Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunkach: - Księgowość komputerowa z obsługą programów Symfonia i Płatnik, - Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowaniem.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
  • Data zamieszczenia: 2010-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
    REGON: 09012213800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pupinowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunkach: - Księgowość komputerowa z obsługą programów Symfonia i Płatnik, - Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu w kierunkach: - Księgowość komputerowa z obsługą programów Symfonia i Płatnik - dla 15 osób, - Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowaniem - dla 15 osób. Księgowość komputerowa z obsługą programów Symfonia i Płatnik: Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w przedmiotowym zakresie dla jednej 15-osobowej grupy osób bezrobotnych, skierowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu w II kwartale 2010 r. Ilość godzin szkolenia nas jednego uczestnika = 350, przy czym jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestników wiedzy na temat zasad prowadzenia księgowości w oparciu o programy komputerowe Symfonia i Płatnik. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - podstawy księgowości, - podstawy rachunkowości, - prawo podatkowe i rozliczenia podatkowe, - księga przychodów i rozchodów, - układ bilansu i rachunków zysków i strat, - obsługa komputera, ?- prowadzenie księgowości przy zastosowaniu programów komputerowych Symfonia i Płatnik. Profesjonalny sprzedawca z elementami obsługi komputera, kas fiskalnych i fakturowaniem: Przedmiotem tej części zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu w przedmiotowym zakresie dla jednej 15-osobowej grupy osób bezrobotnych, skierowanej przez Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu w II kwartale 2010 r. Ilość godzin szkolenia nas jednego uczestnika = 200, przy czym jedną godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy jako sprzedawcy z umiejętnością obsługi kasy fiskalnej, komputera oraz umiejętnością fakturowania. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne: - przepisy BHP, - charakterystyka zawodu sprzedawcy, - podstawy organizacyjno-prawne podmiotów handlowych, - psychologia sprzedaży, - obsługa kasy fiskalnej, - obsługa terminala kart płatniczych, - obsługa komputera z uwzględnieniem programów handlowych (np. Subiekt), - sporządzanie dokumentów sprzedaży (fakturowanie, przyjmowanie reklamacji itp.), - obsługa klienta, - reklama i marketing.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach