Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 72 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8561818 , fax. 074 8561813
  • Data zamieszczenia: 2011-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 5 5
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8561818, fax. 074 8561813
    REGON: 89107652700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.swidnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 72 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków Funduszu Pracy dla 72 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie powiatu świdnickiego. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 OBSŁUGA KADR Z NALICZANIEM PŁAC I PRZEKAZEM ELEKTRONICZNYM PŁATNIK ORAZ PODSTAWAMI PRAWA PRACY - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.07.2011r. oraz zakończyć w dniu 12.08.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH . Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia a) Kadry w tym programy: Aga - kadry i płace 3.2.7.2; Gratyfikant GT; Kadry i Płace XL 8.104; RAKSSQL Kadry i Płace 2011.0.6.887 b) Płace c) Obsługa programu Płatnik 8.01.001 z modułem przekazu elektronicznego d) Zasiłki e) Ubezpieczenia społeczne f) Prawo pracy w oparciu o nowe przepisy g) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 210 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 100 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. średnim. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: 1) posiadać wiadomości z zakresu zasad nawiązywania, rozliczania i rozwiązywania stosunku pracy, 2) posiadać umiejętności niezbędne do prowadzenia spraw kadrowych firmy, 3) tworzyć dokumenty zgłoszeniowe, rozliczeniowe i korygujące w programie Płatnik wraz z przekazem elektronicznym, 4) znać podstawowe wiadomości z zakresu prawa pracy. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, min. 20 sprawnych stanowisk komputerowych, na których zainstalowane są programy użytkowe oraz oprogramowanie kadrowo - płacowe (m.in.: Aga - kadry i płace 3.2.7.2; Gratyfikant GT; Kadry i Płace XL 8.104; RAKSSQL Kadry i Płace 2011.0.6.887 - programy te dopuszczone są w wersji demo). Dodatkowo wymagane jest oprogramowanie do obsługi biura (m.in. Adobe Reader, PDF, programy antywirusowe, programy antyszpiegowskie, archiwizator WinRar, reklama firmy-tworzenie stron WWW, PIT-y,itp.), jak również program Płatnik, aktualna literatura fachowa (m.in. ustawy, rozporządzenia, itp.), inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 2 ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA DO PROWADZENIA MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY + FUNDUSZE UNIJNE- 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 25.07.2011r. oraz zakończyć w dniu 31.08.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Aspekty formalno - prawne działalności gospodarczej: zakładanie, prowadzenie, rozliczanie, likwidacja małej i średniej firmy b) Proces tworzenia własnej firmy c) Księgowość małego przedsiębiorstwa d) Opodatkowanie działalności i rozliczenie z Urzędem Skarbowym e) Źródła pozyskiwania środków finansowych na działalność gospodarczą f) Warsztaty psychologiczne: kompetencje interpersonalne oraz umiejętności negocjacyjne g) Wykorzystanie komputera w prowadzeniu małej i średniej firmy (w tym program Płatnik) h) Fundusze unijne - podstawowe wiadomości i) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 100 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 80 godz. zegarowych. Kurs przeznaczony jest dla osób: a) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, b) posiadających status bezrobotnego, c) które mają ukończone 18 lat, d) z wykształceniem min. podstawowym. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: a) poznać procedurę zakładania, prowadzenia, rozliczania oraz likwidacji małej i średniej firmy, b) posiadać wiedzę z prawnego i ekonomicznego zakresu prowadzenia działalności gospodarczej, c) posiadać umiejętność wypełniania i przesyłania druków zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych firmy, d) znać podstawy aplikowania o fundusze unijne. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: literatura fachowa (m.in. ustawy, rozporządzenia, itp.), odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, tematyczne filmy wideo lub płyty CD/DVD do zajęć, każdy uczestnik szkolenia będzie miał udostępniony jeden, sprawny zestaw komputerowy, na którym zainstalowane będą programy użytkowe oraz program Płatnik, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 3 PRACOWNIK MAŁEJ GASTRONOMII Z MINIMUM SANITARNYM I OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ - 20 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.08.2011r. oraz zakończyć w dniu 31.08.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 7 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Pracownik małej gastronomii b) Minimum sanitarne c) Obsługa kas fiskalnych d) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 150 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. podstawowym, 5) bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy przy żywności (badania w sanepidzie - książeczka zdrowia). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających. Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: 1) rozróżnić i charakteryzować produkty, 2) przygotowywać wyroby, 3) wykańczać wyroby gotowe, 4) dobierać surowce, przyprawy i sprzęt do produkcji określonego asortymentu i napojów. 5) samodzielnie obsługiwać kasy fiskalne (wraz z terminalem kart płatniczych), Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: stanowiska do prac gastronomicznych, min. 20 stanowisk z kasami fiskalnymi, co najmniej jeden terminal kart płatniczych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. CZĘŚĆ 4 EKSPLOATACJA URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNYCH DO 1 KV- 12 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 12.09.2011r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2011r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, jednakże wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a) Budowa instalacji elektroenergetycznej b) Montaż instalacji elektroenergetycznej c) Eksploatacja instalacji elektroenergetycznej d) BHP e) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin ogółem i na jednego uczestnika wynosi 70 godzin zegarowych zajęć teoretycznych z czego 5 godz. przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia. Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat, 4) z wykształceniem min. podstawowym, 5) bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania danego zawodu (stosowne zaświadczenie lekarskie). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma m.in.: 1. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnie z wytycznymi pkt 2 informacji uzupełniających, 2. świadectwo kwalifikacyjne wystawione przez niezależną instytucję. Po zakończonym szkoleniu absolwent szkolenia powinien m.in.: posiadać wiadomości na temat sieci, urządzeń, instalacji energetycznej wytwarzającej i przesyłającej energię elektryczną Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: plansze tematyczne, przekrojowe modele, rzutniki do przeźroczy, sprzęt multimedialny, magnetofon, DVD, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: a) Po ogłoszeniu wyników przetargu wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym umowy organizacji szkolenia, której wzór został załączony do wniosku o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne. b) Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierający: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie - dla zamówień od Części 1 do Części 4, świadectwo kwalifikacyjne wystawione przez niezależną instytucję - dla zamówienia wymienionego w Części 4 zamówienia. w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty zakończenia szkolenia. c) Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko praktycznej nauki zawodu, jak również środki i materiały dydaktyczne oraz właściwe warunki lokalowe i techniczne niezbędne do odbywania zajęć, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków, zgodnie z przepisami: 1) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r., Nr 6, poz. 69 z późniejszymi zmianami), 2) rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (T.j. Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami), 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami), 4) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006r. Nr 80, poz. 563 z późniejszymi zmianami), d) Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Wskazana przez Zamawiającego z każdej części zamówienia ilość godzin szkolenia nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Jednakże, po wyłonieniu Wykonawcy szkolenia, Zamawiający (na podstawie przedłożonego harmonogramu) doliczy w umowie organizacji szkolenia do ilości godzin szkolenia czas, jaki Wykonawca założył na sposób sprawdzenia efektów szkolenia. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. e) Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym (bez czasu niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu końcowego) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia musi wynosić: 150 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia 60 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 1 30 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia 150 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 2 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 3 150 godzin zegarowych w miesiącu kalendarzowym szkolenia dla zamówienia wymienionego w Części 4 Do podanych wyżej godzin, Zamawiający, na podstawie wyłonionej w przetargu oferty doliczy czas niezbędny na przewidziane przez Wykonawcę egzaminy i sprawdziany końcowe. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrażenia zgody na zmianę ilości godzin szkolenia w poszczególnych miesiącach jego realizacji, jednakże przy zachowaniu ogólnej liczby godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia. Zmiana taka będzie możliwa wyłącznie w sytuacji, gdy z przyczyn wynikających z odrębnych przepisów, bądź też wytycznych programowych określanych przez Instytucję do tego uprawnioną, Wykonawca, by zrealizować program szkolenia będzie zmuszony złożyć ofertę, której wymiar godzin będzie różny od tego określonego w powyższej tabeli. f) Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). 1. zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 (za wyjątkiem Części 1 zamówienia, w której zajęcia nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o godz. 600, a zakończyć nie później niż o godz. 2200), 2. zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000 (za wyjątkiem Części 1 zamówienia, w której zajęcia nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o godz. 600, a zakończyć nie później niż o godz. 2200), 3. dzienny wymiar zajęć musi wynosić nie mniej niż 6 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych. g) Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, standard HACCP, itp. h) Wykonawca, na podstawie umowy organizacji szkolenia, zostanie zobowiązany do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osoby wskazane przez Zamawiającego. Okres ubezpieczenia musi być zgodny z terminem realizacji szkolenia określonym w § 2 ust. 2 umowy. Natomiast, w przypadku, gdy w trakcie szkolenia osoba, nie wskazana przez Zamawiającego do ubezpieczenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i zdecyduje się ukończyć przedmiotowe szkolenie, wówczas osobę taką należy ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków niezwłocznie po uzyskaniu informacji o podjęciu przez nią zatrudnienia. W takiej sytuacji okres ubezpieczenia nie może być dłuższy niż termin zakończenia szkolenia uściślony w umowie. Dodatkowo, Wykonawca zobowiązany zostanie do prowadzenia postępowania z tytułu wypadków powstałych w czasie szkolenia oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. i) Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, będzie także zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. j) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia catering w postaci: a. ciepłych napoi (np. kawa, herbata), b. świeżych słodkich przekąsek (np. ciasteczka, słodkie bułki, itp.) k) Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: certyfikat jakości usług lub inny dokument
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach