Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe wraz z usługą cateringową dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Beethovena 1-2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 6640800 , fax. 0-74 6640800
  • Data zamieszczenia: 2013-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Beethovena 1-2 1-2
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 6640800, fax. 0-74 6640800
    REGON: 00581138700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe wraz z usługą cateringową dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe dla grupy 30 uczestników projektu Powrót do aktywności. Całość usługi objęta przedmiotem zamówienia winna zostać przeprowadzona na terenie miasta Wałbrzycha. Zamawiający informuje, że w kursach będą uczestniczyć kobiety i mężczyźni. Każde szkolenie musi zawierać zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne. W ramach zorganizowania i przeprowadzenia usługi Zamawiający wymaga aby były one przeprowadzone w następującym zakresie i tematyce: 1) Kurs Pracownik ochrony fizycznej bez licencji: a)Liczba uczestników kursu - 10 osób. b)Zajęcia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zakłada łącznie 192 godzin dydaktycznych zajęć (32 dni x 6h). Zajęcia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu. c)Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. d)Szczegółowy program kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę. e)Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: -szkolenie BHP z ochroną przeciwpożarową, -pierwsza pomoc przedmedyczna, -standardy pracy i obsługi na stanowisku pracownika ochrony fizycznej, -podstawowe pojęcia i dokumentacja związana z ochroną obiektu, -podstawowe zagadnienia związane z dozorowaniem obiektów i zagrożenia z tym związane, -obchody, kontrola obiektu, -podstawowe pojęcia z zakresu prawa karnego i prawa karnego procesowego, -postępowanie pracownika w przypadku stwierdzenia kradzieży, kradzieży z włamaniem, -podstawowe pojęcia dotyczące powiadamiania służb ratowniczych i osób funkcyjnych, -podstawowe pojęcia dotyczące obiegu informacji i tajemnicy służbowej, -dozorowanie a system łączności, monitorowania i alarmowania. 2) Kurs Pomocniczy robotnik przy konserwacji terenów zielonych: a)Liczba uczestników kursu - 10 osób. b)Zajęcia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zakłada łącznie 168 godzin dydaktycznych zajęć (28 dni x 6h). Zajęcia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu. c)Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. d)Szczegółowy program kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę. e)Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: -szkolenie BHP -wiadomości ogólne na temat urządzania terenów zielonych, uprawy gleby i nawożenia roślin, -zasady upraw i sadzenia roślin, -rodzaje roślin i ich choroby, -trawniki i ich pielęgnowanie, -pielęgnacja rabat, drzew, krzewów, -przygotowywanie podłoża do wysiewu trawy, -dobór i rozłożenie odpowiedniej ziemi pod wysadzane rośliny, -nasadzanie drzew iglastych, krzewów i roślin, -koszenie i wykonywanie prac związanych z porządkowaniem i pielęgnacją terenów zielonych, -praca z narzędziami i urządzeniami ogrodniczymi. 3) Kurs Robotnik gospodarczy: a)Liczba uczestników kursu -10 osób. b)Zajęcia odbywać się będą w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. Zamawiający zakłada łącznie 186 godzin dydaktycznych zajęć (31 dni x 6h). Zajęcia powinny odbywać się dwa do trzech razy w tygodniu. c)Szkolenie odbędzie się w jednej grupie obejmującej wszystkich uczestników szkolenia. d)Szczegółowy program kursu zostanie ustalony przez Wykonawcę. e)Minimalny zakres tematyczny kursu założony przez Zamawiającego winien obejmować następującą tematykę: -szkolenie BHP, -pierwsza pomoc przedmedyczna, -planowanie i organizacja pracy na stanowisku robotnika gospodarczego, -utrzymywanie porządku i czystości na terenie budynku i wokół niego, -pielęgnacja terenów zielonych, -drobne prace remontowe, -obsługa urządzeń wykorzystywanych do prac gospodarczych, -zapoznanie z konserwacją urządzeń i sprzętu, -usuwanie skutków jesieni i zimy, -problematyka utrzymania czystości, -sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: a)Zapewnienia usługi cateringowej, każdego dnia kursu jego uczestnikom - w postaci dwudaniowego (w tym każdorazowo jedno danie mięsne), gorącego posiłku wraz z sokiem lub napojem (0,25 l przypadające na jednego uczestnika) i stworzenia warunków umożliwiających jego swobodne spożycie. Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania każdego dnia kursu co najmniej 2 przerw w postaci słodkiego bufetu (kawa, herbata, ciastka, naczynia jednorazowego użytku- kubeczki, talerzyki, łyżeczki) w przerwie pomiędzy zajęciami. b)Pokrycia kosztów dojazdu uczestników na zajęcia w postaci biletów socjalnych (trasa do miejsca realizacji kursu wraz z trasą powrotną). c)Pokrycia kosztów ubezpieczenia od NNW uczestników biorących udział w kursach na czas ich realizacji. d)Wykonania i wydania certyfikatów i zaświadczeń MEN potwierdzających uczestnictwo i ukończenie kursów dla uczestników. e)Zapewnienia materiałów edukacyjnych zgodnych z profilem i programem danego kursu oraz sprzętów niezbędnych do realizacji zajęć. f)Zagwarantowania odpowiednich pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia. Winny one spełniać wymagania Kodeksu Pracy, Prawa Budowlanego oraz przepisów odnośnie bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów przeciwpożarowych. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu miejsca siedzącego, stolika lub ławki bądź krzesła z przystawką, umożliwiającego swobodne sporządzanie notatek. Dodatkowo pomieszczenia, w których będą odbywały się kursy winny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r. Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013 wraz z załącznikiem Nr 1 oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji g)Realizacji zajęć od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym od 8.00 do 14.00 (bez dni ustawowo określonych jako wolne), przy czym zajęcia prowadzone w ramach danego kursu nie mogą się odbywać dłużej niż 6 godzin dydaktycznych dziennie. h)Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników kursów i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania zgodnie z określonym w programie danego kursu sposobem sprawdzania jego efektów. i)Opracowania i dostarczenia Zamawiającemu na trzy dni przed dniem rozpoczęcia kursu każdej z grup harmonogramu zajęć, opracowanego w formie tabelarycznej, a także wskazania miejsca realizacji poszczególnych zajęć w podziale na grupy, oraz przedłożenia listy osób zakwalifikowanych do poszczególnych grup. Dokument ten winien być oznaczony zgodnie z wymogami wynikającymi z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 oraz Wytycznych w zakresie informacji i promocji. W nagłówku harmonogramu zajęć winny zostać odznaczone następujące informacje: data planowanych zajęć w ramach prowadzonego kursu, przedział czasowy jaki został zabezpieczony na realizację zagadnień związanych z programem danego kursu, liczba godzin zajęć, tematyka zajęć oraz nazwiska prowadzących zajęcia. j)Bieżącego (tj. w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia) informowania w formie pisemnej zamawiającego o zmianach nanoszonych w harmonogramie zajęć danego kursu, powodach tych zmian i dostarczenia aktualnego harmonogramu. k)Opracowania i dostarczenia Zamawiającemu na tydzień przed rozpoczęciem zajęć programu poszczególnych kursów, a także dzienników zajęć, protokołu z egzaminu i raportu podsumowującego przebieg szkoleń - do tygodnia po zakończeniu zajęć. l)W dniu rozpoczęcia kursu każdej z grup przypisanych na dany kurs: -przekazania jego uczestnikom harmonogramu zajęć, -zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem kursu oraz wzorami ankiet oceny merytorycznej kursów. m)Prowadzenia na bieżąco dokumentacji z przebiegu kursów, którą stanowią: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający datę, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, -listy obecności, -ankiety oceny merytorycznej kursu, -rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających udział, ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. n)Bieżącego tj. w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia o jakim mowa niżej, pisemnego informowania zamawiającego o: -nieobecności na kursie osób skierowanych przez zamawiającego, -nie zgłoszeniu swojego uczestnictwa przez osoby skierowane na kurs bądź przerwania kursu w okresie jego realizacji, -rezygnacji z uczestnictwa w kursie w czasie jego trwania. Każdorazowo powiadomienie pisemne winno być poprzedzone zgłoszeniem telefonicznym w dniu zaistnienia zdarzenia. o)Dostarczenia zamawiającemu, najpóźniej w 5 dniu roboczym po zakończonym kursie: -ankiet z przeprowadzonego przez wykonawcę w ostatnim dniu kursu badania ankietowego wśród uczestników oraz jego wyników, -kserokopii wszystkich zaświadczeń (wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami MEN) i certyfikatów (sporządzonych na papierze zawierającym logotypy unijne, logo wykonawcy oraz zamawiającego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji) potwierdzających ukończenie kursu, na których uczestnicy kursów złożyli swoje podpisy i ujawnili datę odbioru oryginału zaświadczenia i certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym oraz podpisami i pieczęciami zamawiającego i wykonawcy), potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, -wykazu wydanych zgodnie z rejestrem zaświadczeń i certyfikatów (sporządzonego na papierze zawierającym logotypy unijne oraz logo wykonawcy zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji), -kserokopii dziennika zajęć edukacyjnych (sporządzonego na papierze zawierającym logotypy unijne oraz logo wykonawcy zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji), potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, -list obecności w oryginale (sporządzonych na papierze zawierającym logotypy unijne oraz logo wykonawcy zgodnie z: Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z lutego 2009 r., Strategią Komunikacji Funduszy Europejskich w ramach Narodowej Strategii Spójności na lata 2007 - 2013 wraz z załącznikiem nr 1, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji. p)W ramach nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonych kursów wyznaczenia (personalnie) opiekuna szkolenia sprawującego nadzór nad jego poprawną realizacją. q)Zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerów posiadających stosowne uprawnienia, zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. r)Skierowania i sfinansowania uczestnikom badań lekarskich z zakresu medycyny pracy w przypadkach gdy przepisy prawa nakładają taki obowiązek. s)Poinformowania wszystkich osób zaangażowanych w realizację zadań w ramach projektu o możliwościach i sposobach zastosowania zasady równości płci w odniesieniu do zespołu zarządzającego oraz grup docelowych, zwłaszcza w aspekcie eliminowania barier ze względu na płeć, poprzez zastosowanie działań uwzględniających odmienne potrzeby kobiet i mężczyzn.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach