Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie: `Wizaż i stylizacja paznokci`

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-410 Ciechanów, ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725133 , fax. 023 6743662
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11 11
    06-410 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725133, fax. 023 6743662
    REGON: 13043280700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie: `Wizaż i stylizacja paznokci`
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 6 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Wizaż i stylizacja paznokci` - dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 120 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu wizażu i stylizacji paznokci oraz zwrócenie uwagi uczestnikom szkolenia na podstawowe zasady wizażu i stylizacji paznokci. Nauka właściwego indywidualnego podejścia do każdego obsługiwanego klienta. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 6 stanowisk dla uczestników szkolenia, 2) zapewnić do zajęć praktycznych niezbędne podstawowe produkty do profesjonalnego wizażu i stylizacji paznokci, w tym niezbędne akcesoria i produkty kosmetyczne do realizacji szkolenia, naczynia oraz sprzęt kosmetyczny (materiały muszą posiadać aktualną datę ważności), 3) zapewnić odzież ochronną - fartuszek kosmetyczny dla każdego uczestnika szkolenia, który po zakończeniu szkolenia przejdzie na własność osoby szkolonej, 4) zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia starter zawierający następujące akcesoria i kosmetyki, który po ukończeniu szkolenia przejdzie na własność uczestnika szkolenia: pędzel do nakładania pudru - 1 szt., pędzel do różu - 1 szt., aplikator do nakładania cieni - 3 szt., szczoteczka do brwi - 1 szt., pędzel do cieni -1 szt., pędzel do ust - 2 szt., trójkątne gąbki do podkładu - 3 szt., eyeliner do wykonywania kresek - 1 szt., podkład (fluid) w kremie - 3 odcienie, puder sypki transparentny - 1 szt., róż do policzków - 3 odcienie, paleta cieni - co najmniej 12 kolorów - 1 szt., mascara do rzęs - 2 kolory po 1 sztuce, kredka do oczu - 2 kolory po 1 sztuce, błyszczyk bezbarwny - 1 szt, pomadka do ust - 3 kolory po 1 szt., kredka do ust - 3 kolory po 1 szt., zestaw korektorów - 3 kolory, mleczko (płyn) do demakijażu - 1 szt., płatki kosmetyczne - 1 op. min. 40 szt., pęseta - 1 szt., Starter Wykonawca przekazuje uczestniczkom szkolenia w ostatnim dniu zajęć za pokwitowaniem odbioru. 5) zapewnić podczas zajęć teoretycznych: dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, 6) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 7) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 8) zapewnić catering (gorący posiłek, kawa, napoje, herbata, itp.), 9) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 10) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 11) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 12) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące moduły: a) organizacja pracy w gabinecie wizażysty (przepisy BHP, stanowisko pracy), b) elementy stylizacji paznokci (prezentacja produktów i akcesoriów oraz zasady ich używania, struktura i choroby paznokci, technologia przedłużania i modelowania paznokci, utwardzanie paznokci, reperacja struktury paznokcia, zdobnictwo paznokci różnymi metodami), c) wizaż (wizerunek kreowania, wizerunek pracownika w kontakcie z klientem itp.), d) makijaż (analiza kolorystyczna, przygotowanie skóry do makijażu, akcesoria i kosmetyki, makijaz dzienny, zawodowy, wieczorowy, ślubny, regulacja oraz barwienie rzęs i brwi itp.). 13) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 14) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 15) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia; 16) opłacić i zorganizować egzamin teoretyczny i praktyczny dla uczestników kursu; 17) niezwłocznie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 18) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia. 19) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 20) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 21) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ciechanow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach