Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie w formie 9 (dziewięcio) dniowej sesji wyjazdowej zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Komunardów 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 27 7194810 , fax. 27 7792433
  • Data zamieszczenia: 2014-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Komunardów 10 10
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 27 7194810, fax. 27 7792433
    REGON: 01605932800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie w formie 9 (dziewięcio) dniowej sesji wyjazdowej zajęć dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VII 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć w formie 9-dniowej sesji wyjazdowej dla rodzin zastępczych: dla 15 uczestników projektu systemowego (osób dorosłych): Treningu Kompetencji Rodzicielskich (16 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, Treningu Budowania Relacji w tym warsztaty z budowania motywacji u dzieci przez opiekuna (12 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, Grupy wsparcia (10 godzin), dla 20 dzieci: Treningu Integracji Emocjonalnej w tym warsztaty motywacji i warsztaty z kreatywności dla dzieci (12 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, Zespołu Ćwiczeń Psychoruchowych np. na basenie (16 godzin) i grupy wsparcia (10 godzin), w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VII 2014, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający wymaga, aby oferowana przez Wykonawcę usługa w ramach niniejszego zamówienia spełniała następujące kryteria ogólne i szczegółowe: Kryteria ogólne: 1. Rekrutację uczestników zajęć w formie sesji wyjazdowej prowadzi Zamawiający. 2.Zajęcia należy przeprowadzić w formie 9-dniowej sesji wyjazdowej w: mieście Kraków w hotelu o wysokim standardzie. 3. Hotel powinien posiadać odpowiednią bazę lokalową i zaplecze techniczne do sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. Sale zajęciowe powinny być dostosowane do ilości osób skierowanych na zajęcia. 4. Hotel powinien być zlokalizowany na terenie miasta Krakowa. 5. Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów i warsztatów z ćwiczeniami praktycznymi. 6. Zastosowane metody nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych zajęciami, a także uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 7. Warunki pracy osób uczestniczących w zajęciach organizowanych w formie sesji wyjazdowej oraz zakwaterowanie w hotelu muszą być zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. dojazd w obie strony (autokar klimatyzowany z pasami bezpieczeństwa), b. pokojami dwuosobowymi i/lub jeden pokój dla całej rodziny w jednym budynku z pełnym węzłem sanitarnym wyposażonym w lodówkę, telefon, telewizor, radio, czajnik bezprzewodowy, ręczniki, art. sanitarne typu mydło, żel pod prysznic, papier toaletowy. c. całodzienne wyżywienie - śniadanie, obiad (dwudaniowy: pierwsze danie - zupa, drugie danie + deser), podwieczorek, kolacja, całodobowy dostęp do napojów chłodzących, serwisu kawowego (kawa, herbata w tym herbata smakowa, cukier, mleko, woda mineralna, soki, ciastka suche) d. ubezpieczenie wszystkich Uczestników, e. zorganizowanie czasu wolnego (w tym 2 wycieczki), f. serwis kawowy (kawa, herbata w tym herbata smakowa, cukier, mleko, woda mineralna, soki, ciastka suche) w czasie realizowanych zajęć projektu, g. zatrudnienie (na podstawie umowy cywilnoprawnej) opiekuna/animatora grupy. 9. Z uwagi na współfinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej:www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, obejmujące między innymi odpowiednie oznaczenie sal zajęciowych, materiałów szkoleniowych, wydanych zaświadczeń i certyfikatów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć oraz bieżącego informowania Zamawiającego w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej o każdej nieobecności uczestnika na zajęciach. 11. Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich zajęć oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców i trenerów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku zajęć. 12. W przypadku gdy wystąpią okoliczności, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na zajęcia. 13. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji załączonego do umowy harmonogramu zajęć, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy z tym, że nie później niż na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć w formie sesji wyjazdowej. Kryteria szczegółowe: 1. Miejsce realizacji zajęć sesji wjazdowej: miasto Kraków w hotelu o wysokim standardzie z basenem i siłownią. Basen i siłownia dostępne bez ograniczeń pod opieką rodziny zastępczej. 2. Termin realizacji zajęć wyjazdowych: od 20.02.2014 r. do 28.02.2014 r. 3. Ilość uczestników: rodziny zastępcze - 35 osób, z czego: 15 osób dorosłych oraz 20 dzieci. 4. Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: Dla 15 osób dorosłych: 16 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Treningu Kompetencji Rodzicielskich w tym warsztaty z budowania motywacji u dzieci przez opiekuna w okresie 9 dni, 12 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Treningu Budowania Relacji w okresie 9 dni, 10 godzin Grupy wsparcia w okresie 9 dni, Dla 20 dzieci: o 12 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Integracji Emocjonalnej w tym warsztaty motywacji i warsztaty z kreatywności dla dzieci w okresie 9 dni, 16 godzin Zespołu ćwiczeń psychoruchowych np. na basenie w okresie 9 dni, o 10 godzin Grupy wsparcia w okresie 9 dni, Zajęcia powinny odbywa się z wyłączeniem niedziel i co najmniej 1 soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 7 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut) w każdym dniu zajęć. Zajęcia dla dzieci prowadzone w 2 grupach wiekowych. Zajęcia dla 15 osób dorosłych i 20 dzieci muszą odbywać się w tym samym czasie. 5. Wykonawca zapewni transport uczestników z Otwocka do Krakowa, w której położony jest hotel oraz przywóz uczestników z hotelu do Otwocka po zakończeniu pobytu. 6. Wykonawca powinien wskazać w ofercie proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zajęcia w formie wyjazdowej powinny mieć wykwalifikowanego opiekuna z ramienia Wykonawcy tj. osobę odpowiedzialną (opiekuna grupy/osobę odpowiedzialną na miejscu zajęć) za organizację zajęć i całokształt spraw związanych z pobytem uczestników. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu dane kontaktowe ww. opiekuna grupy. 8. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) transport 35 osób (15 osób dorosłych i 20 dzieci), o których mowa w ust. 3 z miejscowości Zamawiającego do hotelu, w którym będą organizowane zajęcia w formie sesji wyjazdowej i z powrotem, b) zakwaterowanie 35 osób (jak w ust. 3) w pokojach dwu-osobowych, bądź jeden pokój dla całej rodziny z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka), wyposażonych w lodówkę, telefon, telewizor, radio, czajnik bezprzewodowy, art. sanitarne, ręczniki c) pełne wyżywienie dla 35 osób (jak w ust. 3) w trakcie całego pobytu w hotelu, serwowane w restauracji hotelowej, składające się ze: śniadania w formie szwedzkiego stołu składającego się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, wędlin, serów, obiadu dwudaniowego z deserem, kolacji składającej się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, d) serwis kawowy dla 35 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty w tym herbata smakowa, mleka, cukru i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, e) materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), f) materiały piśmiennicze w formie skoroszytu i długopisu w teczce biurowej, g) bezpłatną całodobową opiekę medyczną, h) opłacenie ewentualnej taksy klimatycznej dla wszystkich uczestników (jak w ust. 3), i) możliwość uczestniczenia w czasie wolnym w: zajęciach rekreacyjno-sportowych (gimnastyka ogólnorozwojowa, gry, wycieczki piesze) na terenie hotelu i poza hotelem, zajęciach kulturalno oświatowych i dydaktycznych (projekcje filmów, wykłady, wieczorki kulturalne itp.) i. imprezach integracyjnych w tym: wieczorkach, dyskotekach wraz z odpowiednim poczęstunkiem składającym się z : wędlin, serów, ryb, sałatek, pieczywa, dań gorących, ciast, napojów zimnych i ciepłych, a także innych dostępnych atrakcjach regionalnych, zwiedzanie minimum pięciu zabytków Krakowa (od 1 do 3 dni przed zajęciami lub po zajęciach), zajęcia ruchowe na basenie z ratownikiem z podziałem na dorosłych i dzieci (dwa popołudnia) możliwość wspólnego wyjścia do kina z opiekunem/animatorem grupy. 9. możliwość uczestniczenia w dwóch (2) wycieczkach krajoznawczo-edukacyjnych do Zakopanego i Wieliczki, w tym w co najmniej 1 (jednej) całodniowej, autokarowej wycieczce wraz z wyżywieniem. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki, w tym również cenę biletów wstępu do odwiedzanych obiektów i dóbr kultury. W przypadku organizacji wycieczek krajoznawczo - edukacyjnych uczestnicy nie mogą być dołączeni do innej grupy. 10. Ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników zajęć w formie sesji wyjazdowej. 11. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) ankiet, g) sprawozdanie merytoryczne, h) płyty CD ze zdjęciami, i) listy obecności na wycieczkach 12. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 13. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia i pobyt w ośrodku (standard) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną z zajęć, zorganizowanych w formie sesji wyjazdowej i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją. 15. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 13, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć), 16. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia pobytu w ośrodku w formie dwudaniowego posiłku z deserem na postoju (restauracja/zajazd) oraz suchy prowiant (2 kanapki, napój owoc) w trakcie podróży, b) dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia pobytu w ośrodku w formie dwudaniowego posiłku z deserem na postoju (restauracja/zajazd) oraz suchy prowiant (2 kanapki, napój owoc) w trakcie podróży,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach