Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 195 a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 200 , fax. 52 56 83 201
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu
    ul. Wojska Polskiego 195 a 195 a
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 200, fax. 52 56 83 201
    REGON: 09237658700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiecie.pcpr.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego stacjonarnego turnusu rehabilitacyjnego o charakterze usprawniająco- rekreacyjnym w okresie od 17 do 31 sierpnia 2012 r. włącznie -15 dni w tym 14 noclegów z zespołem ćwiczeń usprawniających psychoruchowo oraz warsztatów psychologicznych i doradztwa zawodowego dla 26 osób niepełnosprawnych z upośledzeniem umysłowym oraz 26 opiekunów, zwanym dalej zadaniem, w tym Wykonawca: 1. Zapewni warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych -Dz. U. Nr 230 poz. 1694, zwanym dalej Rozporządzeniem; 2. Zapewni transport z miejsca zamieszkania osób niepełnosprawnych - Świecie i Warlubie do ośrodka i z powrotem - autokar z klimatyzacją; 3. Ubezpieczy najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu rehabilitacyjnego uczestników podczas pobytu w ośrodku NNW na kwotę 10 000 zł na osobę; 4. Zapewni zakwaterowanie w ośrodku rehabilitacyjnym znajdującym się w odległości maksymalnie 1000 metrów od morza; 5. Zapewni zakwaterowanie w pokojach 2 i,lub 3 i, lub 4 osobowych z własnym pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w telewizor, czajnik bezprzewodowy; 6. Zapewni pełne wyżywienie - śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek, kolacja w klimatyzowanej stołówce na terenie ośrodka- posiłki serwowane do stolika; 7. Zapewni zabiegi rehabilitacyjne + gimnastykę ogólnousprawniającą -zgodnie z zaleceniami lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia; 8. Zapewni aktywne spędzanie czasu wolnego dostosowanego do warunków pogodowych w tym każdego dnia turnusu zapewni uczestnikom pobytu spotkań o charakterze integracyjnym prowadzonym przez animatora - w tym podczas 14 dni: min. 2 ogniska, min. 2 wieczorki taneczne, min. 2 pikniki, 4 zajęcia integracyjne i 4 sportowe; 9. Zorganizuje min. jedną wycieczkę autokarową połączoną ze zwiedzaniem atrakcji regionu, z uwzględnieniem wynajmu autokaru oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki; 10. Opłaci opłaty uzdrowiskowe,klimatyczne za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka; 11. Przeprowadzi na 14 dniowym turnusie rehabilitacyjnym dla 26 osób niepełnosprawnych 5 godzin warsztatów psychologicznych o tematyce: rozwój zdolności motywacyjnych, zwiększenie zaufania we własne możliwości, podniesienie poziomu samooceny, nabycie umiejętności komunikacyjnych mających na celu wzrost samooceny ograniczającej aktywność społeczną w tym: 1) przeprowadzi warsztaty w sali klimatyzowanej znajdującej się na terenie ośrodka przez 5 dni po 1 godzinie zegarowej dziennie - z wyłączeniem sobót i niedziel; 2) przeprowadzi ankiety początkowe - załącznik nr 7 do SIWZ; 3) przeprowadzi ankiety końcowe - załącznik nr 8 do SIWZ; 4) wyda uczestnikom warsztatów odpowiednie zaświadczenia potwierdzające ukończenie warsztatów, które uczestnik otrzyma podczas konferencji podsumowującej projekt - Aktywni na rynku pracy; 5) będzie prowadził listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zawierające tematykę warsztatów; 6) umieści logo POKL, logo EFS, emblematu Unii Europejskiej oraz informacje o realizowaniu warsztatów w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich dokumentach związanych z organizacją warsztatów takich jak: harmonogram warsztatów, zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, listy obecności, ankiety oraz pomieszczenia w których odbywać się będą warsztaty psychologiczne zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013, 7) dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl najpóźniej w dniu rozpoczęcia warsztatów psychologicznych; 8) sporządzi wizualizację warsztatów w postaci zdjęć; 9) dostarczy najpóźniej w ciągu 14 dni po zakończeniu warsztatów: a) kserokopię list obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników warsztatów psychologicznych zawierających tematykę przeprowadzonych warsztatów; b) oryginały i kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów psychologicznych; c) kopie ankiet początkowych i końcowych służących do oceny warsztatów psychologicznych; d) kopię wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach -wydruk ze strony www.inwestycjawkadry.info.pl; e) sporządzoną wizualizację warsztatów w postaci zdjęć na płycie CD. 12. Przeprowadzi na 14 dniowym turnusie rehabilitacyjnym dla 26 osób niepełnosprawnych 5 godzin zajęć z zakresu doradztwa zawodowego o tematyce: profil zawodowy, umiejętności i możliwości zawodowe, Indywidualny Plan Działania, zapoznanie z rynkiem pracy, sposoby poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie autoprezentacji do rozmowy z pracodawcą mających na celu wzrost umiejętności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy i podjęcia zatrudnienia w tym: 1) przeprowadzi zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w sali klimatyzowanej znajdującej się na terenie ośrodka przez 5 dni po 1 godzinie zegarowej dziennie -z wyłączeniem sobót i niedziel; 2) przeprowadzi ankiety początkowe -załącznik nr 9 do SIWZ; 3) przeprowadzi ankiety końcowe -załącznik nr 10 do SIWZ; 4) wyda uczestnikom doradztwa zawodowego odpowiednie zaświadczenia potwierdzające ukończenie w/w, które uczestnik otrzyma podczas konferencji podsumowującej projekt -Aktywni na rynku pracy; 5) będzie prowadził listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zawierających tematykę doradztwa zawodowego; 6) umieści logo POKL, logo EFS, emblematu Unii Europejskiej oraz informacje o realizowaniu doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich dokumentach związanych z organizacją warsztatów takich jak: harmonogram zajęć, zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, listy obecności, ankiety oraz pomieszczenia w których odbywać się będzie doradztwo zawodowe zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013; 7) dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl najpóźniej w dniu rozpoczęcia doradztwa zawodowego; 8) sporządzi wizualizację doradztwa zawodowego w postaci zdjęć 9) dostarczy najpóźniej w ciągu 14 dni po zakończeniu doradztwa: a) kserokopie list obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników doradztwa zawodowego zawierających tematykę przeprowadzonego doradztwa b) oryginały i kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczeń potwierdzających ukończenie doradztwa zawodowego c) oryginały i kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem Indywidualnych Planów Działania d) kopie ankiet początkowych i końcowych służących do oceny doradztwa zawodowego e) kopię wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach -wydruk ze strony www.inwestycjawkadry.info.pl f) sporządzoną wizualizację doradztwa w postaci zdjęć na płycie CD II. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zostanie zobowiązany do: 1. Wywieszenia w widocznym miejscu plakatu informującego o dofinansowaniu ze środków EFS niniejszego zadania; 2. Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o każdym przypadku przerwania zadania przez jego uczestnika, 3. Rozliczenia przekazanego dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zgodnie z Rozporządzeniem, 4. Rozliczenia części zadania finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w formie wystawienia i przekazania w terminie 14 dni od dnia zakończenia zadania faktury zawierającej: koszt turnusu rehabilitacyjnego -stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą przekazanego dofinansowania ze środków PFRON a kosztem całkowitym turnusu, koszt przeprowadzonych warsztatów psychologicznych, koszt przeprowadzonego doradztwa zawodowego oraz koszt transportu -jako oddzielne pozycje na fakturze, której płatnikiem będzie Zamawiający wraz kopią polisy ubezpieczeniowej uczestników turnusu, sporządzoną wizualizacją pobytu na turnusie rehabilitacyjnym na płycie CD oraz dokumentacją o której mowa w I. ust. 11 pkt. 9 i ust. 12 pkt. 9.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiecie.pcpr.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach