Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie:`Nowoczesne usługi sprzątające`

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-410 Ciechanów, ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725133 , fax. 023 6743662
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11 11
    06-410 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725133, fax. 023 6743662
    REGON: 13043280700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie:`Nowoczesne usługi sprzątające`
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Nowoczesne usługi sprzątające` dla osób bezrobotnych po 50 roku życia zarejestrowanych co najmniej 6 miesięcy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 80 godzin (zegarowych - 60 minut). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w branży profesjonalnego utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów, w tym nauka obsługi specjalistycznego sprzętu i maszyn sprzątających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku niezależnym od Zamawiającego. W razie wystąpienia powyższej okoliczności Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia: a) do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk dla uczestników szkolenia, dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, b) do zajęć praktycznych: niezbędne środki czystości, w szczególności: ścierki do różnych powierzchni, szczotki, ręczniki papierowe, worki na śmieci, drabiny, gąbki do czyszczenia, detergenty do czyszczenia różnych powierzchni i urządzeń w ilości niezbędnej do realizacji części praktycznej. Powyższe artykuły muszą być nowe, bez śladów użytkowania zakupione odrębnie na potrzeby uczestników szkolenia, z aktualną datą ważności. urządzenia i sprzęt sprzątający typu: odkurzacze przemysłowe do zbierania na mokro i sucho, zamiatarki bezpyłowe, myjki, automaty do wykładzin, różne typy maszyn czyszczących do mycia podłóg, akcesoria sprzątające i pomocnicze typu: miotły, wiadra, mopy, szufelki, tak by każdy uczestnik szkolenia mógł odbyć część praktyczną z możliwością bezpośredniej obsługi każdego urządzenia i sprzętu oraz wykonywania zadań związanych ze stanowiskiem pracy oraz miejscem wykonywania zadań. używane urządzenia, sprzęt, akcesoria i detergenty itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia, być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia komplet odzieży ochronnej, na który składają się fartuch ochronny, czepek, rękawice, maska jednorazowa oraz zobligować do ich stosowania, jeżeli przepisy szczegółowe w zakresie bhp wymagają stosowania takich środków przy wykonywaniu zadań. Po zakończeniu szkolenia komplet odzieży ochronnej przechodzi na własność uczestnika szkolenia. c) pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą: być przestronne i przewiewne, być przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia, posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, umożliwiające wykonywanie notatek, być wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia, będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, rzutnik multimedialny, itp.) posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, 2) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o kwalifikacjach odpowiadających przedmiotowi szkolenia, a także potwierdzonych stosownym dokumentem -w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 3) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 4) zapewnić uczestnikom szkolenia catering w każdym dniu szkolenia (gorący posiłek - drugie danie, kawa, napoje, herbata, itp.), 5) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 6) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 7) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 8) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące zagadnienia: BHP podstawowe zasady prowadzenia działalności gospodarczej utrzymanie czystości w obiektach rodzaje i typy podłóg profesjonalne utrzymanie w czystości wykładzin dywanowych profesjonalne utrzymywanie w czystości podłóg twardych (m. in. sprzątanie po budowlance, codzienna pielęgnacja, konserwacja, doczyszczanie i renowacja) środki chemiczne, ich Rodzaje i zastosowanie dobór, budowa, klasyfikacja i obsługa maszyn sprzątających, podstawowe technologie sprzątania, utrzymywanie czystości w różnych obiektach (hale produkcyjne, baseny, obiekty sportowe, itp.), kontrolowanie i ocena jakości wykonanej pracy 9) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 10) pisemnie informować Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie zajęć - przed ich dokonaniem, 11) w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - pisemnie informować Zamawiającego o odwołaniu zajęć najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, a także o propozycji zmian w harmonogramie, wynikających z odwołania zajęć, 12) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 13) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia, zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; d) formę i nazwę szkolenia; e) okres trwania szkolenia; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; 14) po ukończeniu szkolenia zapewnić każdemu kursantowi egzamin zewnętrzny, jeżeli taki egzamin jest przewidziany; 15) niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 16) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujące dokumenty: a) dziennik zajęć; b) imienną listę obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imienną listę, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imienną listę, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiety oceniające przeprowadzone wśród uczestników szkolenia. 17) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia, 18) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ciechanow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach