Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Pracownika w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej osób do 25 roku życia

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6811452 , fax. 058 6814219
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
    ul. Mściwoja II 4 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6811452, fax. 058 6814219
    REGON: 19193370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Pracownika w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej osób do 25 roku życia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. ABC Pracownika dla osób bezrobotnych do 25 roku życia w ramach Programu na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. .Szkoleniem zostanie objętych 25 osób bezrobotnych, w wieku do 25 roku życia. Planuje się przeprowadzenie szkolenia w dwóch grupach (grupa pierwsza - 12 osób, grupa druga - 13 osób).Szkolenie ma na celu zmotywowanie i aktywizację osób długotrwale bezrobotnych na aktualnym rynku pracy. Szkolenie adresowane jest do osób długotrwale bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Kartuzy, które nie ukończyły 25 roku życia. Planowany okres realizacji szkolenia: kwiecień 2014 r. - maj 2014 r. Liczba godzin szkolenia dla każdej grupy powinna wynosić 30 godzin. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 6 godzin dziennie. Dla każdej grupy zajęcia będą prowadzone odrębnie, w następujących po sobie odstępach czasowych ustalonych przez Zamawiającego, z możliwością nakładania się realizacji szkolenia poszczególnych grup. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć co najmniej 2 przerwy na posiłek oferowany w ramach cateringu. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy. Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia szkolenia dla każdej grupy wyznacza Zamawiający.Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie Kartuz. Program szkolenia obejmuje zagadnienia w zakresie (minimum): Motywacja i jej wzmocnienie, Aktywna postawa w poszukiwaniu pracy, Metody poszukiwania pracy, autoprezentacja, Wykorzystanie komputera do profesjonalnego przygotowania dokumentów aplikacyjnych - przygotowanie listu motywacyjnego, CV, Rozmowa kwalifikacyjna (przygotowanie do rozmowy, najczęściej zadawane pytania, znaczenie wyglądu zewnętrznego), Nowoczesne metody rekrutacji i selekcji, Praca i jej znaczenie w życiu człowieka, odpowiedni stosunek do pracy, Prawa i obowiązki pracownika, Relacje Pracodawca-Pracownik, Etyka i kultura w pracy, Praca w zespole, Dalszy rozwój zawodowy. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. (Dz. U. z 2012 poz. 186 z późn. zm.) Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia w zakresie rozpoczęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia zostanie szczegółowo określony przed podpisaniem umowy. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SIWZ. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym, obejmującym zagadnienia omówione podczas szkolenia. Wydanie zaświadczeń/certyfikatów/dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiednich dokumentów, stwierdzających ukończenie szkolenia, zgodnych z zapisami wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne oraz niezbędny sprzęt do wykorzystania podczas szkolenia, w tym minimum: notatnik-brulion format A4, teczka papierowa wiązana lub z gumką A4, długopis, ołówek, skrypt autorski z zakresu poszukiwania pracy, podręcznik z zakresu poruszania się po ryku pracy. Zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych trenerów/instruktorów/wykładowców, spełniających wymagania Zamawiającego określone w warunkach udziału w postępowaniu;Szczegółowe wymagania odnośnie kwalifikacji kadry dydaktycznej określono w warunkach udziału w postępowaniu ROZDZIAŁ III SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników, jednak nie mniej niż: serwis kawowy obejmujący: kawę (naturalną-sypaną oraz rozpuszczalną), herbatę (czarną oraz owocową), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników), ciastka kruche różnego rodzaju (5 szt. na osobę), kanapki/bułki z wędliną i/lub serem oraz warzywami - 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia.Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników/Uczestniczek szkolenia wg wzorów przedstawionych przez Zamawiającego.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru wewnętrznego poprzez wyznaczenie osoby, która będzie do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i będzie odpowiadała za organizację szkolenia i sprawny przebieg szkolenia. Dla wszystkich Uczestników/Uczestniczek szkolenia Wykonawca musi przewidzieć ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem za cały okres szkolenia. Kwota ta musi zostać ujęta w preliminarzu szkolenia. Wykonawca ubezpieczy wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego odrębnym pismem ze wskazaniem okresu ubezpieczenia. Ubezpieczane będą osoby, które nie pobierają stypendium szkoleniowego oraz osoby, które w trakcie odbywania szkolenia podejmą zatrudnienie i będą kontynuować udział w szkoleniu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności zgłoszenia osoby do ubezpieczenia NNW niezwłocznie po zaistnieniu w/w sytuacji. Wynagrodzenie nastąpi na podstawie ostatecznego rozliczenia (rachunku, faktury) po uwzględnieniu ewentualnych kosztów ubezpieczenia poniesionych przez Wykonawcę. Koszty materiałowe i dydaktyczne pokrywa jednostka szkoląca, tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach