Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: Pomocna Dłoń współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, os. 40-Lecia PRL 35
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 861 14 67 , fax. 59 861 14 67
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    os. 40-Lecia PRL 35 35
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 59 861 14 67, fax. 59 861 14 67
    REGON: 00631149500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu pn.: Pomocna Dłoń współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizacji projektu pn Pomocna Dłoń w zakresie następujących części zamówienia a)Robotnik magazynowy - 250 godzin - dla 2 osób b)Konserwator - 200 godzin - dla 2 osób c)Kucharz - 250 godzin - dla 2 osób d)Opiekunka - 250 godzin - dla 4 osób e)Pracownik biurowy - 250 godzin - dla 1 osoby f)Profesjonalne sprzątanie - 250 godzin - dla 2 osób g)Spawacz - 300 godzin - dla 1 osoby 2.Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia na zajęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników. Imienny wykaz osób skierowanych na szkolenie Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem całego cyklu szkoleniowego. 3.Wykonawca zapewnia wykwalifikowanych wykładowców/instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia poszczególnych zajęć objętych przedmiotem zamówienia. 4.Wykonawca zapewni catering, ubezpieczenie uczestników szkolenia oraz zorganizuje zajęcia praktyczne, przy czym w pierwszej kolejności powinno być rozpatrywane miejsce praktyki na terenie gminy Cewice, dopiero potem poza gminą. Wykonawca, w miarę możliwości powinien uwzględniać preferencje uczestników szkolenia odnośnie miejsca odbywania praktyki. 5.Wykonawca pokryje koszty dojazdu uczestników szkolenia i trenerów do miejsca odbywania szkolenia i praktyk. Miejsce zamieszkania uczestników kursów: a)- 2 osoby - zam. Cewice b)- 2 osoby - Siemirowice c)- 2 osoby - Oskowo d)- 1 osoba - Osowo e)- 1 osoba - Unieszyno f)- 1 osoba - Unieszynko g)- 2 osoby - Łebunia h)- 1 osoba - Maszewo i)- 1 osoba - Popowo j)- 1 osoba - Kamieniec 6.Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, laptop z rzutnikiem i ekranem, sprzęt nagłaśniający, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewni pozostały sprzęt/urządzenia niezbędny do wykonania zamówienia. 7.Wykonawca jest zobligowany do zapewnienia praktyk dla uczestników zajęć. 8.Wykonawca zapewni odpowiednią obsługę organizacyjną zajęć, polegającą na przygotowaniu i podaniu poczęstunku, uprzątnięciu stołów i pomieszczenia. 9.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w przerwach miedzy zajęciami poczęstunek każdego dnia, w miejscu odbywania zajęć i praktyk. Na poczęstunek ten powinno się składać: a)bar kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, ciastka w ilości nie mniejszej niż jedna filiżanka plastikowa na osobę), b)lunch (drugie danie + napój). 10.Wykonawca zapewni w ramach poczęstunku świeże produkty dostępne na rynku. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Świadczenie usług żywienia odbywać się powinno według ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). 11.Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia na własność, za potwierdzeniem odbioru: a)materiały szkoleniowe w postaci skryptów adekwatne do treści szkolenia oraz dobre jakościowo, pendrive z treścią skryptów, b)artykuły piśmiennicze: teczka z gumką, długopis, ołówek i zeszyt 60-kartkowy formatu A4 w twardej okładce, identyfikator, zakreślacz. 12.Zajęcia należy przeprowadzić w wybrane przez Zamawiającego dni powszednie od poniedziałku do soboty. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców szkoleń. Harmonogram należy ustalić z personelem projektu oraz musi on być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu do uzgodnienia i akceptacji szczegółowy harmonogram szkoleń na dwa dni przed podpisaniem umowy. 13.Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez m.in. zamieszczanie na zaświadczeniach/certyfikatach, materiałach szkoleniowych, pomocach naukowych, itp., odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14.Materiały szkoleniowe powinny zawierać logo UE i POKL, nazwę projektu oraz informację, że projekt jest współfinansowany ze środków UE w ramach EFS. Materiały szkoleniowe będą przekazane nieodpłatnie, na własność każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia. 15.Wykonawca na swój koszt zapewnia uczestnikom szkoleń odpowiednią odzież roboczą i ochronną zgodną z przepisami BHP, dostosowaną do pory roku, warunków atmosferycznych i wykonywanej pracy. 16.Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie - zgodnie z interpretacją Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki, warunkiem wydania dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia jest udział w co najmniej 80% zajęć przewidzianych w danym działaniu. 17.Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi na zakończenie szkolenia egzamin. 18.Wykonawca wyda uczestnikom projektu, którzy ukończyli szkolenie i zdali egzamin certyfikat/zaświadczenie potwierdzające zdobycie określonych kwalifikacji zawodowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii w/w certyfikatów/zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem najpóźniej w dniu ich rozdania uczestnikom projektu. Wydane certyfikaty-zaświadczenia powinny zawierać logo UE i POKL, nazwę projektu oraz informację, że projekt jest współfinansowany ze środków UE w ramach EFS. 19.Wykonawca zobowiązany jest do: a)przeprowadzenia ankiet porównawczych w zakresie samooceny każdego uczestnika przed rozpoczęciem szkoleń i po ich zakończeniu oraz do dostarczenia tych ankiet Zamawiającemu niezwłocznie po ich przeprowadzeniu. Wzór ankiety Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkoleń b)przeprowadzenia badania ankietowego uczestników na zakończenie każdego szkolenia dotyczącego oceny prowadzonych zajęć, tj. kwalifikacji wykładowców/instruktorów, sposobu prowadzenia zajęć i przekazywania wiedzy, pomocy dydaktycznych, długości zajęć, programu szkoleń itp. Ankiety mają zawierać logo UE i POKL, nazwę projektu oraz informację, że projekt jest współfinansowany ze środków UE w ramach EFS. 20.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia zbiorczego raportu (sprawozdania) z przeprowadzonego cyklu szkoleniowego i przekazania go Zamawiającemu wraz z fakturą za przeprowadzenie danego szkolenia. 21.W ramach nadzoru wewnętrznego do kontaktu z uczestnikami szkoleń oraz Zamawiającym Wykonawca zobowiązany jest wskazać imiennie osobę-osoby odpowiedzialne za właściwą organizację szkoleń, prawidłową realizację programu merytorycznego i nadzór pedagogiczny. 22.Wykonawca zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 23.Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować instytucję szkoleniową w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.info.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu, nie rzadziej niż raz w miesiącu. 24.Wykonawca po zrealizowaniu wszystkich godzin szkoleniowych przedkłada Zamawiającemu dokumentację szkoleniową za zrealizowane godziny szkoleniowe tj.: prawidłowo wystawiona faktura VAT, dziennik zajęć-kserokopię dziennika zajęć potwierdzoną za zgodność z oryginałem, listę obecności, program nauczania, listę osób potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, artykułów piśmienniczych, listę osób potwierdzających odbiór poczęstunku. Wykonawca dodatkowo po zrealizowaniu wszystkich godzin szkoleniowych przedkłada Zamawiającemu: zestawienie liczby zrealizowanych godzin zajęć ze wskazaniem miejsca ich odbywania, imienny wykaz osób, które nie ukończyły (przerwały) szkolenie, rejestr wydanych zaświadczeń, kserokopie zaświadczeń/certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem, listę osób potwierdzających odbiór zaświadczeń-certyfikatów oraz komplet materiałów szkoleniowych i artykułów piśmienniczych, w które Wykonawca wyposażył uczestników oraz kserokopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 25.Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia szczegółowy harmonogram szkolenia, którymi dany uczestnik będzie objęty, najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ops.cewice.p/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach