Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego, w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego, w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego, w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1.1. Zadanie 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu spawania wg normy PN-EN ISO 4063 Spawanie elektrodą metalową w osłonie gazowej metodą MAG (135) wraz z egzaminem kwalifikacyjnym spawaczy przeprowadzonym zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach dla maksymalnej liczby 26 uczniów. 1.2. Zadanie 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wielomodułowego szkolenia zawodowego w zakresie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla maksymalnej liczby 18 uczniów. 1.3 Zadanie 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu przygotowawczego oraz egzaminu kwalifikacyjnego SEP E G1 dla maksymalnej liczby 9 uczniów. 1.4 Zadanie 4 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Obsługa biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 4 uczniów. 1.5 Zadanie 5 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Profesjonalny sprzedawca dla maksymalnej liczby 12 uczniów. 1.6 Zadanie 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. ECDL Web Starter/Web Editing dla maksymalnej liczby 4 uczniów. 1.7 Zadanie 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Kurs gastronomiczny - organizacja przyjęć okolicznościowych - catering dla maksymalnej liczby 2 uczniów. 1.8 Zadanie 8 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Rachunkowość i finanse dla maksymalnej liczby 6 uczniów. 1.9 Zadanie 9 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Kurs kosmetyczny, stylizacja paznokci dla maksymalnej liczby 5 uczniów. 1.10 Zadanie 10 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. prawo jazdy kat B+E dla maksymalnej liczby 6 uczniów. 2. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy każdej części zamówienia): 2.1Wykonawca, jeżeli nie będzie korzystał z nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego sal wykładowych lub innych sal, winien zapewnić i dostosować odpowiednią ilość i jakość pomieszczeń do przeprowadzenia oferowanego kursu lub kursów oraz wyposażyć je w odpowiedni sprzęt i pomoce dydaktyczne, w szczególności liczba stolików i krzeseł na zajęciach teoretycznych powinna być odpowiednia co do liczby uczestników kursu (grupy) a uczestnicy powinni mieć swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych z zapewnioną ciepłą wodą, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i Ppoż., rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zmianami). 2.2 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji adresowej o miejscu przeprowadzenia szkolenia teoretycznego i praktycznego w ramach oferowanego kursu lub kursów, rodzaju dysponowania lokalem lub pomieszczeniami szkoleniowymi (w tym placem manewrowym w przypadku kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych oraz w przypadku kursu prawa jazdy kategorii B+E), wraz z opisem ich funkcjonalności. Jeżeli wykonawca może, zgodnie z obowiązującymi go przepisami, realizować szkolenie teoretyczne lub/i praktyczne poza bazą szkoleniową, jaką dysponuje - Zamawiający udostępni wykonawcy nieodpłatnie sale wykładowe lub inne na terenie ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego i wskaże wykonawcy dokładną ich lokalizację przed podpisaniem umowy. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania badań lekarskich, w celu uzyskania przez uczestników oferowanego kursu lub kursów zawodowych orzeczenia wystawionego odpowiednio przez uprawnionego lekarza medycyny pracy lub lekarza uprawnionego do badania kierowców o braku przeciwwskazań do wykonywania określonego zawodu lub kierowania pojazdem - jeżeli posiadanie pozytywnego orzeczenia lekarskiego jest warunkiem uczestnictwa w oferowanym kursie lub kursach Koszty badań należy uwzględnić w ofercie przetargowej. Koszt przeprowadzenia badania lekarskiego pokryje Zamawiający nawet w przypadku nie uzyskania pozytywnego orzeczenia lekarskiego przez ucznia i skreślenia go z listy uczestników kursu. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają pozytywne orzeczenie. 2.4 Wykonawca po podpisaniu umowy, w ramach oferowanych usług winien ubezpieczyć każdego z uczestników kursu lub kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (suma ubezpieczenia 1 osoby - 5000,00 zł) na czas szkolenia (Uwaga - obowiązek ubezpieczenia w zakresie NNW dotyczy wszystkich uczestników będących absolwentami szkół ponadgimnazjalnych bez względu na miejsce realizacji szkolenia oraz w przypadku pozostałych uczestników, jeżeli kurs/kursy realizowane będą poza terenem szkoły, to jest w przypadku nie korzystania przez wykonawcę z udostępnionych przez Zamawiającego sal wykładowych lub innych) Polisę lub dokument potwierdzający ubezpieczenie uczestników kursu lub kursów wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci Dziennika zawierającego listy obecności (na wzorach zamawiającego); protokołów lub innych dokumentów potwierdzających wydanie i odbiór przez uczestników szkolenia wszelkich materiałów szkoleniowych i piśmienniczych. Ponadto Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę dokumentacji szkolenia w postaci materiału fotograficznego (koniecznie z datą) z przeprowadzonych zajęć na kursie lub kursach (po 5 zdjęć z zajęć teoretycznych i praktycznych w każdym zakresie) i utrwalenia materiału fotograficznego na płycie CD/DVD. 2.6 W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże wykonawcy: a) imienną listę osób, które będą uczestnikami kursu; b) wzór dziennika i list obecności; c) wzór protokołu odbioru usługi szkoleniowej; d) oraz inne informacje niezbędne do ubezpieczenia uczestników oraz do sporządzenia harmonogramu i terminu rozpoczęcia szkolenia - kursu/kursów w oferowanym zakresie. 2.7 Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia ewaluacji szkolenia. 2.8 Wykonawca, zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się uczestników na kurs; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa; c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. 2.9 Wszystkie prowadzone w trakcie realizacji szkolenia dokumenty, o których mowa w punkcie 2.5 oraz rejestr wydanych zaświadczeń lub zaświadczeń na wzorach MEN wydanych uczestnikom wraz z suplementami na potwierdzenie ukończenia kursu, wzory tych zaświadczeń, dokument potwierdzający zorganizowanie i opłacenie badań lekarskich, kserokopie wydanych orzeczeń lekarskich, kserokopie protokołów z przeprowadzonych egzaminów lub inne dokumenty potwierdzające przeprowadzenie egzaminu lub sprawdzianu wiedzy i umiejętności oraz wyniki uzyskane przez uczestników, wzory dokumentów, jakie uczestnicy otrzymają po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu zewnętrznego, oraz dokument potwierdzający wniesienie opłaty egzaminacyjnej w imieniu uczestników kursu zawierający co najmniej imię i nazwisko ucznia, PESEL oraz kwotę wniesionej opłaty - wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia zakończenia kursu. W dniu przekazania przez wykonawcę w/w dokumentacji zostanie sporządzony Protokół odbioru usługi szkolenia zawodowego. 2.10 Wszystkie pomieszczenia, materiały szkoleniowe i piśmiennicze wydane uczestnikom, wszystkie dokumenty prowadzone przez wykonawcę w trakcie realizacji szkolenia oraz zaświadczenia lub inne dokumenty wydane uczestnikom szkoleń powinny posiadać informację o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 podanymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki) UWAGA - Jeżeli Wykonawca zgodnie z obowiązującymi go przepisami nie może dokonać w/w oznaczenia na wydawanych uczestnikom zaświadczeniach lub innych dokumentach - zobowiązany jest wydać uczestnikom kursu/ kursów dodatkowe Certyfikaty ukończenia kursu zawierające wymagane oznaczenie EFS i POKL 2.11 Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych usług. W miejscu, w którym Zamawiający wskazał nazwy programów, Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zastosowanie przez Wykonawcę programów równoważnych. Przez program równoważny Zamawiający rozumie nie tożsamy program o parametrach funkcjonalnych technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego programy. 2.12 Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z liczby uczniów, którzy faktycznie odbędą poszczególny kurs według kosztu zorganizowania kursu dla jednego ucznia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach