Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Społeczność aktywna realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 357 37 47 , fax. 0-83 357 37 47
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 6
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 0-83 357 37 47, fax. 0-83 357 37 47
    REGON: 00230038000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.losice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Społeczność aktywna realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetycznego z wizażem stopień podstawowy dla 2 uczestników projektu Społeczność aktywna realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Miejsce szkolenia:Łosice 2.Termin realizacji zamówienia: październik-listopad 2012 3.Ilość godzin: 50 godz. kursu /Teoria - 10 godz. lekcyjnych, Praktyka - 38 godz. lekcyjnych, egzamin - 2 godz./ 4.Liczba uczestników: 2 osoby. 5.Wyżywienie: catering podczas zajęć teoretycznych /kawa, herbata, ciastka, zimne napoje, soki, jednodaniowy ciepły posiłek/. 6.Zajęcia na kursie powinny odbywać się między godzinami 8.00 a 20.00, maksymalnie 7 godzin dziennie, w tym również w soboty między godzinami 8.00 a 15.00 maksymalnie 5 godzin. 7.Program: Program zajęć: -Podstawy pielęgnacji różnych typów skóry -Charakterystyka środków do zabiegów kosmetycznych -Rodzaje i techniki zabiegów kosmetycznych -Makijaż -Wizerunek zewnętrzny -Warsztat pracy wizażysty -Twój typ-twoje kolory -Techniki makijażu -Podstawy stylizacji -Komponowanie garderoby -BHP i organizacja pracy kosmetyczki-wizażystki -egzamin Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu, jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych -listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, -listę odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę odbioru zwrotu kosztów dojazdu, -protokół z egzaminu kończącego kurs -zaświadczenie o ukończeniu kursu 8.Wykonawca zobowiązuje się również udostępnić podczas zajęć praktycznych następujące materiały: -Akcesoria do wizażu i stylizacji - biżuteria min 3 różne zestawy, kapelusze, chusty, ubrania itp. -Akcesoria kosmetyczne: toniki, mleczka, aplikatory, patyczki, paletę cieni matowych i perłowych, błyszczyki, podkłady, pudry w różnych odcieniach, róże, kamuflaże, korektory pomadki, pędzelki, waciki, spraye, tusze do rzęs, kredki do oczu, sztuczne rzęsy, kleje, brokaty, gąbki, penseta, maseczki - minimum 3 różne maseczki itp. -Konieczne jest zapewnienie następującego sprzętu, przyrządów, urządzeń i pomocy naukowych: -W procesie szkolenia praktycznego konieczne jest zastosowanie sprzętów używanych w pracy kosmetyczki, -Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w sali dydaktycznej przystosowanej do wykładów dla min. 2 osób z dostępem do sanitariów. -Sala do zajęć teoretycznych ma być wyposażona w ogrzewanie, pomoce naukowe: plansze, rzutnik, urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce kursu, tablica i kreda lub flipchart i flamastry, skrypty, kserowane materiały pomocnicze itp. 10.Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia do organizacji kursu w miejscowości Łosice lub w miejscowości, w której będzie prowadzony kurs. 11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanej z przebiegiem kursów. 12.Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego szkolenia. 13.Wykonawca zapewni catering podczas odbywania zajęć teoretycznych w postaci: zimne i gorące napoje oraz ciastka i jednodaniowy ciepły posiłek. 14.Do realizacji kursu Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na własność: podręcznik kursanta, skoroszyt do sporządzania notatek, twarda teczka na dokumenty, długopis oraz paleta cieni na której będzie pracował uczestnik kursu. 15.Wykonawca ponadto powinien zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową; 16.Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym. 17.Wykonawca jest zobowiązany: -prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do informowania zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. -do ologowania materiałów szkoleniowych i oznaczenia miejsca kursu logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagą Unii Europejskiej i nazwą projektu /Społeczność aktywna/ oraz informacji o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -poinformowania o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; -do prowadzenia dziennika zajęć. -do przygotowania list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, list odbioru zaświadczenia o ukończeniu kursu, oraz list odbioru zwrotu kosztów dojazdu i cateringu. 18.Ponadto wykonawca pokrywa koszty: -dojazdu kursantów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem; -koszt cateringu podczas zajęć. 19.Ubezpieczenie uczestników kursu leży po stronie Zamawiającego. 20.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć program kursu na druku stanowiącym zał. nr 6 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie kursu powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres kursu. Dopuszcza się modyfikacje planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. 21.Kurs powinien zakończyć się egzaminem oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. 22.Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z flagą UE i logo Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z flagą UE i logo Kapitału Ludzkiego i informacją o współfinansowaniu projektu. 23.Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu: -ksero dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia -imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, listę odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę odbioru zwrotu kosztów dojazdu, -kserokopii zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu, -faktury za wykonaną usługę, -protokołu odbioru usługi. 24.Rozliczenie według terminu płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy po dołączeniu kompletu dokumentów zgodnie z § 4 pkt. 5 wzoru umowy. 25.Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie wskazanej w umowie. 26.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia podczas kursu naszych beneficjentów z innymi grupami szkoleniowymi. 27.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Część II Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kosmetycznego z wizażem stopień zaawansowany dla 1 uczestnika projektu /Społeczność aktywna/ realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łosicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.Miejsce szkolenia: Łosice 2.Termin realizacji zamówienia: październik-listopad 2012 3.Ilość godzin: 65 godz. kursu /Teoria - 10 godz. lekcyjnych, Praktyka - 53 godz. lekcyjne, egzamin - 2 godz./ 4.Liczba uczestników: 1 osoba. 5.Wyżywienie: catering podczas zajęć teoretycznych /kawa, herbata, ciastka, zimne napoje, soki, jednodaniowy ciepły posiłek/. 6.Zajęcia na kursie powinny odbywać się między godzinami 8.00 a 20.00, maksymalnie 7 godzin dziennie, w tym również w soboty między godzinami 8.00 a 15.00 maksymalnie 5 godzin. 7.Program: Program zajęć: -Podstawy pielęgnacji różnych typów skóry -Charakterystyka środków do zabiegów kosmetycznych -Rodzaje i techniki zabiegów kosmetycznych -Makijaż -Wizerunek zewnętrzny -Warsztat pracy wizażysty -Twój typ-twoje kolory -Techniki makijażu -Podstawy stylizacji -Komponowanie garderoby -BHP i organizacja pracy kosmetyczki-wizażystki -Stylizacja paznokci metodą akrylową i żelową -egzamin Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu, jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu: -dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych -listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, -listę odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę odbioru zwrotu kosztów dojazdu, -protokół z egzaminu kończącego kurs -zaświadczenie o ukończeniu kursu 8.Kurs powinien zakończyć się egzaminem. 9.Wykonawca zobowiązuje się również udostępnić podczas zajęć praktycznych następujące materiały: -Akcesoria do wizażu i stylizacji - biżuteria min 3 różne zestawy, kapelusze, chusty, ubrania itp. -Akcesoria kosmetyczne: toniki, mleczka, aplikatury, patyczki, paletę cieni matowych i perłowych, błyszczyki, podkłady, pudry w różnych odcieniach, róże, kamuflaże, korektory pomadki, pędzelki, waciki, spraye, tusze do rzęs, kredki do oczu, sztuczne rzęsy, kleje, brokaty, gąbki, penseta, maseczki - minimum 3 różne maseczki itp. -Akcesoria do manicure do modelowania paznokci metodą akryl i żel - pełne zestawy, penseta, patyczki, pędzelki, bliki polerskie, pilniki, waciki itp. oraz lakiery do paznokci min. 10 kolorów do dyspozycji, pędzle, cyrkonie min. 3 rodzaje, brokaty min 5 kolorów, lakiery do robienia wzorków min. 5 kolorów itp., lampa UV itp. 10.Konieczne jest zapewnienie następującego sprzętu, przyrządów, urządzeń i pomocy naukowych: -W procesie szkolenia praktycznego konieczne jest zastosowanie sprzętów używanych w pracy kosmetyczki; -Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w sali dydaktycznej przystosowanej do wykładów dla min. 2 osób z dostępem do sanitariów; -Sala do zajęć teoretycznych ma być wyposażona w ogrzewanie, pomoce naukowe: plansze, rzutnik, urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce kursu, tablica i kreda lub flipchart i flamastry, skrypty, kserowane materiały pomocnicze, 11.Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia do organizacji kursu w miejscowości Łosice lub w miejscowości, w której będzie prowadzony kurs. 12.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usługi związanej z przebiegiem kursów. 13.Wykonawca zapewni catering podczas odbywania zajęć teoretycznych w postaci: zimne i gorące napoje oraz ciastka i jednodaniowy ciepły posiłek. 14.Do realizacji kursu Wykonawca zakupi każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe na własność: skrypt tematyczny, skoroszyt do sporządzania notatek, twarda teczka na dokumenty, długopis oraz paleta cieni na której będzie pracował uczestnik kursu oraz jeden zestaw do stylizacji paznokci wybrany przez uczestnika kursu. 15.Wykonawca ponadto powinien zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową; 16.Wykonawca zapewni opiekuna, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym. 17.Wykonawca jest zobowiązany: -prowadzić ewidencję obecności uczestników kursu i zobowiązany jest do informowania zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach każdego z uczestników w przypadku przekroczenia 10% nieobecności. -do ologowania materiałów szkoleniowych i oznaczenia miejsca kursu logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagą Unii Europejskiej i nazwą projektu Społeczność aktywna oraz informacji o współfinansowaniu zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. -do prowadzenia dziennika zajęć. -do przygotowania list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych, list odbioru zaświadczenia o ukończeniu kursu, oraz list odbioru zwrotu kosztów dojazdu i cateringu. 18.Ponadto wykonawca pokrywa koszty: -dojazdu kursantów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem; -koszt cateringu podczas zajęć. 19.Ubezpieczenie uczestników kursu leży po stronie Zamawiającego. 20.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć program kursu na druku stanowiącym zał. Nr 6 do Formularza Ofertowego. Plan nauczania zamieszczony w Programie kursu powinien być sporządzony w oparciu o zaproponowany przez Zamawiającego zakres kursu. Dopuszcza się modyfikacje planu nauczania, jeżeli chodzi o kolejność poszczególnych zagadnień i ewentualne dodanie pewnych elementów. 21.Kurs będzie kończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu. 22.Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego należy wydać zaświadczenie z flagą UE i logo Kapitału Ludzkiego lub inny dokument z flagą UE i logo Kapitału Ludzkiego i informacją o współfinansowaniu projektu. 23.Dokumenty potwierdzające zakończenie kursu jakie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego po zakończeniu kursu: -ksero dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia -kopii protokołu z egzaminu końcowego oraz imienny wykaz osób, które ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym, -imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu końcowego, -rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika, oraz nazwę kursu i datę wydania zaświadczenia, -listę odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, cateringu oraz listę odbioru zwrotu kosztów dojazdu, -kserokopii zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu -potwierdzenia zapłaty za egzamin państwowy -faktury za wykonaną usługę, -protokołu odbioru usługi. 24.Rozliczenie według terminu płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy zgodnie z projektem umowy po dołączeniu kompletu dokumentów zgodnie z § 4 pkt. 5 wzoru umowy. 25.Zapłata nastąpi po zakończeniu realizacji całego zamówienia w kwocie wskazanej w umowie. 26.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia podczas kursu naszych beneficjentów z innymi grupami szkoleniowymi. 27.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.losice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach