Przetargi.pl
zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Geometria układu zawieszenia – zapoznanie się z procesem od przygotowania do pomiaru poprzez pomiar zasadniczy, interpretację wyników, regulacje lub naprawę w ramach realizacji projektu pt. Poprawa jakości kształcenia zawodowego na obszarze transgranicznym w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 Oś priorytetowa 3. Rozwój edukacji transgranicznej i uczenia się przez całe życie

Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 375 781 , fax. 134 375 715
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego
    ul. Bieszczadzka 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 375 781, fax. 134 375 715
    REGON: 37044051900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Geometria układu zawieszenia – zapoznanie się z procesem od przygotowania do pomiaru poprzez pomiar zasadniczy, interpretację wyników, regulacje lub naprawę w ramach realizacji projektu pt. Poprawa jakości kształcenia zawodowego na obszarze transgranicznym w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 Oś priorytetowa 3. Rozwój edukacji transgranicznej i uczenia się przez całe życie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Geometria układu zawieszenia – zapoznanie się z procesem od przygotowania do pomiaru poprzez pomiar zasadniczy, interpretację wyników, regulacje lub naprawę w ramach realizacji projektu pt. Poprawa jakości kształcenia zawodowego na obszarze transgranicznym w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020 Oś priorytetowa 3. Rozwój edukacji transgranicznej i uczenia się przez całe życie. 2. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom szkolenia umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do pracy przy diagnostyce, naprawie i regulacji układów zawieszenia pojazdów. Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję poznać budowę i zasady działania różnych układów zawieszenia pojazdu. Opanują zasady bezpiecznej pracy podczas diagnostyki i regulacji geometrii zawieszenia pojazdu. Posiądą wiedzę na temat budowy i działania układów zawieszenia, sposobów pomiarów oraz regulacji geometrii kół i osi pojazdów. Nauczą się prawidłowo wykonywać diagnostykę układu zawieszenia oraz dokonywać pomiarów oraz regulacji przy użyciu technologii tradycyjnej i 3D, interpretować wyniki dokonanych pomiarów. Dowiedzą się, jak właściwie eksploatować i konserwować urządzenia pomiarowe. Dzięki uczestnictwie w zajęciach uczestnicy będą mogli samodzielnie wykonywać diagnostykę, pomiary oraz naprawę układów zawieszenia pojazdów. Zostanie im przekazana wiedza teoretyczna i praktyczna która będzie mogła zapewnić dalszy rozwój ucznia. Uczniowie po ukończeniu szkolenia dostaną certyfikaty i zaświadczenia ukończenia szkolenia. 3. Liczba uczestników szkolenia: Uczniowie (chłopcy, technikum i branżowej szkoły pierwszego stopnia) i nauczyciele ZS Iwonicz oraz szkoły z Sabinova) Słowacy 6 – uczniów 2 - nauczycieli Polacy 10 – uczniów 1 - nauczyciel 4. Miejsce szkolenia zapewnia wykonawca - nie dalej niż 50 km od siedziby Zespołu Szkół w Iwoniczu. 5. Program szkolenia obejmuje 2 dni - 16 godzin lekcyjnych (2 x 8 godzin) , w tym 6 godzin teoretycznych i 10 godzin praktycznych. Zajęcia będą trwać maksymalnie 8 godzin dziennie. 1 godz teoretyczna jest równa 45 minutom, praktyczna 60 minutom 6. Program szkolenia/szkolenia powinien obejmować następującą tematykę: Treść szkolenia 1. bhp przy obsłudze układu jezdnego pojazdu 2. budowa i rodzaje układu jezdnego i kierowniczego – właściwości jezdne pojazdu 3. geometria kół i osi pojazdu 5. sposoby badań pomiarowych i interpretacja wyników pomiarów 6. okresowy przegląd techniczny pojazdu – kontrola węzłów układu kierowniczego i zawieszenia pojazdu 7. urządzenia do pomiaru i regulacji geometrii zawieszenia tradycyjne i w technologii 3D 8. niesprawności układu zawieszenia pojazdu Część praktyczna: 1. bhp przy obsłudze układu jezdnego pojazdu 2. diagnostyka różnych układów zawieszenia pojazdu 3. niesprawności układu zawieszenia pojazdu 4. przygotowanie pojazdu kontroli geometrii zawieszenia 5. wykonanie badań pomiarowych w formie tradycyjnej oraz 3D - interpretacja wyników pomiarów 6. regulacja kątów ustawienia kół pojazdu 7. regulacja zbieżności ustawienia kół i osi pojazdu. 7. Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi: • materiały dydaktyczne/materiały szkoleniowe; • urządzenia, sprzęt specjalistyczny, surowce, materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem szkolenia; • możliwość wykonania ćwiczeń praktycznych kilkakrotnie w celu utrwalenia zdobytej wiedzy i umiejętności; • przeprowadzenie egzaminu potwierdzającego nabyte umiejętności ; • wydanie uczestnikom certyfikatów ukończenia szkolenia – również w polsko – słowackim oraz języku angielskim. • wszelkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem egzaminu; • wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia. Przez wyżywienie należy rozumieć zapewnienie serwisu kawowego – kawa, mleczko do kawy, herbata, zimne napoje, ciastka. W przypadku trwania szkolenia 5 godzin lub więcej w ciągu dnia obiad dwudaniowy. Dodatkowo dla uczestników szkolenia po stronie słowackiej 1x kolacja, 1x śniadanie • dla 8 osób 1 nocleg (Słowacy) odległość do 15 km od miejsca kursu, (4 pokoje 2 osobowe) • koszty trenera/wykładowcy t.j. część teoretyczna - jeden trener część praktyczna - dwóch trenerów; • transport uczniów i nauczycieli po stronie słowackiej (Sabinov – miejsce szkolenia/pobytu i powrót do Sabinova) i po stronie polskiej (ZS Iwonicz do miejsca kursu i powrót do szkoły)na miejsce szkolenia i z powrotem • transport uczniów i nauczycieli po stronie słowackiej na miejsce szkolenia i z powrotem • ubranie robocze/ochronne dla uczestników szkolenia składające się z: 1. Okulary ochronne 1. Rękawice ochronne 2. Obuwie ochronne z twardą podeszwą (półbuty zamszowe, cholewka oddychająca) 3. Czapka robocza z daszkiem (nadruk) 4. Koszulka polo 5. Bluza robocza 6. Ogrodniczki robocze 7. Kamizelka ocieplana Kolor odzieży niebieski lub szary Nadruk Odzież dopasowana do sylwetki uczestnika 9. Do zadań wykonawcy należy również przeprowadzenie egzaminu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie przeprowadzonych szkolenia dla uczestników/uczestniczek szkolenia, sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie Zamawiającemu oraz wydanie certyfikatów o ukończeniu szkolenia potwierdzających nabyte umiejętności. 10. Odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu list obecności, zapisami w dzienniku szkolenia, potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych i szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek szkolenia oraz dostarczenie 1 kpl. materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego, protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla uczestników/uczestniczek szkolenia (przed i po zakończeniu szkolenia), potwierdzenie wydania certyfikatów o ukończeniu szkolenia oraz ich kserokopii oraz raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia. 11. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie wiedzy przed rozpoczęciem szkolenia; 2) ocena uczestników – przeprowadzenie weryfikacji po zakończeniu szkolenia na podstawie opracowanych kryteriów oceny; 3) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z przeprowadzonego szkolenia zawierającego porównanie uzyskanych wyników z przeprowadzonej oceny z przyjętymi wymaganiami określonymi w programie szkolenia (tj. przedstawionymi efektami uczenia się, które osiągną uczestnicy/uczestniczki w wyniku realizacji szkolenia). 12. Wykonawca zobowiązuje się oznaczać wszystkie dokumenty oraz materiały (dydaktyczne i szkoleniowe) dla osób i podmiotów uczestniczących w Projekcie zgodnie wytycznymi dla beneficjentów- załącznikiem nr 7 do Podręcznika beneficjenta Programu Interreg V-A Polska – Słowacja - Poradnik/wytyczne dla beneficjenta i beneficjenta mikroprojektów w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach programów EWT 2014-2020. 13. Certyfikaty powinny zawierać: 1) logotyp ; 2) nazwę projektu i informację o współfinansowaniu; 3) nazwę firmy, która szkolenie przeprowadziła; 4) imię i nazwisko uczestnika szkolenia, 5) pełną nazwę szkolenia, 6) datę i miejsce szkolenia 7) ilość godzin szkolenia 8) miejscowość i datę wystawienia certyfikatu 9) podpis i pieczątkę osoby wystawiającej certyfikat 15. Usługi szkoleniowe są to usługi społeczne, które realizowane są zgodnie z art. 138o ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferta zgodnie z załącznikiem nr 1 do Ogłoszenia; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do Ogłoszenia; 3) Lista podmiotów na rzecz których trenerzy realizowali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługę trenerską z tematyki objętej przedmiotem zamówienia . Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia. 4) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do Ogłoszenia. 5) Życiorys/ CV trenera; 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach