Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista - dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6811452 , fax. 058 6814219
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
    ul. Mściwoja II 4 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6811452, fax. 058 6814219
    REGON: 19193370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista - dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla 9 osób bezrobotnych, tj. uczestników, uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu: Łączna liczba osób uczestniczących w szkoleniu: 9 osób. Zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne realizowane w ramach BLOKU I oraz BLOKU II powinny odbywać się w jednej grupie -9 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników, uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Cel szkolenia:Celem szkolenia jest zdobycie przez osoby bezrobotne wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy na stanowisku samodzielnego księgowego.Poziom wykształcenia uczestników uczestniczek szkolenia lub posiadane umiejętności Grupa docelowa:Młode osoby bezrobotne w wieku 18-30 lat, posiadające wykształcenie ekonomiczne (min. średnie), zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach.Ilość godzin: Harmonogram i organizacja zajęć:Planowany okres realizacji szkolenia: kwiecień - maj 2014 r. Liczba godzin szkolenia dla każdego, każdej uczestnika, uczestniczki wynosi 200 godzin. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 7 godzin dziennie. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt.Zajęcia w danym dniu szkoleniowym powinny zakończyć się nie później niż o godz. 16.00.Wykonawca zapewni co najmniej dwie przerwy kawowe oraz jedną przerwę obiadową.Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy; Miejsce realizacji: Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie powiatu kartuskiego. Preferowane miejsce realizacji szkolenia: Kartuzy.Program szkolenia: Minimalny zakres programowy - opis bloków tematycznych: Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum): BLOK I SAMODZIELNY KSIĘGOWY 120 godzin, BLOK II Obsługa programów Symfonia i Płatnik 80 godzin Liczba godzin poszczególnych zagadnień tematycznych musi być dostosowana do potrzeb i możliwości uczestników/uczestniczek szkolenia.Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia na stanowisku samodzielnego księgowego. Program szkolenia zostanie szczegółowo określony przed podpisaniem umowy. Metodologia prowadzenia zajęć:Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Ponadto, każdy uczestnik, uczestniczka powinien, powinna mieć możliwość pracy przy samodzielnym stanowisku komputerowym, pod nadzorem wykładowcy. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Egzamin sprawdzający: Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu szkolenia. Wydanie zaświadczeń,certyfikatów, dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia tj.: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu, dokumentów wydanego,wydanych na podstawie odrębnych przepisów Materiały dydaktyczne: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne: 1) Podręcznik z zakresu księgowości w małych i średnich firmach sztuk 1, 2) Podręcznik z zakresu prawa podatkowego dla księgowych sztuk 1, 3) Plan kont z komentarzem do ustawy o rachunkowości (podręcznik) sztuk 1, 4) Kodeks pracy wydanie książkowe sztuk 1, 5) skrypt autorski z zakresu BLOKU I szkolenia przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację BLOKU I * sztuk 1, 6) skrypt autorski z zakresu tematycznego dotyczącego BLOKU II przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację BLOKU II* sztuk 1, 7) wydruki aktualnych aktów prawnych: ustawa o rachunkowości, ordynacja podatkowa sztuk 1, 8) długopis sztuk 1, 9) ołówek sztuk 1, 10) zakreślacz sztuk 1, 11) notatnik formatu A4 sztuk 1, 12) segregator format A4 sztuk 1, 13) kalkulator sztuk 1, 14) zestaw aktualnych druków i formularzy związanych z tematyką szkolenia 1 komplet. 15) pamięć przenośna - pendrive - pojemność : 16 GB sztuk 1 Catering: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika/każdej Uczestniczki szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników, Uczestniczki, jednak nie mniej niż: serwis kawowy obejmujący: kawę (typu Jacobs lub równoważną), herbatę (typu Lipton lub równoważną - czarną lub owocową), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników/Uczestniczek), ciastka kruche różnego rodzaju (5 szt. na osobę), ciasto krojone 1 porcja na osobę, kanapki/bułki z wędliną i lub serem oraz warzywami (sałata, rzodkiewka, itp.)- 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia. Organizacja i ewaluacja szkolenia (nadzór, ewaluacja) : Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników, Uczestniczek szkolenia wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami, Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW: Ubezpieczenie NNW oraz koszty dojazdu uczestników,uczestniczek na szkolenie pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski, Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach