Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z nowoczesnych metod rekrutacji dla uczestników,uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6811452 , fax. 058 6814219
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
    ul. Mściwoja II 4 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6811452, fax. 058 6814219
    REGON: 19193370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z nowoczesnych metod rekrutacji dla uczestników,uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Szkolenie z nowoczesnych metod rekrutacji dla 10 uczestników, uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Szkoleniem będzie objęta jedna grupa szkoleniowa, składająca się z 10 osób bezrobotnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników, uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Celem szkolenia jest nabycie przez osoby bezrobotne z powiatu kartuskiego umiejętności aktywnego poszukiwania pracy, opanowanie umiejętności sporządzenia dokumentów aplikacyjnych, kształtowanie postaw aktywnych w poszukiwaniu pracy oraz nauka stworzenia pozytywnego wizerunku swojej osoby przed Pracodawcą. Młode osoby bezrobotne w wieku 18-30 lat, posiadające wykształcenie ekonomiczne (min. średnie), zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach.Planowany okres realizacji szkolenia, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość- listopad 2013 r.Liczba godzin szkolenia wynosi łącznie 60 godzin zegarowych. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt.Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy. Termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający.Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie Kartuz. Informacje nt. miejsca odbywania zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się w ofercie Wykonawcy.Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum):1.Motywowanie do poszukiwania pracy.2.Metody poszukiwania pracy.3.Nauka tworzenia dokumentów aplikacyjnych.4.Metody rekrutacji i selekcji pracowników.5.Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, w tym najczęściej zadawane przez pracodawców pytania.6.Doskonalenie umiejętności autoprezentacji.7.Kreowanie pozytywnego wizerunku- dobór stroju, makijaż, mowa ciała.8.Weryfikacja stylu prowadzenia rozmowy z pracodawcą.9.Analiza zachowań w trakcie rozmów rekrutacyjnych- symulacja rozmowy kwalifikacyjnej.10.Nowoczesne metody rekrutacji- prezentacja filmów o ww. tematyce.Zamawiający będzie preferował Wykonawców, którzy w ofercie uwzględnią również spotkanie z wizażystą,stylistą.Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników/uczestniczek szkolenia w zakresie nowoczesnych metod rekrutacji. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić każdemu Uczestnikowi, Uczestniczce możliwość analizy własnego zachowania podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz omówienia błędów poprzez nagranie na kamerze oraz odtworzenie i omówienie symulacji rozmowy kwalifikacyjnej każdego Uczestnika, każdej Uczestniczki.Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu szkolenia.Wydanie zaświadczeń, certyfikatów, dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia tj.: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa,Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego, wydanych na podstawie odrębnych przepisów. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEMU, KAŻDEJ UCZESTNIKOWI, UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA/DOKUMENTU (WYDANY NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW) ORAZ CERTYFIKATU. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne, łącznie dla całej grupy: notatnik-brulion - 10 szt.,segregator - 10 szt.,długopis - 10 szt.,skrypt autorski przygotowany przez wykładowców* - 10 szt., Skrypt autorski wykonany przez instytucję szkoleniową, składający się z min. 20 stron A4. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.)Informacje te wraz z opisem sali wykładowej muszą bezwzględnie znaleźć się na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika/każdej Uczestniczki szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników, Uczestniczki, jednak nie mniej niż:serwis kawowy obejmujący: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną - czarną lub owocową podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników,Uczestniczek), ciastka kruche różnego rodzaju (5 szt. na osobę), kanapki, bułki z wędliną i, lub serem oraz warzywami (sałata, rzodkiewka, itp.)- 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia.1.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników,Uczestniczek szkolenia wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego.2.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW oraz koszty dojazdu uczestników, uczestniczek na szkolenie pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie doyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach