Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I KURSÓW W RAMACH PROJEKTU pt. PODMIOT ZATRUDNIENIA SOCJALNEGO PARTNEREM OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ I POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W REALIZACJI KONTRAKTÓW SOCJALNYCH.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 5/7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252914 , fax. 089 625 81 53
  • Data zamieszczenia: 2011-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kolejowa 5/7 5/7
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252914, fax. 089 625 81 53
    REGON: 00444965900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nidzica-mops.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ I KURSÓW W RAMACH PROJEKTU pt. PODMIOT ZATRUDNIENIA SOCJALNEGO PARTNEREM OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ I POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W REALIZACJI KONTRAKTÓW SOCJALNYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów w ramach projektu Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych. Uczestnikami projektu będą osoby młode do 34 roku życia, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, z kwalifikacjami i umiejętnościami niedostosowanymi do potrzeb rynku pracy, głównie z wykształceniem podstawowym i zawodowym. Szkolenia które będą realizowane: Cykl Edukacyjno - Szkoleniowy - 30 osób x30 godzin - sierpień lub wrzesień 2011r. Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: W zależności od potrzeb grupy ( na podstawie diagnozy potrzeb uczestników projektu) Autoprezentacja, Trening asertywności, Zarządzanie czasem i pieniędzmi, Warsztaty motywacyjne, Nauka radzenia sobie w trudnych sytuacjach, Świadomość pozafinansowych korzyści płynących z posiadania pracy. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: 1. Szkolenie musi się odbyć od poniedziałku do piątku w mieście Nidzica. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w sali przystosowanej do szkolenia grupy 30 - osobowej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Nidzica. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego wskazania miejsca realizacji szkolenia (należy podać nazwę i dokładny adres miejsca). 2. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 17.00. Szkolenie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie i nie może być krótsze niż 6 godzin . 3. Wykonawca najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. 4. Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, które każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność, inne dodatkowe materiały proponowane przez Wykonawcę. Odbiór materiałów szkoleniowych musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Materiały należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216). - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 8. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomy, świadectwa) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej 9. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 10. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Kurs Spawacza MAG i TIG (teoria i praktyka) - 2 osoby x 150 godzin (MAG lub TIG) (50 godzin teoria, 100 godzin praktyka). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: Urządzenia do spawania, Techniki spawania, Bezpieczeństwo pracy, Cięcia termiczne, Przygotowanie elementów do spawania, oznakowanie spoin na rysunkach, Przegląd metod spajania, Wady i niezgodności spoin, metody badań połączeń spawanych, Naprężenia, skurcz i odkształcenie. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Egzamin musi być przeprowadzony przed Egzaminatorem Instytutu Spawalnictwa. 7. Uczestnicy otrzymają książeczkę spawacza, dyplom ukończenia szkolenia w języku polskim i obcym (np. angielskim). 8. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 9. Badania lekarskie. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 11. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć, - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 12. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 13. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 14. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Kurs Ślusarza (teoria i praktyka) - 4 osoby x 150 godzin ( 50 godz. teoria, 100 godzin praktyka). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: Dokumentacja konstrukcyjna oraz normy techniczne, Interpretacja rysunków wykonawczych i złożeniowych, Szkice proste, części maszyn i mechanizmów, Kolejność zabiegów przy wykonywaniu operacji wielozabiegowych, Trasować w zakresie właściwym operacjom ślusarskim, Rozróżnienie i opisywanie właściwości materiałów stosowanych w ślusarstwie, Użytkować zgodnie z wymogami racjonalnej eksploatacji: obrabiarki właściwe operacjom ślusarskim, narzędzia i przyrządy ślusarskie, Operacja obróbki ślusarskiej: mechanicznej i ręcznej, Operacje obróbki skrawaniem, obróbki plastycznej, spawania i lutowania, Operacje montażowe i demontażowe maszyn, urządzeń, instalacji oraz mechanizmów, Techniki pomiarowe, użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Przyrządy pomiarowe właściwe zakresowi wykonywanej pracy, Ocena stanu technicznego i podstawowe naprawy maszyn, urządzeń, przyrządów i narządzi, Rozróżnienie: smary, chłodziwa i oleje oraz zakres ich stosowania w operacjach ślusarskich, Konserwacja, regulacja i naprawa sprzętu powszechnego użytku, Stosowanie świadome zasad BHP, Organizacja stanowiska pracy ( utrzymanie stanowiska w czystości). 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia. 7. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 8. Badania lekarskie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć - program prowadzonych zajęć - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej 12. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 13. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Kurs Technologa robót wykończeniowych w budownictwie - 4 osoby x 300 godzin (100 godzin teoria, 200 godzin praktyka). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: Szkolenie z zakresu teoretycznego i praktycznego przygotowania kandydatów do wykonywania robót wykończeniowych w budownictwie wraz ze znajomością przepisów BHP. Wsparcie psychologiczne osób bezrobotnych mające na celu zmianę postaw, nauczanie asertywności, radzenie sobie ze stresem, rozbudzenie otwartości do zmiany. Przestrzeganie przepisów BHP i P. Pożarowych. Właściwości materiałów do robót wykończeniowych z uwzględnieniem ich zastosowania transportowania i składowania, Organizowanie stanowiska pracy do wykonywania robót wykończeniowych, Wykonywanie robót malarskich, Wykonywanie wykończeniowych robót malarskich, Wykonywanie robót tynkowych, Wykonywanie robót okładzinowych, Wykonywanie dociepleń budynków, Wykonywanie robót podłogowych, Wykonywanie kalkulacji kosztów robót, rozliczeń robocizny, materiałów sprzętu i maszyn, Ocenienie jakości i poprawności wykonywanej pracy, Zajęcia symulacyjne, Zajęcia praktyczne. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia, dyplomy, swiadectwa ukończenia szkolenia. 7. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 8. Badania lekarskie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć, - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 12. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 13. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Kurs na magazyniera z obsługą komputera, kas fiskalnych i wózków widłowych z napędem silnikowym - 6 osób x 260godzin (100 godzin teoria 160 godzin praktyka). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: Rozładunek, załadunek i przeładunek z wykorzystaniem wózków jezdniowych, Prowadzenie dokumentacji magazynowej, Przestrzeganie zasad BHP oraz przepisów P. Pożarowych , Prowadzenie sprzedaży z wykorzystaniem kasy fiskalnej, Wykorzystanie komputerowych programów magazynowych, Zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne przy komputerze i kasie fiskalnej, praktyczna jazda wózkiem. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia. 7. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 8. Badania lekarskie dla uczestników szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć, - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectw) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 12. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectw ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 13. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Kurs szwaczki - 3 osoby x 400 godzin ( w tym 80 godzin zajęć teoretycznych, 320 godzin zajęć praktycznych w zakładach branży szwalniczej). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011 Tematyka szkolenia: Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, Przygotowanie i obsługiwanie maszyny szwalniczej, Szycie wyrobów szwalniczych, Likwidowanie drobnych usterek maszyny szyjącej powstałych na skutek eksploatacji, Poprawienie błędów powstałych podczas konfekcjonowania wyboru szwalniczego, Zajęcia praktyczne w zakładzie pracy. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia. 7. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 8. Badania lekarskie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć, - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 12. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 13. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Opiekun osoby niepełnosprawnej - 5 osób x 300 godzin zegarowych ( w tym 150 godzin zajęć teoretycznych, 150 godzin zajęć praktycznych w instytucjach opiekuńczych dla każdego uczestnika szkolenia). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: Rola opiekunki środowiskowej w opiece nad osobami starszymi, niepełnosprawnym, Czynności higieniczne przy podopiecznym wspieranie biologicznych funkcji życiowych, podopiecznego, pomiary podstawowych parametrów życiowych, Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, Wybrane formy terapii zajęciowej z osobami niepełnosprawnymi, Organizowanie czasu wolnego podopiecznemu, Zajęcia praktyczne w instytucjach opiekuńczych. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia. 7. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 8. Badania lekarskie. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć, - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 1. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej 2. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 3. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników. Opiekun medyczny - 6 osób x 300 godzin zegarowych (w tym 150 godzin zajęć teoretycznych i 150 godzin zajęć praktycznych w instytucjach opiekuńczych). Termin rozpoczęcia od 15.08.2011r. a zakończenia nie później niż do 15.12.2011r. Tematyka szkolenia: Rozpoznawanie problemów opiekuńczych, Pomaganie w zaspakajaniu potrzeb związanych z odżywianiem, wydalaniem, utrzymaniem aktywności ruchowej, utrzymanie w czystości ciała i estetyki łóżka oraz najbliższego otoczenia, Pomiaru parametrów życiowych, obserwacji zmian w wyglądzie i zachowaniu chorego, wykonania podstawowych zabiegów przeciwzapalnych, Udzielania pierwszej pomocy w stanach nagłego zagrożenie zdrowotnego, Asystowania pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich oraz współdziałania z zespołem terapeutycznym, Użytkowania, konserwacji, dezynfekcji urządzeń, przyborów oraz narzędzi do wykonywania zabiegów, Dokumentacja wykonanych czynności, Organizowania pracy, znajomości praw pacjenta oraz innych przepisów prawa. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia: 1. Szkolenie musi się odbyć od poniedziałku do piątku w mieście Nidzica. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w Sali przystosowanej do szkolenia grupy 4 -osobowej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie miasta Nidzica. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego wskazania miejsca realizacji szkolenia (należy podać nazwę i dokładny adres miejsca). Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w instytucjach opiekuńczych na terenie miasta Nidzica. 2. Zajęcia nie powinny zaczynać się wcześniej niż od godz. 8.00 i kończyć później niż o godz. 17.00. Szkolenie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych dziennie i nie może być krótsze niż 6 godzin. 3. Wykonawca najpóźniej 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu harmonogram zajęć zawierający: m.in.: datę, godzinę rozpoczęcia i zakończenia zajęć danego dnia, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, tematykę zajęć oraz liczbę godzin zaplanowanych na dany dzień szkolenia. W przypadku zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o takich zmianach na piśmie. 4. Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis, które każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność, inne dodatkowe materiały proponowane przez Wykonawcę. Odbiór materiałów szkoleniowych musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Materiały należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. 5. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia praktycznego niezbędny sprzęt i narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych jak również zapewni odzież roboczą. 6. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia. 7. Przeprowadzenie szkolenia BHP. 8. Badania lekarski. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom projektu cateringu (kawa, herbata, soki, woda mineralna, ciastka, gorący posiłek) w dni, w których odbywają się zajęcia teoretyczne. Koszty cateringu mają być wliczone w cenę szkolenia. 10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: - program prowadzonych zajęć, - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, -rejestry wydawanych dokumentów (zaświadczenia, dyplomy, świadectwa) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych z dnia 3 lutego 2006 roku ( Dz. U. z 2006 r., Nr 31, poz. 216), - ankiety ewaluacyjne (przeprowadzenie ankiet przed i po zakończeniu szkolenia - badając poziom wiedzy uczestników projektu). Wyniki ankiet powinny zostać przedstawione Zamawiającemu w formie raportu poszkoleniowego. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ostatniego dnia szkolenia ankiety służącej do oceny jakości szkolenia oraz udostępnienia tych ankiet Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia. Niezwłocznie informuje na piśmie Zamawiającego o uczestniku projektu, który zrezygnował ze szkolenia lub dwukrotnie opuścił zajęcia bez usprawiedliwienia. Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania ww. dokumentacji do dnia 31.12.2020r. 1. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów (zaświadczeń, dyplomów, świadectw) znakami logo Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 2. Po zakończeniu każdego szkolenia Wykonawca przekazuje zaświadczenia, dyplomy, świadectwa ukończenia szkolenia przez uczestników projektu dla Zamawiającego. Dokument ten powinien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. 3. Ubezpieczenie NW od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://nidzica-mops.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach