Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. PAKIET AKTYWIZACYJNY dla uczestniczek projektu AKADEMIA URODY, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Mściwoja II 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6811452 , fax. 058 6814219
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
    ul. Mściwoja II 4 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6811452, fax. 058 6814219
    REGON: 19193370000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. PAKIET AKTYWIZACYJNY dla uczestniczek projektu AKADEMIA URODY, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przygotowanie, obsługę i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. PAKIET AKTYWIZACYJNY dla 15 uczestniczek projektu AKADEMIA URODY, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, składającego się z 3 modułów a)Aktywne Poszukiwanie Pracy, b)ABC Działalności Gospodarczej, c)Nowoczesna Spółdzielnia Socjalna.PAKIETEM AKTYWIZACYJNYM będzie objęta jedna 15 osobowa grupa bezrobotnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Celem szkolenia jest nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, w tym umiejętności poszukiwania pracy, zapoznania się ze specyfiką prowadzenia działalności gospodarczej oraz poznania zasad zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej. Kobiety bezrobotne w wieku do 30 lat, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach, posiadające kwalifikacje i, lub doświadczenie w zawodzie fryzjera lub kosmetyczki a)PAKIET AKTYWIZACYJNY obejmuje 3 moduły szkoleniowe następujące bezpośrednio po sobie, b)Planowany okres realizacji PAKIETU listopad 2013 r. - grudzień 2013 r, c)Liczba godzin szkolenia wynosi łącznie 150 godzin zegarowych, w tym Realizacja Modułu I obejmuje 30 godzin zegarowych, Realizacja Modułu II obejmuje 60 godzin zegarowych, Realizacja Modułu III obejmuje 60 godzin zegarowych, d) Nie przewiduje się przerw pomiędzy modułami (za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt), e)Wykonawca zapewni każdego dnia zajęć PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO co najmniej dwie przerwy kawowe oraz jedną obiadową. Wyżej wymienione przerwy wchodzą w zakres czasu trwania jednego dnia szkolenia, f) Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, g)Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie, h)Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy, i)Termin rozpoczęcia szkolenia wyznacza Zamawiający Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się w Kartuzach.Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. (Dz. U. z 2012 poz. 186 ze zm.). Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowymi programami szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej- Departament Rynku Pracy.MODUŁ I Aktywne poszukiwanie pracy, czas 30 godzin zegarowych. Cel: nabycie umiejętności poszukiwania pracy Prowadzący: trener z zakresu poradnictwa zawodowego.Zagadnienia (minimum) Kształtowanie postaw aktywnych w poszukiwaniu pracy, Rozmowa kwalifikacyjna, Motywowanie do poszukiwania pracy, Autoprezentacja, Style rozmów kwalifikacyjnych, Analiza zachowań w trakcie rozmowy rekrutacyjnej,Tworzenie dokumentów aplikacyjnych, Kreowanie pozytywnego wizerunku - dobór stroju, makijaż, mowa ciała, Symulacja rozmowy kwalifikacyjnej - zajęcia z kamerą MODUŁ II ABC Działalności gospodarczej, czas 60 godzin zegarowych. Cel zapoznanie się ze specyfiką prowadzenia działalności gospodarczej. Prowadzący Trener z zakresu przedsiębiorczości. Zagadnienia (minimum) Zakładanie i prowadzenie działalności (aspekty formalno-prawne),Formy opodatkowania i rozliczeń finansowych, Rozliczenia ZUS i US, Wybrane zagadnienia kadrowo-płacowe, Jak reklamować swoją firmę. MODUŁ III Nowoczesna spółdzielnia socjalna, czas 60 godzin zegarowych.Cel poznanie zasad zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej. Prowadzący: Trener z zakresu spółdzielni socjalnych. Zagadnienia (minimum)Idea i istota spółdzielni socjalnej, Tworzenie i prowadzenie spółdzielni socjalnej, Zarządzanie, księgowość spółdzielni socjalnej, Możliwość finansowania spółdzielni, Pomysł na spółdzielnię socjalną (dobre praktyki) - wizyta studyjna. WYKONAWCA W PROGRAMIE MODUŁU III W RAMACH DOBRYCH PRAKTYK MUSI PRZEWIDZIEĆ WIZYTĘ STUDYJNĄ W SPÓŁDZIELNI SOCJALNEJ, FUNKCJONUJĄCEJ NA LOKALNYM RYNKU (POWIAT KARTUSKI).UWAGA Zamawiający podał minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które muszą zostać podjęte podczas realizacji PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO. Wykonawca przedstawia autorski program realizacji zamówienia, zawierający niezbędne minimum, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych zagadnień oraz dodając własne moduły tematyczne.Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Ponadto w ramach PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO (Modułu III) Wykonawca zapewnić musi jedną wizytę studyjną do spółdzielni socjalnej. Wykonawca zobowiązany jest do oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu każdego modułu PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO. Wydanie zaświadczeń, certyfikatów, dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie modułu: I, II i III PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO, tj. Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu/ów wydanego, wydanych na podstawie odrębnych przepisów. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYDANIA KAŻDEJ UCZESTNICZCE ZAŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTU ORAZ CERTYFIKATU. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdej Uczestniczce PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO następujące materiały dydaktyczne: notatnik-brulion,segregator,długopis,skrypt autorski z zakresu aktywnego poszukiwania pracy przygotowany przez wykładowców,podręcznik z zakresu poruszania się po rynku pracy, skrypt autorski z zakresu nowoczesnej spółdzielni socjalnej przygotowany przez wykładowców,skrypt autorski z zakresu zakładania oraz prowadzenia własnej FIRMY, podręcznik związany z tematem zakładania oraz prowadzenia własnej firmy - krok po kroku, zestaw aktualnych druków i formularzy dotyczących zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Skrypty autorskie wykonane przez instytucję szkoleniową składają się z min. 20 stron A4. Wykonawca przenosi nieodpłatnie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich materiałów szkoleniowych, na czas nieokreślony do wykorzystywania na wszystkich polach eksploatacji zgodnie z ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn.zm.) Informacje te wraz z opisem sali wykładowej muszą bezwzględnie znaleźć się na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje te wraz z opisem sali wykładowej muszą bezwzględnie znaleźć się na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług cateringowych w postaci serwisu kawowego obejmującego kawę (typu Jacobs lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), herbatę (typu Lipton lub równoważną podaną w termosach po 300 ml na osobę), dodatki śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników, ciastka kruche 5 szt. na osobę dodatkowo wodę mineralną - gazowaną i niegazowaną co najmniej 250 ml na osobę. W przerwie obiadowej Wykonawca zapewnia urozmaicone, gotowe kanapki zrobione z pieczywa chleb biały lub chleb razowy smarowanych masłem, łącznie w ilości po 2 sztuki na osobę. Wkład kanapki podstawowy wędlina szynka, polędwica ser żółty, ryba, twarożek Dodatki warzywne: sałata, pomidor, ogórek świeży lub konserwowy, papryka, szczypiorek itp. Wykonawca zapewnia catering w postaci kanapek i serwisu kawowego w każdy dzień szkoleniowy. Uwaga: Kanapki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane bezpośrednio przed podaniem w danym dniu szkoleniowym, ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Wyżej wymieniony skład kanapek stanowi przykład, Wykonawca może zaproponować składniki o nie gorszej, jakości, ponadto wymaga się wprowadzenia urozmaicenie menu w taki sposób, aby skład kanapek oraz rodzaje ciastek zmieniały się w poszczególnych dniach PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO.Po zakończeniu PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestniczek wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna (koordynatora) z ramienia Instytucji szkoleniowej czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. -minimum 1 osoba niezależna od trenerów, moderatorów wyznaczona w celu zapewnienia odpowiedniej jakości realizacji usługi, Pokrywa jednostka szkoląca tj. wchodzą w ogólny koszt szkolenia. Ubezpieczenie NNW oraz koszty dojazdu uczestniczek na zajęcia PAKIETU AKTYWIZACYJNEGO pokrywa Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach