Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs prawo jazdy kat. B dla uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6811452 , fax. 058 6814219
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
    ul. Mściwoja II 4 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6811452, fax. 058 6814219
    REGON: 19193370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Kurs prawo jazdy kat. B dla uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kurs prawo jazdy kat. B dla 10 uczestników/uczestniczek projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Szkoleniem będzie objęta jedna grupa szkoleniowa, składająca się z 10 osób bezrobotnych.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników/uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników/uczestniczek projektu do zdania egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B- uzyskania uprawnień do kierowania pojazdami osobowymi, a tym samym zwiększenie mobilności ww. osób. Szkoleniem zostanie objętych 10 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie minimum średnie. Ponadto wymagania wobec kandydatów określa ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2011 nr 30 poz. 151 z późn. zm.) Planowany okres realizacji szkolenia, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ: listopad- grudzień 2013 r.; Liczba godzin szkolenia wynosi łącznie 60 godzin zegarowych (30 godz. zajęć teoretycznych oraz 30 godz. zajęć praktycznych). Godzina szkolenia zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut. Godzina szkolenia zajęć praktycznych liczy 60 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. 2005 nr 217 poz. 1834). Liczba godzin zajęć praktycznych nie powinna być większa niż 15 godzin tygodniowo; Realizacja szkolenia w zakresie zajęć teoretycznych powinna odbywać się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, natomiast w zakresie zajęć praktycznych- od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt. Zajęcia teoretyczne powinny zostać zrealizowane w ciągu max. 5 dni roboczych; Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć teoretycznych co najmniej 2 przerwy kawowe oraz jedną przerwę obiadową; Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy; Termin realizacji zamówienia: termin rozpoczęcia realizacji szkolenia wyznacza Zamawiający. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie powiatu kartuskiego, preferowane miejsce: Kartuzy lub Żukowo. Zajęcia praktyczne muszę odbywać się na terenie woj. pomorskiego. Informacje nt. miejsca odbywania zajęć muszą bezwzględnie znaleźć się w ofercie Wykonawcy. Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. 2005 nr 217 poz. 1834) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2012 poz. 995 z późn. zm.). Szkolenie prowadzone musi być w formie zajęć teoretycznych i praktycznych. W trakcie zajęć teoretycznych każdy uczestnik/każda uczestniczka musi mieć możliwość pracy na komputerze- wypełnianie testów. W trakcie zajęć praktycznych, każdy uczestnik/każda uczestniczka musi mieć możliwość samodzielnej jazdy i wykonywania manewrów odpowiednim pojazdem samochodowym w wymiarze 30 godzin. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca winien zorganizować uczestnikom/uczestniczkom szkolenia egzamin wewnętrzny, potwierdzający nabyte umiejętności. Wykonawca jest również zobowiązany do zorganizowania i opłacenia uczestnikom uczestniczkom jednego egzaminu zewnętrznego (teoretycznego i praktycznego) na Prawo jazdy kat. B. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem uczestników do egzaminu zewnętrznego. Koszty związane z egzaminem należy ująć w cenie szkolenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie oświadczenie zgłoszenia uczestników/uczestniczek do egzaminu zewnętrznego. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia tj.: Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kategorii B, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. 2005 nr 217 poz. 1834); Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEMU/KAŻDEJ UCZESTNIKOWI/UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA ORAZ CERTYFIKATU. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne, łącznie dla całej grupy: notatnik -10 sztuk, długopis -10 sztuk, teczka wiązana lub z gumką z aktualnymi przepisami prawnymi zgodnymi z kierunkiem szkolenia- kpl. 10, kodeks drogowy w formie książkowej- sztuk 10, testy egzaminacyjne (mogą być CD/DVD)- sztuk 10. Zapewnienie cateringu: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych: I W trakcie zajęć teoretycznych w postaci: serwisu kawowego obejmującego: kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), ciastka kruche (5 szt. na osobę) dodatkowo wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną (co najmniej 250 ml na osobę). w przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z pieczywa chleb biały lub chleb razowy smarowanych masłem, łącznie w ilości po 2 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy: wędlina (szynka, polędwica) ser żółty, ryba, twarożek Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek itp. II W trakcie zajęć praktycznych w postaci: Wody mineralnej gazowanej/niegazowanej (co najmniej 250 ml na osobę/dzień szkolenia) Wykonawca zapewnia catering w postaci kanapek i serwisu kawowego w każdy dzień szkoleniowy. Uwaga: Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane bezpośrednio przed podaniem w danym dniu szkoleniowym, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Wyżej wymieniony skład kanapek stanowi przykład, Wykonawca może zaproponować składniki o nie gorszej, jakości, ponadto wymaga się wprowadzenia urozmaicenie menu w taki sposób, aby skład kanapek oraz rodzaje ciastek zmieniały się w poszczególnych dniach szkolenia. 1.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. 2.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami/Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW, koszty badań lekarskich oraz koszty dojazdu uczestników/uczestniczek na szkolenie pokrywa Zamawiający. Koszty materiałowe i dydaktyczne pokrywa jednostka szkoląca, tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach