Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Obsługa programu AUTOCAD. Znak sprawy ZP/20/2012.

Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska 76
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 273 62 00 , fax. 41 273 62 60
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
    ul. Radomska 76 76
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 273 62 00, fax. 41 273 62 60
    REGON: 29114005000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Obsługa programu AUTOCAD. Znak sprawy ZP/20/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa z zakresu szkolenia. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Obsługa programu AUTOCAD. Znak sprawy ZP/20/2012. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. - Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia. - Proponowana liczba godz.: 40 godzin dla każdego uczestnika szkolenia. - Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. - Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. - Miejsce realizacji szkolenia: miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km od Starachowic, - W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty transportu (dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca. - Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz czuwającą nad prawidłową realizacją szkolenia - Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. - Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. - Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. - Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego. - Ewentualny egzamin zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. - Wykonawca wyda dokument (zaświadczenie, dyplom, uprawnienie), potwierdzający ukończenie szkolenia zawierający numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia. Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej). - Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji egzaminacyjnej, osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 do SIWZ oraz w ofercie jednostki szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. W przypadku zawarcia umowy zmiana ta wymaga jej aneksowania - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych do kontaktów. - Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia. - W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. - Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. b) wzór ankiety dla uczestników szkolenia, c) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, dyplomu, uprawnienia itp. d) harmonogram zajęć, e) szczegółowy program szkolenia w szczególności zawierający: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra. Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach