Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu ogłasza przetarg
- Adres: 26-700 Zwoleń, ul. Wojska Polskiego 78
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 676 3623 , fax. 48 676 36 23
- Data zamieszczenia: 2015-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu
ul. Wojska Polskiego 78 78
26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie
tel. 48 676 3623, fax. 48 676 36 23
REGON: 67199501000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprzwolen.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla uczestników projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego szkolenia wyjazdowego z zakresu aktywności zawodowej i społecznej wraz z programem rehabilitacyjno - integracyjnym dla grupy 37 osobowej w tym: 25 osób niepełnosprawnych i 10 ich opiekunów oraz 2 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego, będących uczestnikami projektu systemowego My samodzielni realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zwoleniu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie 2.Osoby niepełnosprawne biorące udział w wyjeździe, posiadają następujące dysfunkcje wiodące: - upośledzenie narządu ruchu ( wśród uczestników wyjazdu będą osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich i kulach), - choroby psychiczne, - choroby neurologiczne, - choroby układu oddechowego i krążenia, 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694 ze zm.) a w szczególności zapewnić jego uczestnikom: 3.1 W zakresie położenia ośrodka odnośnie wszystkich wyjazdów: a) zakwaterowania w jednym obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym ( dla całej grupy) uprawnionym do realizacji niniejszego zamówienia, zlokalizowanym w odległości max. 300 km od siedziby Zamawiającego ( Zwolenia) ,Zamawiający określił lokalizację ośrodka maksymalnie 300 km od siedziby Zamawiającego biorąc pod uwagę bezpieczeństwo oraz komfort osób niepełnosprawnych biorących udział w niniejszym wyjeździe szkoleniowym z uwagi na to, że są to osoby niepełnosprawne z różnymi schorzeniami również poruszające się na wózkach inwalidzkich. b) wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy m.in. stołówka, baza rekreacyjna, baza zabiegowa itp, powinny być dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ( np. winda, podjazd itp.) 3.2 W zakresie zakwaterowania: a) rozlokowania wszystkich uczestników w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym ( tj: umywalka, prysznic, wc, z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody) zlokalizowanych na parterze ośrodka, wyposażonych w telewizor z pilotem, telefon, czajnik bezprzewodowy, ręczniki kąpielowe itp. b) w przypadku zakwaterowania na piętrze niezbędne wyposażenie budynku w windę. Wykonawca musi dysponować również salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej. c) wyposażenie pokoi i łazienek w rozwiązania architektoniczne dostosowane do rodzaju niepełnosprawności (np. osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) d)zapewnienie obsługi sprzątającej dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy wyjazdu. Przed podpisaniem umowy z Wykonawcą Zamawiający zastrzega sobie przeprowadzenie oględzin zaoferowanego ośrodka w którym zostanie zrealizowane niniejsze zamówienie. 3.3 W zakresie wyżywienia: a) 3 posiłki dziennie ( śniadanie, obiad dwudaniowy z deserem i kompotem, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, z zastrzeżeniem iż przyjazd uczestników do ośrodka rozpoczyna się obiadem. b) w przypadku osób wymagających zastosowania specjalistycznej diety, zagwarantowanie zbilansowanych, urozmaiconych posiłków, dostosowanych do rodzaju schorzenia; c) suchy prowiant na czas podróży w dniu wyjazdu i powrotu; d) żywienie uczestników pobytu powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i zasad higieny; 3.4 W zakresie bazy rehabilitacyjno - zabiegowej: a) co najmniej 2 zabiegi dziennie przez min. 10 dni zabiegowych dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, dostosowane do rodzaju schorzenia lub dysfunkcji, zabiegi realizowane na terenie ośrodka w którym zakwaterowani będą uczestnicy wyjazdu; b) wykwalifikowana kadra rehabilitantów i fizykoterapeutów; c) badania lekarskie na początku i na końcu turnusu osób niepełnosprawnych; d) całodobowa opieka pielęgniarska i lekarska ( lekarz i pielęgniarka na stałe przebywający w ośrodku) e) w przypadku konieczności przewozu uczestnika do szpitala, gwarancja bezpłatnego transportu, opieki pielęgniarskiej lub lekarskiej; 3.5 W zakresie zaplecza rekreacyjno - rozrywkowego: a) kadra gwarantująca prawidłową realizację programu wyjazdu, w tym opiekunowie odpowiedzialni za koordynację pobytu grupy w zakresie obsługi kulturalno- oświatowej; b) bogata oferta zajęć integracyjno - rozrywkowych ( ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki integracyjne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprez); c) zorganizowanie 2-ch wycieczek autokarowych krajoznawczych w tym:uregulowanie wszelkich biletów wstępu, wejściówek opłat parkingowych itp; d) bogata bezpłatna infrastruktura sportowa np.: boiska do piłki siatkowej, koszykowej, wypożyczalnia sprzętu sportowego, wypożyczalnia rowerów, itp.; e) zajęcia związane z przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nich udział; 3.6 W zakresie transportu: a) przewóz uczestników ze Zwolenia do miejscowości w której położony jest ośrodek, oraz przywóz z ośrodka do Zwolenia po zakończeniu pobytu; b) wykonawca zapewni sprawny technicznie ( posiadający aktualny przegląd techniczny), komfortowo wyposażony autokar z klimatyzacją, toaletą, TV i nagłośnieniem; c) wykonawca zapewni kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdu i aktualne badania lekarskie; d) wykonawca poinformuje zamawiającego o terminie, miejscu i godzinie podstawienia autokaru w dniu wyjazdu ze Zwolenia w formie pisemnej najpóźniej na 5 dni przed planowanym terminem wyjazdu; e) ubezpieczenia NNW wszystkich uczestników na czas pobytu i przejazdu autokarowego w wysokości 10 tys. zł. przypadających na jednego uczestnika a w razie zaistnienia potrzeby sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnikiem jak i w drodze do i z miejsca wyjazdu; f) wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób przez cały okres pobytu; 3.7 W zakresie przeprowadzenia szkolenia: a) wykonawca przeprowadzi 40 godz. grupowego szkolenie z zakresu rozwoju aktywności zawodowej i społecznej oraz po 1 godz. indywidualnego doradztwa zawodowego dla każdej osoby niepełnosprawnej) z doradcą zawodowym. b) tematyka szkolenia obejmuje: - umiejętności komunikacji interpersonalnej; - jak podnieść poczucie własnej wartości: - jak wzmocnić pewność siebie; - nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem; - poruszanie się po rynku pracy; - warunki zatrudnienia osób niepełnosprawnych oraz przysługujące im prawa i obowiązki; - nauka konstruowania CV oraz listu motywacyjnego; - nabywanie wiedzy z zakresu autoprezentacji; c) Wykonawca na 5 dni przed planowanym wyjazdem przedstawi zamawiającemu, plan wyjazdu oraz program szkolenia. d)uczestnikom należy zapewnić niezbędne materiały szkoleniowe ( długopis, materiały dydaktyczne z zakresu i tematyki objętej programem szkolenia, notatnik), które zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia. e) Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przebiegu szkolenia, wymiaru godzin , potwierdzonego przez trenera, f) w trakcie szkolenia poczęstunek w postaci suszu ciastkowego, napoi, owoców, kawy, herbaty. 3.8 Wymagania dodatkowe, związane z realizacją usługi: a) opłata taksy klimatycznej za wszystkich uczestników, jeżeli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka miejscowości uzdrowiskowej; b) oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy projektu, poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących realizowanego projektu; c) prowadzenie dokumentacji zdjęciowej i przekazania jej w formie zapisu cyfrowego na płycie CD Zamawiającemu po zakończeniu zrealizowanej usługi; d) zawiadomienie zamawiającego o każdym przypadku przerwania pobytu przez jego uczestnika; e) przekazanie sprawozdania w formie pisemnej po jej zakończeniu zawierającego opis przeprowadzonej usługi oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, niezbędnych przy realizacji ww. projektu w tym: - sprawozdania z przeprowadzonej usługi; - dokumentacji fotograficznej; - harmonogramu zajęć, wykazu kadry; - listy uczestników; - listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych; - listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń, oraz kserokopie tych zaświadczeń 9 potwierdzonych za zgodność z oryginałem) - listy potwierdzającej udziału uczestników w programach integracyjnych; - listy potwierdzającej udział uczestników na zajęciach grupowych; - listy potwierdzającej udział uczestników na zajęciach indywidualnych; - potwierdzenie badań lekarskich; - potwierdzenie udziału uczestników na zajęciach rehabilitacyjnych; - ankiety ,wypełnione przez uczestników po zakończeniu szkolenia; f) podane w pkt 1 niniejszego załącznika ilości uczestników są szacunkowe a Zamawiający poda wstępną ilość osób na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Powiadomienie o wstępnej ilości uczestników nastąpi faksem lub pocztą elektroniczną na numer/adres podany przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) i tak: - jeżeli zamawiający zgłosi zmniejszenie ilości uczestników, najpóźniej w dniu wyjazdu , to nie poniesie kosztów umownych świadczeń przewidzianych dla tych uczestników, których nieobecność została zgłoszona; - jeżeli zamawiający nie dokona zgłoszenia o zmniejszeniu ilości uczestników, zapłaci umowną cenę świadczeń przewidzianych dla danej osoby za wszystkie dni trwania usługi; - jeżeli liczba osób zostanie zwiększona Zamawiający, dodatkowo pokryje koszty tych osób zgodnie z e złożoną w niniejszym postępowaniu ofertą. - Każdorazowa zmiana ilości osób uczestników projektu wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń wyjazdowych wraz z programem rehabilitacyjno - integracyjnym dla osób niepełnosprawnych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprzwolen.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu zarządzania czasem pracy oraz elementami radzenia sobie ze stresem
Dodano: 2016-07-01 - Realizacja programu z zakresu profilaktyki uzależnień i przemocy zaadre-sowanego do dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na podstawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m.st. Warszawy w 2016 r.
Dodano: 2016-04-06 - Przeprowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla pracowników Ministerstwa Spraw Zagranicznych w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - Realizacja spotkań edukacyjnych z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla rad pedagogicznych w żoliborskich placówkach oświatowych.
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników CUPT z zakresu umiejętności komunikacyjnych w procesie oceny pracowniczej
Dodano: 2015-09-18 - Realizacja szkolenia pn. Przeciw pijanym kierowcom
Dodano: 2015-09-15 - Realizacja warsztatów z zakresu umiejętności wychowawczych dla rodziców w przedszkolach i szkołach podstawowych
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja szkolenia wyjazdowego p.n. Praktyczne aspekty funkcjonowania zespołów interdyscyplinarnych ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie
Dodano: 2015-09-10 - Realizacja cyklu spotkań edukacyjnych dla rodziców pn. Żoliborska Akademia Rodzica.
Dodano: 2015-04-28 - Organizacja i przeprowadzenie programu profilaktycznego wraz z wypoczynkiem letnim dla 280 dzieci z rodzin zagrożonych problemem alkoholowym zamieszkujących na terenie Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w roku 2015
Dodano: 2015-04-20