Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: Operator maszyn do prac ziemnych.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
    REGON: 09012213800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: Operator maszyn do prac ziemnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: - operator maszyn do prac ziemnych - dla 40 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Zamawiający kierować będzie sukcesywnie na szkolenia osoby w grupach o zróżnicowanej liczebności - w zależności od potrzeb. Uzgodnienia dotyczące wielkości grup szkoleniowych i czasu trwania szkolenia będą następować każdorazowo przed wydaniem przez Zamawiającego pisemnego zlecenia, stanowiącego podstawę do prowadzenia przez Wykonawcę szkoleń. Liczba godzin szkolenia (na każdego uczestnika): ogółem 202 godz. w tym 116 godz. teorii, 60 godz. praktyki i 26 godz. praktyki przedwstępnej. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia według planu nauczania, obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, oraz złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) akceptują warunki zawarte we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; d) Spełniają wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; e) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; f) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) widnieją w rejestrze instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzkie urzędy pracy (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy); h) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; i) zagwarantują zorganizowanie szkolenia na terenie miasta Inowrocławia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na podstawie przedłożonych dokumentów i na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków formalnych określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną - pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki, a jeżeli pełnomocnictwo/pełnomocnictwa wynikają z umowy - umowa spółki; w przypadku nie załączenia do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw lub umowy spółki, wymagane jest podpisanie dokumentacji przetargowej przez wszystkich wspólników spółki; - aktualne oświadczenia Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty oświadczeń/zaświadczeń potwierdzających niezaleganie z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS dotyczące każdego ze wspólników spółki, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykaz osób które będą wykonywać zamówienie. Wykaz powinien zawierać informację o kierunku wykształcenia i doświadczeniu zawodowym w prowadzeniu nauczania lub szkoleń o podobnej tematyce. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnianych przez Wykonawcę. Wskazane podanie nazwiska kierownika kursu, sekretarza kursu oraz możliwości kontaktu z nimi, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych jakimi dysponuje Wykonawca, wraz z krótkim ich opisem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed ostateczną oceną ofert. Stwierdzenie w czasie wizji lokalnej niezgodności oferty ze stanem rzeczywistym skutkuje wykluczeniem Wykonawcy; - oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie miasta Inowrocławia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach