Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób - uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBACZÓW, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 632 23 47 , fax. 0-16 632 26 56
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 632 23 47, fax. 0-16 632 26 56
    REGON: 65018095000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób - uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE LUBACZÓW, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla 5 osób nieaktywnych zawodowo z terenu gminy Lubaczów, o następującym zakresie: I. Usługi szkolenia zawodowego 1. Opiekunka dziecięca, 90 godzin (9 godzin x 10 dni), 5 osób. Szkolenie Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Lisich Jamach przy ul. Lwowskiej 45 (ok. 5 km od Lubaczowa). Dowóz (transport) uczestników szkolenia z Lubaczowa do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lisich Jamach i z powrotem zapewnia Wykonawca na swój koszt. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia organizowania dojazdów poprzez zwroty kosztów dojazdów publicznymi środkami transportu na podstawie przedstawionych przez uczestników oświadczeń i biletów. Zamawiający na etapie składania ofert nie będzie wymagał udokumentowania spełniania warunku zapewnienia dojazdów uczestników zajęć. Szczegóły i zasady dowozu zostaną uzgodnione z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Szkolenie winno zostać przeprowadzone w godzinach 7.00 - 16.00, w dniach od poniedziałku do piątku. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia i dojazdów, - wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216). Dokumenty ukończenia szkolenia, kursu powinny zawierać informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów dydaktycznych, piśmiennych, podręczników, itp. - zapewnienie uczestnikom szkolenia obiadów i napojów, - oznakowanie materiałów szkoleniowych poprzez umieszczenie logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacji o środkach współfinansowania projektu - dostarczenie osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubaczow.com.pl/index.php?id=4;18;5;;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach