Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie w formie 7 (siedmio) dniowej sesji wyjazdowej zajęć dla klientów Zespołu Poradnictwa Rodzinnego - dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI/2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Komunardów 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 27 7194810 , fax. 27 7792433
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Komunardów 10 10
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 27 7194810, fax. 27 7792433
    REGON: 01605932800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie w formie 7 (siedmio) dniowej sesji wyjazdowej zajęć dla klientów Zespołu Poradnictwa Rodzinnego - dla uczestników projektu systemowego pn. Sprawni i samodzielni - edycja VI/2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć w formie 7-dniowej sesji wyjazdowej dla klientów Zespołu Poradnictwa Rodzinnego: - dla 10 uczestników projektu systemowego (osób dorosłych): - Treningu Integracji Emocjonalnej (20 godzin) wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych, - dla 15 dzieci: - Zespołu Ćwiczeń Psychoruchowych (16 godzin) - realizowane w 2 (dwóch) grupach wiekowych, w ramach projektu pn. Sprawni i Samodzielni - edycja VI/2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający ustalił następujące kryteria szczegółowe: Kryteria szczegółowe: 1. Miejsce realizacji zajęć sesji wjazdowej: nadmorski ośrodek wypoczynkowy lub nadmorski ośrodek wypoczynkowo - rehabilitacyjny lub nadmorski ośrodek wczasowy na terytorium RP. 2. Termin realizacji zajęć wyjazdowych: od dnia 15.07.2013 r. do dnia 28.07.2013 r. Ilość uczestników: klienci zespołu poradnictwa rodzinnego - 25 osób, z czego: 10 osób dorosłych oraz 15 dzieci. 3. Ilość godzin poszczególnych zajęć jest następująca: Dla 10 osób dorosłych: 20 godzin wraz z materiałami szkoleniowymi w ramach Treningu Integracji Emocjonalnej w okresie 7 dni, Dla 15 dzieci: 16 godzin Zespołu ćwiczeń psychoruchowych w okresie 7 dni, realizowane w dwóch grupach wiekowych Zajęcia powinny odbywa się z wyłączeniem niedziel i co najmniej 1 soboty, przy czym dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 7 godzin dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna powinna wynosić 45 minut) w każdym dniu zajęć. Zajęcia dla 15 osób dorosłych i 24 dzieci muszą odbywać się w tym samym czasie. 5. Ośrodek powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 500 km od Otwocka. 6. Wykonawca zapewni transport uczestników z Otwocka do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Otwocka po zakończeniu turnusu. 7. Wykonawca załączy do oferty szczegółowy program i harmonogram zajęć obejmujący nazwę, zakres zajęć, tematy i czas trwania zajęć oraz ich wymiar ze wskazaniem wykwalifikowanej kadry dydaktycznej do jego prowadzenia. 8. Wykonawca powinien wskazać w ofercie proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zajęcia w formie wyjazdowej powinny mieć wykwalifikowanego opiekuna z ramienia Wykonawcy (zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej), tj. osobę odpowiedzialną (opiekuna grupy/osobę odpowiedzialną na miejscu zajęć) za organizację zajęć i całokształt spraw związanych z pobytem uczestników. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu dane kontaktowe ww. opiekuna grupy. 10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: a) transport 25 osób (10 osób dorosłych i 15 dzieci), o których mowa w ust. 3 z miejscowości Zamawiającego do ośrodka, w którym będą organizowane zajęcia w formie sesji wyjazdowej i z powrotem, b) zakwaterowanie 25 osób (jak w ust. 3) w pokojach jedno-osobowych, dwu-osobowych, trzy - osobowych i cztero-osobowych bądź jeden pokój dla całej rodziny z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka), wyposażonych w lodówkę, telefon, telewizor, radio, suszarkę, czajnik bezprzewodowy, c) pełne wyżywienie dla 25 osób (jak w ust. 3) w trakcie całego pobytu w ośrodku, serwowane w stołówce położonej na terenie ośrodka, składające się ze: - śniadania w formie szwedzkiego stołu składającego się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, - obiadu dwudaniowego z deserem, - kolacji składającej się z: minimum jednego dania ciepłego, przekąsek zimnych, warzyw lub sałatek warzywnych, pieczywa jasnego i ciemnego, napojów gorących i zimnych, d) serwis kawowy dla 25 osób (jak w ust. 3) uzupełniany w trakcie zajęć, składający się z kawy, herbaty, mleka, cukru i napojów zimnych takich jak: woda mineralna, soki owocowe, po ok. 0,5 l dziennie na osobę oraz ciastek suchych i słonych paluszków, e) materiały szkoleniowe zgodne z tematyką zajęć (plus dodatkowo, jeden egzemplarz materiałów dla Zamawiającego), f) materiały piśmiennicze w formie notesu i długopisu, g) bezpłatną całodobową opiekę medyczną, h) opłacenie ewentualnej taksy klimatycznej dla wszystkich uczestników (jak w ust. 3), i) możliwość uczestniczenia w czasie wolnym w: - zajęciach rekreacyjno-sportowych (gimnastyka ogólnorozwojowa, gry, wycieczki piesze) na terenie ośrodka i poza ośrodkiem, - zajęciach kulturalno oświatowych i dydaktycznych (projekcje filmów, wykłady, wieczorki kulturalne itp.), - imprezach integracyjnych w tym: wieczorkach, dyskotekach wraz z odpowiednim poczęstunkiem składającym się z : wędlin, serów, ryb, sałatek, pieczywa, dań gorących, ciast, napojów zimnych i ciepłych oraz ogniskach i-lub grillu, wraz z poczęstunkiem zawierającym dania typowe dla tej formy spędzania czasu wolnego, a także innych dostępnych atrakcjach regionalnych, 11.możliwość uczestniczenia w dwóch (2) wycieczkach krajoznawczo-edukacyjnych, w tym w co najmniej 1 (jednej) całodniowej, autokarowej wycieczce wraz z wyżywieniem. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki, w tym również cenę biletów wstępu do odwiedzanych obiektów i dóbr kultury. W przypadku organizacji wycieczek krajoznawczo - edukacyjnych uczestnicy nie mogą być dołączeni do innej grupy. 12. ubezpieczenia wszystkich uczestników zajęć w formie sesji wyjazdowej. 13. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć w postaci: a) dziennika zajęć zawierającego: listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć oraz podpis prowadzącego, b) imiennej listy z podpisami uczestników zajęć potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, c) imiennej listy potwierdzającej odbiór przez uczestników materiałów piśmienniczych, d) imiennej listy potwierdzającej skorzystanie przez uczestników z oferowanych posiłków, e) rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów, f) ankiety, g) sprawozdanie merytoryczne, h) płyt CD ze zdjęciami, i) listy obecności na wycieczkach 14. Dokumentacja zajęć, zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sale zajęciowe powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 15. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników na zakończenie zajęć ankietę oceniającą zajęcia i pobyt w ośrodku (standard) oraz przekaże ją Zamawiającemu. Ankieta musi zawierać nazwę Zamawiającego oraz oznaczenia i napisy dotyczące współfinansowania projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 16. Wykonawca wykona dokumentację fotograficzną (minimum 50 zdjęć) zajęć, zorganizowanego w formie sesji wyjazdowej i przekaże ją Zamawiającemu (na płycie CD lub DVD) wraz z pozostałą dokumentacją zajęć, 17. W ramach rozliczenia zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia zajęć: a) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów zajęć, o których mowa w ust. 9, b) sprawozdanie merytoryczne lub raport z realizacji zajęć, zawierający imienny wykaz osób, które ukończyły zajęciach lub nie ukończyły zajęć oraz omówienie nabytych przez uczestników umiejętności (opis uzyskanych rezultatów, ocena postępów uczestników zajęć), 18. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) dokonania rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia pobytu w ośrodku w formie posiłku na postoju w trakcie podróży, b) dokonania rekompensaty za kolację w dniu zakończenia pobytu w ośrodku w formie zabezpieczenia suchego prowiantu na czas podróży powrotnej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach