobą nowotworową). 21. Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: o 30 godzin warsztatów psychoterapii antystresowej i przeciwlękowej dla wszystkich uczestników turnusu w okresie 14 dni (5 grup po 30 godzin/jedną grupę), o 1 godzina automasażu przy muzyce dziennie dla amazonek w okresie 14 dni, Zajęcia powinny odbywa się z wyłączeniem niedziel i co najmniej 1 soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 6 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut) w każdym dniu zajęć. 22. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 23. Turnus rehabilitacyjny, połączony z zajęciami powinny mieć wykwalifikowanego opiekuna z ramienia Wykonawcy (zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej), tj. osobę odpowiedzialną (opiekuna grupy/osobę odpowiedzialną na miejscu zajęć) za organizację zajęć i całokształt spraw związanych z pobytem uczestników. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu dane kontaktowe ww. opiekuna grupy. 24. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) Zapewnienie zabiegów rehabilitacyjnych w wymiarze 2 zabiegów dziennie dla jednego uczestnika. Razem 28 zabiegów na 1 uczestnika, łącznie 1372 zabiegi dla wszystkich uczestników (49 osób x 28 zabiegów). Zamawiający wymaga, aby zabiegi rehabilitacyjne były prowadzone na terenie ośrodka przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Wymagania kadrowe dotyczące organizacji turnusu zawarte są w rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.). Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie zlecone przez lekarza i odpowiednio dopasowane do schorzeń osób niepełnosprawnych (łącznie 28 zabiegów na osobę). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył dla uczestników kompleksową bazę rehabilitacyjną wraz ze sprzętem niezbędnym do rehabilitacji na terenie ośrodka. Korzystanie przez uczestników z bazy zabiegowo-rehabilitacyjnej i wypoczynkowo-rekreacyjnej nie może powodować dodatkowych kosztów; b) zakwaterowanie 49 osób w pokojach 2-3 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka), wyposażonych w lodówkę, telefon, telewizor, radio, suszarkę, czajnik bezprzewodowy, c) pełne wyżywienie dla 49 osób w trakcie całego pobytu w ośrodku, serwowane w stołówce położonej na terenie ośrodka, składające się ze: - śniadania w formie szwedzkiego stołu składającego się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, - obiadu dwudaniowego z deserem, - kolacji składającej się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, d) serwis kawowy dla 49 osób uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, cukier, mleko i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, e) materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), f) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu, g) bezpłatną całodobową opiekę medyczną i pielęgniarską h) Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów dostęp do minimalnie dwóch poniżej wymienionych atrakcji tj.: boisko do gier zespołowych (siatkówka plażowa, piłka nożna), wypożyczalni rowerów, basenów wodnych, basen, saunę, boisko, kort tenisowy, bilard, ping-pong, wypożyczalnię sprzętu sportowego, pokój internetowy itp.. i) Udostępnienie świetlicy z możliwością skorzystania z odtwarzacza DVD, komputera z dostępem do Internetu. j) Teren wokół ośrodka musi być należycie zabezpieczony ogrodzeniem. k) Ośrodek realizujący warsztaty zapewni osobę nadzorującą i odpowiadającą za przebieg turnusu. Osoba musi być obecna w całym okresie realizacji usługi. l) możliwość uczestniczenia w czasie wolnym w: - zajęciach rekreacyjno-sportowych (gimnastyka ogólnorozwojowa, gry, wycieczki piesze) na terenie ośrodka i poza ośrodkiem, - zajęciach kulturalno oświatowych i dydaktycznych (projekcje filmów, wykłady, wieczorki kulturalne itp.), - imprezach integracyjnych w tym: wieczorkach, dyskotekach wraz z odpowiednim poczęstunkiem składającym się z : wędlin, serów, ryb, sałatek, pieczywa, dań gorących, ciast, napojów zimnych i ciepłych oraz ogniskach i/lub grillu, wraz z poczęstunkiem zawierającym dania typowe dla tej formy spędzania czasu wolnego, a także innych dostępnych atrakcjach regionalnych, 25. możliwość uczestniczenia w dwóch (2) wycieczkach krajoznawczo-edukacyjnych, w tym w co 2 (dwóch) całodniowych, autokarowych wycieczek wraz z wyżywieniem oraz rejs statkiem po morzu. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki, w tym również cenę biletów wstępu do odwiedzanych obiektów i dóbr kultury. W przypadku organizacji wycieczek krajoznawczo - edukacyjnych uczestnicy nie mogą być dołączeni do innej grupy. 26. ubezpieczenia wszystkich uczestników turnusu rehabilitacyjnego, połączonego z zajęciami, 27. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) kserokopie zaświadczeń, certyfikatów poświadczone za zgodność z oryginałam g) ankiet oceniających zajęcia oraz ankiet oceniających pobyt w ośrodku, h) sprawozdanie merytoryczne, i) płyta CD ze zdjęciami, j) karty zabiegów, k) listy obecności na wycieczkach 28. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 29. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia i pobyt w ośrodku (standard) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 30. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 50 zdjęć) zajęć, zorganizowanego w formie sesji wyjazdowej i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć, 31. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 27, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć), c) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji turnusu rehabilitacyjnego, połączonego z zajęciami zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły warsztaty lub nie ukończyły warsztatów oraz omówienie uzyskanej przez uczestników wiedzy i nabytych umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć), d) wykaz osób niepełnosprawnych, które skorzystały z zabiegów rehabilitacyjnych z podaniem ilości i rodzaju zabiegów wraz z kserokopiami kart zabiegów rehabilitacyjnych i opiniami lekarskimi w przypadku nie zlecenia przez lekarza zabiegów rehabilitacyjnych. 32. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia pobytu w ośrodku w formie posiłku na postoju w trakcie podróży, b) dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia pobytu w ośrodku w formie zabezpieczenia suchego prowiantu na czas podróży powrotnej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach