Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą: Aktywizacja społeczno - zawodowa szansą na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla osób będących pod opieką MOPS Chełmża

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Hallera 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6752469 , fax. 56 6753018
  • Data zamieszczenia: 2011-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Hallera 19 19
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6752469, fax. 56 6753018
    REGON: 00052349400049
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w związku z realizacja przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży Projektu pod nazwą: Aktywizacja społeczno - zawodowa szansą na niezależność, realizowanego na podstawie umowy zawartej z Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu o dofinansowanie ww. Projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dla osób będących pod opieką MOPS Chełmża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń pod nazwą: CZĘŚĆ 1 FLORYSTKA - dla 15 uczestników, 65 godzin. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą i umiejętnościami z zakresu florystyki, tworzenia kompozycji kwiatowych na różne okazje. Szkolenie musi być podzielone na część teoretyczną w której to uczestniczki zapoznają się z zasadami BHP przy wykonywaniu takiej pracy, materiały stosowane w pracy z kwiatami, narzędzia, techniki przedłużania żywotności. Zapoznanie uczestniczek z technikami układania kompozycji kwiatowych, linie we florystyce, formy, barwy, różne typy kompozycji kwiatowych. Zasady strojenia stołu i sal na różne okazje np. Boże Narodzenie, Wielkanoc itd. Część praktyczna ma za zadanie przyuczyć uczestniczki szkolenia do samodzielnego wykonywania kompozycji roślinnych, wieńców, wiązanek z zastosowaniem omawianych wcześniej metod. Wykonawca w celu pełnego wykonania zamówienia musi zapewnić dla każdej z Pań własne stanowisko pracy, wyposażone w różnego rodzaju gąbki, kosz, materiały ozdobne, kwiaty żywe i sztuczne w ilości min. po 20 szt różnego rodzaju / osobę, niezbędne narzędzia. CZĘSĆ 2 KUCHARZ - dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 90. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia własnych koncepcji potraw, zapoznanie się ze sztuka kulinarną, zapoznanie z technikami stosowanymi w gastronomi. Zapoznani z przepisami BHP i HACCP. Sporządzanie zup, potraw mięsnych, podrobów, ryb, potraw zbożowych, zakąsek. W programie szkolenia musi znajdować się część teoretyczna: jak i praktyczne wykonywanie potraw przez uczestników szkolenia. W programie szkolenia należy podać szczegółowo moduły jakie zostaną przeprowadzone na szkoleniu. Każdemu uczestnikowi szkolenia należy zapewnić własne stanowisko pracy, produkty spożywcze jaki i przedmioty niezbędne do ich przygotowywania. CZĘŚĆ 3 PANELARZ- dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dytaktycznych 71. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego układania paneli podłogowych. Jak przygotować stanowisko pracy, wybrać odpowiednie materiały, ocenić jakość wykonanej pracy a także usunąć usterki. Szkolenie musi być podzielone na część teoretyczną: gdzie uczestnicy zapoznają się z wiedzą na temat zasad BHP, konstrukcji podłoży, przygotowania posadzki pod panele podłogowe, izolacje - jego zadania i rodzaje, wykończenia, podział materiałów wykończeniowych, warunki techniczne wykonania i odbioru robót. Część praktyczna będzie przeprowadzona w sali MOPS w Chełmży gdzie do tego celu jest przewidziane pomieszczenie o powierzchni 60 m 2. Uczestnicy mają nauczyć się metod układania paneli podłogowych, dostosowywania izolacji do danego typu podłogi, technologii wykończeniowych. Panele podłogowe, izolacje oraz wykończenia na których będą się uczyć kursanci mają pozostać do użyteczności MOPS w Chełmży. Mają one spełniać normy użyteczności odpowiednie dla pomieszczeń biurowych tzn. z odpornością na dużą ścieralność. CZĘŚĆ 4 NAUKA OBSŁUGI KOMPUTERA - dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 60. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia kompetencji informatycznych, wykorzystywanie ich w codziennym życiu. Uświadomienie iż posługiwanie się komputerem pomaga w zdobywaniu nieograniczonej ilości informacji. W programie szkolenia musi znajdować się program komputerowy jego instalacja i uruchamianie, zapoznanie z edytorem tekstu, wykorzystanie drukarki i skanera, poszukiwanie - pobieranie informacji w Internecie - encyklopedie, korzystanie z własnego konta e-mail, redagowanie wiadomości, wiadomości graficzne, dźwiękowe. Radio, telewizja, prasa w Internecie, załatwianie spraw urzędowych przez Internet, nauka przez Internet. Efektem końcowym zdobytej wiedzy jest przygotowanie prezentacji w Power Point na dowolny temat. CZĘŚĆ 5 - KURS PIERWSZEJ POMOCY- dla 45 uczestników w 4 grupach, ilość godzin zajęć 6 na osobę. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wiedzą i umiejętnością postępowania w przypadku sytuacji zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi. W programie szkolenia musi znajdować się część teoretyczna jaki i ćwiczenia praktyczne na fantomie. Zakres szkolenia powinien obejmować między innymi: postępowanie w przypadku urazów mechanicznych, chemicznych i termicznych. Pomoc w przypadku wstrząsu pourazowego, poszkodowanym nieprzytomnym, resustytucji krążeniowo oddechowej. Pomoc w momencie zadławienia, zachłyśnięcia , ataku epilepsji. CZĘĆŚ 6 GRUPA WSPARCIA - dla 10 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 30. Celem warsztatów jest zwrócenie uwagi młodzieży na konsekwencje jakie niesie za sobą używanie dopalaczy i innych środków psychoaktywnych. Szkolenie ma ukazać jakie uszkodzenia dla zdrowia i życia może spowodować stosowanie, nadużywanie dopalaczy, alkoholu, papierosów i innych używek. Należy ukazać młodzieży jakie są podstawowe objawy uzależnień. Szkolenie ma na celu ukazać młodzieży jak spędzać wolny czas z dala od uzależnień. CZĘŚĆ 7 SZKOŁA RODZICA - dla 30 uczestników, ilość godzin zajęć dydaktycznych 30. Celem warsztatów jest zwrócenie uwagi rodziców na n poznanie i zrozumienie świata i uczuć własnych oraz dziecka, wspieranie rodziców w kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Szkolenie maja za zadanie pomóc rodzicom w wyrażaniu oczekiwań wobec własnych dzieci, przełamywaniu barier w kontaktach z dziećmi, modyfikowanie niepożądanych zachowań dzieci a także budowanie własnej wartości, wiary we własne możliwości i siły, samodyscypliny i usamodzielniania się dzieci. Uświadomienie rodzicom, iż skuteczność wychowania zależy głównie od rodzica, jego zapatrywań na świat wartości jakimi się kieruje według których postępuje. Nie poddawanie się stereotypom wychowawczym a budowanie prawidłowych relacji między członkami rodziny niosącymi miłość akceptację i bezpieczeństwo. CZĘŚĆ 8 KONSULTACJA Z DORADCĄ ZAWODOWYM - dla 45 uczestników w dwóch grupach: I grupa 10 osób, II grupa 35 osób, ilość godzin zajęć dydaktycznych: I grupa 5 godzin zajęcia grupowo i po 4 godziny na osobę indywidualnej konsultacji, II grupa 5 godzin zajęcia grupowo i po 2 godziny na osobę indywidualnej konsultacji. Celem warsztatów jest pomoc w określeniu celu zawodowego beneficjenta, ukazanie mocnych stron, zainteresowań i umiejętności, wzmocnienie poczucia własnej wartości, kształtowanie umiejętności wyznaczania celów. Poprzez zastosowanie odpowiednich metod odkrycie predyspozycji zawodowych, odpowiednie metody, opracowanie indywidualnego planu działania (IPD).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach