Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla uczestników projektu `W Twoich rękach przyszłość` współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: `Cieśla budowlany`

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-410 Ciechanów, ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725133 , fax. 023 6743662
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11 11
    06-410 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725133, fax. 023 6743662
    REGON: 13043280700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla uczestników projektu `W Twoich rękach przyszłość` współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: `Cieśla budowlany`
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 10 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Cieśla budowlany` dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 200 godzin (zegarowych - 60 minut; liczba godzin teorii nie może być większa od liczby godzin praktyki). Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania zawodu cieśla budowlany. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku niezależnym od Zamawiającego. W razie wystąpienia powyższej okoliczności Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, które będzie iloczynem faktycznej liczby uczestników szkolenia oraz jednostkowego kosztu szkolenia określonego w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia: a) do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 10 stanowisk dla uczestników szkolenia, dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe -co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, b) do zajęć praktycznych: pomieszczenie o powierzchni umożliwiającej przygotowanie co najmniej 5 dwuosobowych stanowisk do swobodnego wykonywania czynności praktycznych, sprzęt, narzędzia i materiały ciesielskie adekwatne do zamówienia umożliwiające realizację szkolenia np. strugarki różnego typu , frezarka, frezarko - wiertarka, wiertarka stołowa pionowa, tokarko - kopiarka, piły taśmowe, wyciąg trocin, gwoździe, sworznie, śruby, klamry, pierścienie, jarzma, ściski stalowe, wkładki zębate, piły, dłuta, wiertła, młotki, obrabiarki do drewna, pilarki, wyrzynarki, szlifierki, wkręty, śruby, nakrętki, podkładki, zszywki, gwoździe budowlane, drewno - drewniane elementy konstrukcyjne na więźbę dachową, sprzęt i narzędzia wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia, o ile są one wymagane przepisami prawa, elementy drewniane oraz inne elementy niezbędne do wykonania więźby muszą być zakupione przez Wykonawcę odrębnie na potrzeby uczestników szkolenia, każdy uczestnik musi mieć swobodny dostęp, możliwość korzystania i pracy na sprzęcie oraz materiałach zapewnionych przez Wykonawcę na potrzeby szkolenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych dla każdego uczestnika szkolenia komplet odzieży ochronnej, w zakresie wymaganym przez bhp. Po zakończeniu szkolenia komplet odzieży ochronnej przechodzi na własność uczestnika szkolenia. c) pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą: być przestronne i przewiewne, być przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia, posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, umożliwiające wykonywanie notatek, być wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia, będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, rzutnik multimedialny, itp.), posiadać zaplecze socjalne i sanitarne, 2) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o kwalifikacjach odpowiadających przedmiotowi szkolenia, a także potwierdzonych stosownym dokumentem - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 3) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 4) w każdym dniu szkolenia zapewnić uczestnikom poczęstunek , na który składają się: serwis kawowy - kawa sypana i rozpuszczalna, herbata, naczynia jednorazowe - kubki i mieszadełka (nie mniej niż po 2 sztuki na osobę), cukier w saszetkach jednorazowych (nie mniej niż 4 sztuki na osobę), śmietanka do kawy w płynie w pojemnikach jednorazowych 10g (nie mniej niż 4 sztuki na osobę), serwetki jednorazowe; mieszanka ciastek, w tym ciastka kruche, maślane, wafelki, biszkoptowe z galaretką; woda mineralna gazowana i niegazowana w butelkach plastikowych zakręcanych - nie mniej niż 1,5 litra wody na osobę; serwis kawowy powinien być dostępny minimum 10 minut przed rozpoczęciem zajęć oraz w czasie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych; w/w produkty muszą być najwyższej jakości oraz naczynia jednorazowe muszą posiadać atest PZH gorący posiłek - obiad składający się z pierwszego i drugiego dania, które obejmuje porcję mięsa lub ryby i ryż/kaszę/ziemniaki/makaron/itp. oraz surówkę. Gorące posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane i sporządzone z pełnowartościowych produktów. Produkty podawane podczas serwisu kawowego i gorącego posiłku muszą spełniać normy żywieniowe oraz sanitarno - epidemiologiczne. 5) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 6) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 7) informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowania miejsca realizacji szkolenia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, 8) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 9) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące zagadnienia: Moduł I - BHP i PODSTAWY BUDOWNICTWA (rodzaje budowli i budynków, elementy składowe budynku i ich funkcja, metody wykonawstwa w budownictwie, roboty ziemne, fundamenty, ściany) Moduł II - TECHNOLOGIA ( drewno i jego właściwości, tworzywa drzewne, inne materiały stosowane w budownictwie, suszenie i konserwacja drewna, obróbka drewna i obrabiarki stosowane w ciesielstwie, złącza elementów z drewna, ściany i stropy drewniane, wiązary i dźwigary, elementy ścienne i stromodachowe w drewnianym budynku systemowym, deskowanie i stemplowanie, zasady organizacji i rozliczenia robót) Moduł III - RYSUNEK TECHNICZNY (technika kreślenia i opisywania rysunku, podziałki i podstawowe zasady wymiarowania, rysunek odręczny i szkicowy, oznaczenie graficzne i wymiarowanie rysunku, zasady sporządzania rysunków i konstrukcji drewnianych, wykonywanie i czytanie rysunku konstrukcji drewnianych, zasady przewymiarowania) Moduł IV - ZAGADNIANIA PRAKTYCZNE a) obróbka ręczna (przygotowanie, wyposażenie i organizacja stanowiska pracy, określenie stopnia zużycia, czyszczenie, konserwacja i przechowywanie narzędzi, przygotowanie narzędzi do obróbki ręcznej, wykonanie i ocena jakości operacji technologicznych ręcznej obróbki drewna, manipulacja i trasowanie, przerzynanie, struganie, wiercenie, dłutowanie, wygładzanie powierzchni), b) praca w klejarni (przygotowanie elementów z drewna litego do klejenia, dopasowywanie elementów, doprowadzenie elementów do odpowiedniej gładkości, przygotowywanie roztworów klejowych, nanoszenie roztworów klejowych, składanie elementów i ściskanie, c) obróbka maszynowa (zapoznanie się z regulaminem pracy, wykonywanie prac pomocniczych przy obróbce drewna na pilarkach, strugarkach, wiertarkach, dłutarkach, frezarkach, czopiarkach, wymiana narzędzi, ustawienie osłon i prowadnic, odbiór obrabianych elementów, wykonywanie elementów wymagających obróbki mechanicznej na kilku obrabiarkach, praca na pilarkach tarczowych, praca na pilarkach taśmowych, praca na strugarkach, praca na frezarkach, praca na wiertarkach, praca w narzędziowni), d) wykonywanie złącz i połączeń ciesielskich (wyznaczanie połączeń zgodnie z rysunkiem, przygotowanie elementów do połączenia, wykonywanie złącz na gwoździe, kołki drewniane, sworznie stalowe, pierścienie, łączenie elementów na klej, połączenia na długość, szerokość i wysokość, połączenia nie leżące w jednej płaszczyźnie, połączenia węglowe na nakładkę prostą i jaskółczy ogon, wręby i czopy), e) wykonywanie ścian i stropów drewnianych (sprawdzenie i przygotowanie materiałów, przygotowanie narzędzi i sprzętu, wykonywanie ścian wieńcowych i szkieletowych, odeskowanie ścian, wykonywanie wypełnień izolacyjnych, opieranie belek stropowych na ścianach, kotwienie belek stropowych, wykonywanie podsufitek, ocieplanie stropów, montaż ścian działowych, naprawa ścian i stropów, odgrzybianie budynku, obmiar robót, likwidowanie stanowiska pracy), f) wykonywanie wiązarów i dźwigarów dachowych (wyliczanie i dobór materiału na podstawie dokumentacji, przygotowanie narzędzi i sprzętu, wykonywanie wiązarów dachowych, krokwiowych, jętkowych, płatwiowo - kleszczowych, wieszarowych, typy konstrukcji dachowych, deskowanie i łacenie, wywietrzniki i ławy kominiarskie, obmiar robót), g) wykonywanie montażu elementów ściennych i stromodachowych, h) wykonywanie rusztowań i pomostów. 10) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 11) pisemnie informować Zamawiającego o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie zajęć - przed ich dokonaniem, 12) w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - pisemnie informować Zamawiającego o odwołaniu zajęć najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, a także o propozycji zmian w harmonogramie, wynikających z odwołania zajęć, 13) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 14) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia, zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; d) formę i nazwę szkolenia; e) okres trwania szkolenia; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; 15) niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 16) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujące dokumenty: a) dziennik zajęć; b) imienną listę obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imienną listę, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imienną listę, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiety oceniające przeprowadzone wśród uczestników szkolenia, 17) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia, 18) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 19) przechowywać dokumenty potwierdzające realizację przedmiotowego szkolenia do dnia 31.12.2020 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ciechanow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach