Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Techniki aktywnego poszukiwania pracy oraz nabywanie kompetencji kluczowych w ramach projektu pn. Aktywność zawodowa na zdrowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy) Program szkolenia składający się z 84 h lekcyjnych (przynajmniej po 6h dziennie) powinien obejmować m.in.: 1) efektywna komunikacja oraz autoprezentacja 2) trening asertywności 3) skuteczne zarządzanie sobą w czasie 4) sposoby radzenia sobie ze stresem oraz efektywne podnoszenie poczucia własnej wartości 5) rozmowa kwalifikacyjna 6) moduł równości szans kobiet i mężczyzn, przejawy dyskryminacji i stereotypy funkcjonujące w środowisku pracy 7) znajomości technik aktywnego poszukiwania pracy (plan, źródła oraz metody poszukiwania pracy) 8) podstawy obsługi komputera (edytor tekstu (np.Word), Internet) niezbędnej do poszukiwania pracy 9) sporządzania dokumentacji aplikacyjnej niezbędnej w poszukiwaniu pracy Metodyka szkolenia 1) wykorzystanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników) 2) praca oparta na treningu interpersonalnym 3) ćwiczenia indywidualne i grupowe, mające na celu zwiększenie wiary w siebie i pomóc w znalezieniu pracy 4) praca indywidualna przy komputerach - formy poszukiwania pracy przy zastosowaniu źródeł internetowych oraz sporządzanie dokumentów aplikacyjnych (cv i list motywacyjny) Liczba uczestników szkoleń: łącznie 20 osób niepełnosprawnych Czas trwania szkolenia to 84 h, po 6 do 8 godzin dziennie. Na jedną godzinę zegarową składa się jedna godzina lekcyjna = 45 minut i 15 minut przerwy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach