Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie:`Florysta z elementami ozdoby przedmiotów (decoupage)` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-410 Ciechanów, ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725133 , fax. 023 6743662
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11 11
    06-410 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725133, fax. 023 6743662
    REGON: 13043280700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie:`Florysta z elementami ozdoby przedmiotów (decoupage)` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 8 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie:`Florysta z elementami ozdoby przedmiotów (decoupage)` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 150 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu,chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia.Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie florystyki i decoupage. Szkolenie powinno zagwarantować uczestnikom uzyskanie wiedzy niezbędnej do realizacji zamówień klientów na wybrane wyroby bukieciarskie.3.3 Wykonawca zobowiązany jest:1)zapewnić dla celów realizacji szkolenia dla każdego uczestnika zajęć odpowiednią ilość materiału florystycznego i do decoupage, która wynika z omawianego zakresu tematycznego, tj:a)kwiaty cięte żywe i sztuczne, b)materiał zielony żywy i sztuczny,c)gałązki igliwia świeże i sztuczne,d)kwiaty i różnorodne rośliny suche,e)naczynia (wiklina, szkło, ceramika, drewno, metal itp.),f)dodatki florystyczne (wstążki, brokaty, taśmy dekoracyjne, kolorowe tiule,organzy, folie, flizeliny, bibuły, szyszki, bombki, szarfy itp.),g)gąbki florystyczne do układania kwiatów, h)ozdobny papier do pakowania prezentów, i)siatki, druty florystyczne, szpilki dekoracyjne, j)statyw do bukietu ślubnego, k)konstrukcja pod kompozycje okolicznościowe,l)pudełka różnej wielkości,m)nabłyszczacz do roślin,n)oraz inne niezbędne materiały florystyczne gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia,o)talerze płaskie,p)serwetki ryżowe,q)farby akrylowe, kleje do decoupageu,lakiery do spękań,r)oraz inne niezbędne materiały do decoupage gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.2)zapewnić uczestnikom szkolenia do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 8 stanowisk dla uczestników szkolenia, sprzęt niezbędny w zakresie realizacji tematyki szkolenia, do zajęć praktycznych sprzęt adekwatny do zamówienia umożliwiający realizację szkolenia np. noże florystyczne, sekatory, nożyczki, obcążki do drutu, pistolety do kleju, zszywacze, pędzelki, pisaki/markery do pisania na szarfach i wstążkach i inne niezbędne narzędzia w odpowiedniej ilości i jakości,3)zapewnić podczas zajęć teoretycznych: dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia,4)zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 5)posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 6)zapewnić catering (gorący posiłek, kawa, napoje, herbata, itp.),7)ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 8)zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 9) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu,10)opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące zagadnienia:a)Moduł I: Florystyka1. najważniejsze narzędzia używane w florystyce,2. pielęgnacja kwiatów ciętych. 3. sposoby przedłużania trwałości kwiatów ciętych,4. gatunki i nazwy kwiatów ciętych i zieleni,5. rodzaje bukietów - techniki ich wykonywania,6. rodzaje kompozycji kwiatowych i sposoby ich kształtowania,7. kompozycje w naczyniach,8.florystyka okolicznościowa (wiązanki ślubne, wianki komunijne, dekoracje świąteczne),9.wieńce (wieniec rzymski i warszawski).b)Moduł II: Technika decoupage 1. narzędzia i sposoby ich stosowania,2. omówienie materiałów stosowanych w decupageu,3. podstawowe techniki decupageu,4. komponowanie motywu,5. wycinanie i przyklejanie motywu z serwetki i papieru na różnych powierzchniach,6. techniki zdobienia różnych powierzchni,7. techniki utrwalające.11)przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć,12)prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z:a)dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego)oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni,b)imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych;c)arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d)protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone;e)imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia);13)wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia;14)opłacić i zorganizować egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny dla uczestników kursu jeżeli taki egzamin jest przewidziany;15)niezwłocznie poinformować Zamawiającego o:a)nie zgłaszaniu się uczestników;b)przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika;c)innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy.16)przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:a)dziennika zajęć;b)imiennej listy obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c)imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych;d)imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia);e)zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia;f)ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia.17) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.18)dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia.19)przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy,zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ciechanow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach