Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych w gminie Głowaczów

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głowaczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6231051 , fax. 48 6231051
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głowaczowie
    Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 48 6231051, fax. 48 6231051
    REGON: 67276639700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń wielodniowych w ramach projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych w gminie Głowaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego p.n. Program aktywizacji społeczno-zawodowej osób bezrobotnych w gminie Głowaczów Zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Głowaczowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1. Zadanie składać się będzie z 10 cykli szkoleniowych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą, w oparciu o art. 39 i n. ustawy w zw. z art. 5 ust. 1 ustawy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia wynosi 135 000 zł co stanowi równowartość 33 585,43 EUR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/start12367
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach