Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursów - w ośrodku szkolenia kierowców, w zakresie świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej wraz z egzaminem na kwalifikację wstępną przyśpieszoną

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursów - w ośrodku szkolenia kierowców, w zakresie świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej wraz z egzaminem na kwalifikację wstępną przyśpieszoną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiot zamówienia:

    1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w formie kursów - w ośrodku szkolenia kierowców, w zakresie świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej wraz z egzaminem na kwalifikację wstępną przyśpieszoną.

    1.2. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonywany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie go obejmującym, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.) zwane dalej Rozporządzeniem.

    1.3. W przypadku zmiany przepisów prawa obejmujących przedmiot zamówienia, przy czym zamiany te wpływać będą na sposób wykonywania niniejszego zamówienia oraz będą obowiązywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia - zamawiający dopuści wówczas wprowadzenie tych zmian do niniejszego zamówienia, spisując w razie konieczności stosowny aneks do umowy z wybranym wykonawcą.

    1.4. Liczba osób objętych szkoleniem wynosi 20 osób, z podziałem na 2 grupy dziesięcioosobowe.

    1.5. Osoby objęte szkoleniem (kursanci) zostaną wskazane przez zamawiającego.

    1.6. Wykonawca przeprowadzi kwalifikację kursantów zgodnie z wymaganiami aktualnie obowiązujących przepisów, w tym zorganizuje badania lekarskie o czym mowa poniżej w pkt 4.

    2. Godziny realizacji:

    2.1. Liczba godzin każdego z obu przedmiotowych kursów wynosi 140 godzin dla jednego uczestnika kursu, przy czym godzina szkolenia teoretycznego równa się 45 minutom, a szkolenia praktycznego 60 minutom.

    2.2. Zajęcia teoretyczne będą się odbywały od 2 do 4 razy w tygodniu z zachowaniem następujących warunków:

    - w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku zajęcia będą odbywały się w godzinach od 17.00 do 22.00, jednorazowo nie więcej niż 4 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna = 45 minut) plus przerwy zgodnie z obowiązującymi przepisami;

    - w soboty i niedziele zajęcia będą odbywały się w godzinach od 9.00 do 22.00 jednorazowo nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) plus przerwy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    2.3. Zajęcia praktyczne będą się odbywały wg indywidualnych ustaleń z kursantami.

    2.4. Dopuszcza się realizację kursu świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej w formie e-learningowej. Wykonawca zobowiązuje się wówczas do udostępnienia w tym celu sali komputerowej, wyposażonej w sposób niezbędny do przeprowadzenia kursu w formie e-learningowej, w przypadku zgłoszenia takiego zapotrzebowania ze strony uczestników kursu.

    3. Kadra, sprzęt, warunki lokalowe:

    3.1. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów przystosowanych do przeprowadzenia kursu kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej oraz instruktorów, aby w terminie wskazanym w rozdz. V zdążyć przeszkolić skierowane przez zamawiającego osoby.

    3.2. Wykłady teoretyczne oraz zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę instruktorów posiadającą uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osób wskazanych do wykonania zamówienia należy przedłożyć zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.

    3.3. Szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy musi być przeprowadzone przez osobę, która spełnia warunki określone w art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r., Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.).

    3.4. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić lokal (salę szkoleniową) oraz plac manewrowy lub symulator przystosowany do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia.

    3.5. Warunki lokalowe, plac manewrowy oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i ppoż. zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    3.6. Sala szkoleniowa musi być wyposażona co najmniej w odpowiednią ilość stolików i miejsc siedzących, musi być właściwie oświetlona, oddzielona od innych pomieszczeń oraz musi posiadać sprawną wentylację (m.in. dla każdego kursanta musi być zapewniona minimalna powierzchnia 2m2). Ponadto powinna być wyposażona w co najmniej 5 stanowisk komputerowych.

    3.7. Lokalizacja sali szkoleniowej musi znajdować się w odległości maksymalnie do 30 km od siedziby zamawiającego tj. od Mszczonowa, Pl. Piłsudskiego 1.

    3.8. Lokalizacja placu manewrowego lub symulatora musi znajdować się w odległości maksymalnie do 60 km od siedziby zamawiającego tj. od Mszczonowa, Pl. Piłsudskiego 1.

    3.9. Sala szkoleniowa musi być przystosowana do zapewnienia kursantom poczęstunku. Poczęstunek (kubki, talerzyki, napoje, ciastka etc.) zapewnia kursantom zamawiający, Wykonawca zobowiązany będzie kursantom ten poczęstunek serwować.

    3.10. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wyposażenie dydaktyczne zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia.

    3.11. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dodatkowe materiały dydaktyczne, które będą wykorzystywane w trakcie prowadzenia kursu. Materiały te przechodzą na własność kursanta.

    Jeden dodatkowy komplet materiałów dydaktycznych wykonawca przekaże zamawiającemu.

    3.12. Zamawiający zapewnia kursantom: teczkę, zeszyt i długopis.

    4. Badania lekarskie:

    4.1. Wykonawca zorganizuje niezbędne badania lekarskie oraz psychotechniczne wszystkich uczestników kursu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy. Uczestnicy kursu zostaną wskazani przez zamawiającego.

    4.2. Koszty badań lekarskich pokrywa zamawiający.

    5. Program i harmonogram szkolenia:

    5.1. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować szczegółowy program szkolenia wg wymagań Rozporządzenia.

    5.2. Program szkolenia nie może być uzupełniany o tematykę niezwiązaną z zakresem szkolenia.

    5.3. Program szkolenia powinien być przygotowany i przedstawiony zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.

    5.4. Program szkolenia wymagać będzie akceptacji zamawiającego.

    5.5. Wykonawca zobowiązany będzie przygotować harmonogram szkolenia.

    5.6. Harmonogram szkolenia musi być zgodny z zapisami rozdz. IV pkt. 2 niniejszej siwz.

    5.7. Harmonogram szkolenia powinien być przygotowany i przedstawiony zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy ze wskazaniem miejsca realizacji kursu.

    5.8. Harmonogram szkolenia wymagać będzie akceptacji zamawiającego.

    6. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:

    6.1. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić listę obecności, dziennik zajęć oraz pozostałą dokumentację wg wymagań Rozporządzenia.

    6.2. Co dwa tygodnie wykonawca poinformuje zamawiającego drogą mailową, faksem lub pisemnie w postaci notatki złożonej w siedzibie zamawiającego o stanie zrealizowanych godzin praktycznych przez każdego kursanta.

    6.3. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo powiadomić zamawiającego o rezygnacji kursanta z udziału w szkoleniu oraz o absencji kursanta na dwóch kolejnych zajęciach, jeśli kursant nie usprawiedliwi swojej nieobecności. Powiadomienie musi nastąpić w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia któregokolwiek z ww. zdarzeń.

    6.4. Szkolenie powinno mieć opiekuna z ramienia wykonawcy, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz zamawiającym.

    6.5. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi jeden egzamin na kwalifikację wstępną przyśpieszoną dla każdego uczestnika zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszty pierwszego podejścia do egzaminu pokrywa wykonawca.

    7. Pozostałe wymagania wobec wykonawcy:

    7.1. Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem.

    7.2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) zarówno w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy jak również po jego zakończeniu.

    7.3. Wykonawca zapewni kursantom pomoc w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do przystąpienia do egzaminu państwowego.

    7.4 Zamawiający przekaże wykonawcy logotypy instytucji współfinansującej, a Wykonawca zamieści je m.in. na materiałach dydaktycznych oraz na zaświadczeniu o ukończeniu kursu

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach